Zápis z magického denníka Fratera Saepesa - XXXI.X.MMXVII

1. 11. 2017 9:33:17
Dvadsiaty šiesty zápis z magického zápisníka Fratera Saepesa je zameraný na deň, počas ktorého sa u nás i inde oslavuje satanský sviatok zvaný Halloween. Ako ho strávil Frater Saepes, sa pekne dozvieš v tomto príspevku.

Existujúca, a zároveň neexistujúca otravná entita zvaná Mário Oláh antifašisticky vyhlasuje, že takýto zápis z denníka Fratera Saepesa publikuje s radosťou ako retardované decko a s vášňou ako vášnivý vášnivec. Použité obrázky nižšie asi nenájdeš v originálnom magickom denníku Fratera Saepesa.


ÚRYVOK Z MAGICKÉHO DENNÍKA FRATERA SAEPESA

Dátum zápisu a príslušné asociácie:
Tridsiaty prvý deň Baalovho mesiaca roku MMXVII po Kristovi.

Deň je zasvätený Aresovi.
Luna pribúda.
Tarotová karta dňa: Meče II.
Počas Halloweenu sa otvárajú interdimenzionálne brány pre nadržaných džinov.


Sen o donovi Juanovi Mortusovi a o telefonáte
Stretol som sa vonku s brujom donom Juanom Mortusom, s ktorým som putoval po zvláštnej postapokalyptickej mestskej krajine počas stmievania sa. Bola to cesta poznania. Neboli sme spriatelení, z nášho stretnutia šla skôr bázeň než radosť. Takto sme spolu prešli kus cesty a poznávali sme.


Následne som sa ocitol v byte na zerethskej Newtown street vo svojej bývalej detskej miestnosti. Pozeral som video v TV. Dostal som chuť zavolať alkolemmystovi Michaelovi Poludníkovi. Keď som vytočil číslo, zdvihla mi to jeho matka Cecília. V pozadí som počul viacero hlasov. Nakoniec som si to rozmyslel a hovor som rýchlo ukončil. Cez telefón mi jeho matka stihla položiť na tanier pistácie. Tie som hodil najskôr do umývadla a potom do smetného koša. Poludník ma kontaktoval cez sociálnu sieť, že práve dopozeral istú reláciu. Cez sms ma zas kontaktoval čarodejník don Juan Mortus.


Žena so štyrmi rukami
Na brehu rieky Háv sedela v tureckom sede mladá čiernovlasá potmavšia žena v bielych šatoch. V rukách, ktoré mala prekrížené na hrudi, držala meče. Oči mala previazané šatkou. Žene zrazu vyšli spoza chrbta ďalšie dve ruky, v ktorých držala polmesiac a drahokamy. Na oblohe svietili pentagramy. Keď zafúkal neobvykle mocný vietor, ženine tmavé vlasy sa zdvihli až do kozmu. So ženou samotnou to ani nepohlo a pokojne meditovala ďalej.


Štetka solárneho božstva
Halloween je čas, kedy sa otvárajú na Zemi portály, ktoré umožňujú démonom preniknúť do našej dimenzie. Za súmračného času, keď som zastavil vnútorný monológ, sa vo svätyni zjavila práve takáto "halloweenska" bytosť z inej dimenzie. Zastavenie sveta stiera hranice, ktoré vytvára myseľ, preto je mocné ako magické rituály. Entita sa zniesla zo stropu, ktorý sa otvoril a ukázal nebesia, sediac na lietajúcej veveričke. Bytosť mala ženské telo, ktoré bolo polonahé (hore bez).


Entita sa predstavila ako Astriputea (znamená "štetka slnečného boha"). Povedala mi, že dnes je môj šťastný deň. Jej "telo" sa stalo vesmírom plným hviezd. Naklonila sa nado mnou a vravela: "Ak spoznáš svoju šťastnú hviezdu, môžeš sa jej dotknúť, ale nepomýľ sa!" Mal som pocit, že to bude nejaký démonický chyták, a tak som ponuku dotknúť sa hviezdy na jej "tele" odmietol. Astriputea sa urazila a zmizla. Ktovie, čo by sa stalo, ak by som sa nejakej hviezdy skutočne dotkol. Možno by ma pohltila a môj pozemský život by razom skončil. Po tomto zážitku som Astriputei zložil krátku báseň: "Veverička vo vesmírnom priestore plachtí hore i dole, ten, komu kozmické hviezdy smrdia, ťažko tú rajcovnú prostitútku doženie."


Následne som si v démonologickom slovníku zistil, že Astriputea stojí za úspechmi i neúspechmi ľudských bytostí v oblasti popularity. Dokáže človeka presadiť medzi ostatnými, ale taktiež ho zmiesť z verejného priestoru. Ak by som si vybral svoju šťastnú hviezdu, stal by som sa svetovo slávnou osobnosťou - hviezdou.


