Osobné skúsenosti so svetom

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma článku: 15.57 | Přečteno: 747 |

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma článku: 13.49 | Přečteno: 300 |

Mário Oláh

Extraordinárne vlogy: Realita inak

Už dlhšiu dobu som zvažoval, že by som natáčal videjká, ktoré by obohacovali tento vesmír zväčša o nie veľmi obvyklý psychedelicko-retardačný aspekt.

18.4.2020 v 11:56 | Karma článku: 13.52 | Přečteno: 468 |

Mário Oláh

Cestopis: Odesa (Ukrajina)

V mesiaci Asmodaiovom roku 2019 som navštívil tretie najväčšie mesto Ukrajiny zvané Odesa (písané tiež Odessa), ležiace na pobreží Čierneho mora.

15.12.2019 v 14:39 | Karma článku: 13.34 | Přečteno: 660 |

Mário Oláh

Minimalis trilógia lucidného letmosnívania

Lucidné snívanie, či tiež bdelé, živé alebo vedomé snívanie, je snívanie, kedy si snívajúci uvedomí, že sníva sen. Snové prostredie lucidného sna sa potom stáva miestom, v ktorom sa dajú získavať rôzne vedomé skúsenosti a zážitky.

25.4.2019 v 14:56 | Karma článku: 12.22 | Přečteno: 461 |

Mário Oláh

Zážitok s pohlavným džinom

V mesiaci zasvätenom Antikristovi roku MMXVIII som si jedného večera po psychicky náročnom dni, kedy som celý deň sedel v húpacom kresle a pozeral srandovné filmy, ľahol do postele. Luna na nebesiach ubúdala.

29.5.2018 v 12:18 | Karma článku: 15.07 | Přečteno: 718 | Diskuse

Mário Oláh

Stretnutie s nagualom Carlosom Castillejom (reportáž)

V dňoch od 23.8. do 26.8.2017 sa konalo v českej obci Nenačovice stretnutie s mužom poznania Carlosom Castillejom, ktorý s prítomnými účastníkmi zdieľal prastaré maysko-toltécke tradície. Tohto stretnutia som sa vďačne zúčastnil.

28.8.2017 v 13:48 | Karma článku: 17.86 | Přečteno: 768 |

Mário Oláh

Exkurzia & prednáška - Eosphoros v kníhkupectve Skleněná louka v Brne (reportáž)

V druhý deň Saturnov v mesiaci Berithovom roku MMXVII sa v českom meste Brno vo večerných hodinách konala prednáška o okultnom časopise Eosphoros a o predstavení knihy Pod krvácajúcimi hviezdami od autora Sebastiána Jahiča.

12.6.2017 v 13:58 | Karma článku: 16.30 | Přečteno: 531 |

Mário Oláh

Zážitok so Smaragdovou svätyňou

Poviem tebe, Ó Vyvolenec takmer posadnutý tajomstvami, môj jadrný životný príbeh, vďaka ktorému som si uvedomil zmysel jedného starodávneho okultného faktu. Je to praktická ukážka aplikovania okultnej múdrosti v bežnom živote.

20.4.2017 v 10:13 | Karma článku: 18.66 | Přečteno: 325 |

Mário Oláh

Strohá tetralogická mystická odysea

Po návrate z Peru som sa naďalej sústredil na otázky ohľadom okultizmu, šamanizmu a mágie. Vydal som sa na štvorité pátranie do nevypočítateľnej krajiny Inconscientu, oblasti nekonečného, neprebádaného poznania.

15.12.2016 v 14:16 | Karma článku: 16.53 | Přečteno: 276 |

Mário Oláh

Čierni mágovia

Keď sa o vás temná strana sily zaujíma, nech už je jej úmysel akýkoľvek, dá Vám to rôznymi spôsobmi na vedomie. Napríklad pri lucinácii.

24.10.2016 v 14:22 | Karma článku: 13.93 | Přečteno: 574 |

Mário Oláh

Príbehy o cestovaní intímnym univerzom

Mág Frater Saepes hýbal v priebehu ôsmich dní mojim zlučovacím bodom, aby som na vlastnej koži zažil krátke osobné vnútorné zážitky o tom, že nielen človek je súčasťou vesmíru, ale že vesmír je tiež súčasťou človeka.

13.9.2016 v 11:25 | Karma článku: 14.07 | Přečteno: 408 |

Mário Oláh

Stretnutie s démonickými dravcami

Mágus Frater Saepes mi poradil, ako sa skontaktovať s démonickými entitami. Vraj si mám vytvoriť zámer stretnúť sa s nimi a oni sa ukážu. Ľahol som si do postele, zavrel som oči a zameral všetku svoju pozornosť na dravčie bytosti.

24.8.2016 v 11:14 | Karma článku: 16.94 | Přečteno: 720 |

Mário Oláh

Lucidná kozmická snová vízia pána Crowlaha

Vo vedomom sne nižšie popísanom pán Crowlah svoju snovú pozornosť zameral na lietanie a návštevu vesmíru, pričom sa snažil taktiež kontaktovať vládcu ľudí - kozmického Satana.

23.8.2016 v 10:15 | Karma článku: 15.80 | Přečteno: 351 | Diskuse

Mário Oláh

Intenzívny seminár s Petrom Chobotom (reportáž)

V dňoch od 22.7. do 24.7.2016 sa konal v slovenskom meste Pezinok intenzívny liečebný seminár českého biológa a terapeuta Petra Chobota, ktorého som sa s kamarátom Maerekom zúčastnil a ktorý som si kvôli záujmu nenechal ujsť.

25.7.2016 v 14:20 | Karma článku: 17.90 | Přečteno: 1283 |

Mário Oláh

Guru a Daršan v Nemecku

S kamarátom Maerekom som sa nedávno rozhodol, že si urobíme "spirituálny" a poznávací výlet do ašramu satgurua Swámího Vishwanandy v nemeckom Springene.

21.6.2016 v 17:09 | Karma článku: 19.58 | Přečteno: 2216 |
Počet článků 186 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2098

"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si "vyhradzuje" "právo" na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania - https://t.me/strazcapoznania.