Démon a samádhí
Démon je latinsky daemon (duch, energia), grécky daimon (boh, božská mocnosť, vedúci duch). Slovo démo- môže odkazovať na grécke slovo démos (ľud). Démon je produkt ľudu. Ľud a démon je ako Slnko a Mesiac - dopĺňajú sa v rámci dualitnej existencie.


Tibeťania vraveli, že obecne sú všetci bohovia a démoni vonkajšieho sveta výtvormi vlastnými ľudskej fantázii; démonské prekážky považovali za povzbudenie k cnostnému jednaniu a urýchľovaniu dosahovania úspechov v samádhí (čo je takzvaný najvyšší stav vedomia človeka).


Strážca prahu
Strážca brány, ktorý stráži východ z ilúzie, vyzerá ako netvor, pretože stelesňuje strach. Tých, čo sa boja, cez bránu nepustí.


Gréta a smrť
Neodpustil som si na Halloween aplikovať výťažok z magickej rastliny sily zvanej Gréta. Pustil som si pritom hudbu zo série počítačových hier Diablo.


Riešil som otázku démonov a ich vplyvu na ľudí. Démoni sú tou časťou vedomia, ktorá reprezentuje slabiny prejaveného vedomia. Démoni pôsobia tam, kde sú ľudia slabí a nevedomí. Preto je tento svet rajom pre démonov - ľudia sú nedokonalí sráči. Iba dokonalosť je liekom na vyliečenie úbohého stavu ľudského vedomia.


Zaoberal som sa otázkou smrti. Smrť je nevyhnutná. Každý raz zomrie. Ľudia si toto neuvedomujú, čo je obrovská chyba. Keď som sa zameral na svoju nevyhnutnú smrť, ktorá jedného dňa príde, pocítil som pocit šťastia, pretože viem, že nemám čo stratiť. Smrť si pre teba raz príde a neutečieš jej.


Ja som to a nie som to, ja som ono a nie som ono. Napríklad: ja som dobro, nie som dobro, ja som zlo, nie som zlo. Toto je základný princíp našej existencie, respektíve neexistencie. Som a zároveň nie som. Všetko ostatné sú polarity. Keď sa stotožním s možnosťou, že som a odmietnem možnosť, že nie som, stávam sa otrokom duality. Som všetko a zároveň nie som všetko, som nič a zároveň nie som nič. Som démon, a zároveň nie som démon. Som anjel a zároveň nie som anjel. Za predmet vo vete môžem dosadiť čokoľvek.


Keď sa stotožníš s dobrom, tvojim doplnkom sa stáva zlo a naopak. Musíme presiahnuť koncept duality a stať sa všetkým naraz i ničím naraz.


Démoni sú tí takzvaní nesmrteľní bohovia, o ktorých hovoria mytológie. Nesmrteľných ich robí ľudstvo - dáva im energiu, vďaka ktorej neustále a neohrozene pôsobia v našej blízkosti.


Počas psychedelickej skúsenosti som zaspal. Prebudil som sa na svoje vlastné zachrápanie. Bolí ma nosná dutina, niečo na mňa lezie.


Creepshow 2
Počas halloweenskej noci som zhliadol hororový snímok Creepshow 2 - Plíživý des z roku tisíc deväťsto osemdesiatsedem. Ide o tri sfilmované poviedky Stephena Kinga. V prvom príbehu máme egoistického samoľúbeho indiána s dvomi kumpánmi, ktorý kvôli túžbe po sláve a bohatstve zabije majiteľa obchodu, ktorý prišiel vykradnúť. Všetkým trom sa pomstí majiteľova drevená socha starého indiánskeho náčelníka, ktorá kvôli odplate ožije.


V druhom príbehu sa partička mladých ľudí ide okúpať do jazera, v ktorom je kúpanie zakázané. Striehne tu totiž hrozivá vodná škvrna, ktorá požiera všetko živé.


V treťom, poslednom príbehu zrazila jedna žena nechcene stopára na ceste. Žena z miesta nehody utiekla. Stopár vstane z mŕtvych a ženu si nájde.

Príbehy sú prepojené kreslenými scénkami s chlapcom menom Billy, ktorý je fanúšikom Creepshow.


NAVŠTÍV MAGICKÝ SVET FRATERA SAEPESA TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke"Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC!!!

Autor: Mário Oláh | středa 1.11.2017 9:33 | karma článku: 16.14 | přečteno: 366x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 29.69 | Přečteno: 582 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 52 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 25 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.66 | Přečteno: 302 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 527 | Diskuse
Počet článků 186 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2098

"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si "vyhradzuje" "právo" na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania - https://t.me/strazcapoznania.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...