Liber Mage & Psychonaut: Lucia na oblohe s diamantmi a svet mysle

24. 05. 2017 12:51:29
Jedného dňa, keď som si robil vo veciach poriadok, som objavil obrázky, ktoré som nakreslil ako šarvan. Jeden z nich neobvykle zaujal moju pozornosť, tak som ho dal nabok a následne mu venoval špeciálny záujem.

Deň panenky Márie. Tarotová karta dňa: Hole III. Kód dňa: 71025091.

Na ohnivom podklade som dnes videl tri palice, ktorých vrcholy boli zakončené lotosovými kvetmi. V mieste, kde sa palice pretínali, žiarila desaťcípa hviezda. Výjav mal byť symbolom vnútornej sily či celistvosti na úrovni srdca, mysle a činov.


Vo večernej hodine Jupiterovej som si položil pred seba istý obrázok, ktorý som nakreslil ako malý. Bola na ňom namaľovaná ženská postava, ktorú som ako dieťa nazval Lucia, okolo seba mala diamanty a vznášala sa na mozaikovitých nebesiach. Do obrázka som sa poriadne zapozeral, čím som si urobil magické cvičenie sústredenia pozornosti. Počúval som pritom psychedelický kozmický ambient.


Obrázok vo mne po čase starostlivého pozorovania vyvolal zmenený stav vedomia. Dostal som nutkanie papier s obrázkom zjesť, tak som to ako zhypnotizovaný urobil. Tak mi to odporučil môj vnútorný hlas. Po zjedení obrázka som začal pociťovať nepríjemné fyzické príznaky, tak som si ľahol do postele a čakal, kým to prejde. Hlavou mi zatiaľ behali rôzne myšlienky o mexickom čarodejníctve.


Vonku sa už pomaly stmievalo. Po čase som si sadol na posteľ a snažil som sa na nič nemyslieť. Dostával som sa do letargických stavov zmeneného vedomia. Mal som pocit, že sa mi nohy oddelia od trupu. Začal som myslieť na to, aké úbohé je zneužívať a zabíjať deti a ženy počas pravých satanistických rituálov.


Opäť som si ľahol. Začala ma bolieť oblasť hrdla. Zrejme pracovala Višuddhi. Hlavou mi behali myšlienky na povahu tohto sveta, tak som ich "počúval". Nejako som dospel k tomu, že tento svet je produktom mysle. My žijeme svet mysle. Myseľ považujem za akúsi záclonu, teda aspoň tú, ktorá sa týka duality. Svet dobra a zla je naše vlastné väzenie mysle. Zlo (to, čo reprezentuje ničivé sily namierené prakticky proti všetkému) tu "existuje" či "žije" vďaka našej mysli. My (ako komplexné vedomie) sme ho vytvorili, a ono sa snaží vďaka nám prežiť. To takzvané zlo chce, aby sme svet považovali len za to, čo je vonku, nechce, aby sme si uvedomili, že svet tvoríme zvnútra. Vďaka našej viere vo svet tam vonku má zlo obrovské možnosti. Zlo potrebuje, aby sme v neho verili (podobne ako vo filme Merlin z roku 1998) - tak sa vytvára svet duality. Svet duality je pre zlo "domovinou".


Temnota potrebuje, aby sme verili v spásu, ktorá príde zvonka, nie spásu v našom vnútre. Preto vytvorila rôznych náboženských spasiteľov, ktorí nás majú jedného dňa zachrániť, ale nikdy nás nezachránia, pretože sú to akési myšlienkové preludy. A zatiaľ čo čakáme na externé vykúpenie, agenda zla postupne vrcholí. Temnota, spasitelia, svet vonku sú halucinácie, ktoré považujeme za skutočné. Svet tam vonku je Matrix - Magic tricks (svet "magických trikov"). Matrix je taktiež Mind tricks (svet "trikov mysle").


Svet vonku je svetom démona (diabla, džina), a ten démon je prelud. Je to prelud vydávajúci sa za skutočnosť. Je to fantázia, ktorá chce, aby sme verili, že je skutočná. Vhodnú paralelu v tomto vidím vo filme Vanilkové nebo z roku 2001, kde hlavný hrdina zažíva imaginárny svet, ktorý si navrhol on sám a ani o tom nevie, všetci ostatní sú preludy, ktoré bojujú o svoje prežitie. Až keď si to hlavný hrdina uvedomí a rozhodne sa opustiť túto ilúziu, zbaví sa svojho najväčšieho strachu a oslobodí sa z preludu, v ktorom žije. Svet tam vonku je svetom strachu.


Ježiš Kristus je podľa Svätého písma ten, ktorý sňal naše hriechy. Je to "spasiteľ", ktorý je vedomím vytvorený prelud, ktorý živíme našou pozornosťou. Je tým istým preludom ako predislamský boh Sin (sin z angličtiny znamená "hriech"). Kristovo "boľavé" srdce som si spojil s výjavom na tarotovej karte zvanej Meče III od A. E. Waita. Srdce na karte je prepichnuté tromi mečmi a výjav značí bolesť, biedu.


Diabol býva niekedy zobrazovaný s otvoreným tretím okom - to preto, pretože toto centrum v našich hlavách stráži. Takisto stráži naše srdečné centrum, ktoré sa snaží uväzniť v kocke "Matrixu".


Ďalej som rozjímal nad tým, že keďže svet vytvárame zvnútra, a vytvára ho každá jedna (ne)ľudská bytosť na Zemi, sme za neho zodpovední v plnej miere. Tento svet je jedným z nekonečných svetov v nekonečnej existencii a je na nás, ako s tým naložíme. Vďaka nášmu hlupáctvu a nevedomosti prežijeme celý život v dualitnom vnímaní sveta, z ktorého sa nevieme vyslobodiť, a koniec koncov ani nechceme. Sami sa v ňom umelo udržujeme.


Zážitok som prežíval napoly v tme a napoly vo svetle. Miestami mi pred očami preblikoval obraz videnia sveta. Nepríjemné stavy na fyzickej úrovni pretrvávali do konca. Pracovala mi Sahasrára, ktorá mi skoro explodovala. To je energetické centrum, na ktorom treba rozbiť zrkadlo.


Stále som mal v hlave myšlienku, že svet ľudí je svetom hlupákov, pretože ľudia milujú hlupáctvo a sú ním maniakálne posadnutí. Náš svet taký je, len to nevidíme. Sme sami sebe zbytočnými natvrdlými zotročovateľmi.


V porovnaní s predchádzajúcimi psychonautickými zážitkami mi fungovala krátkodobá pamäť, ale telesná rovina trpela viac. Moja myseľ bola triezvejšia a jasnejšia. Ostrejšie som vnímal farby.


Svet duality vyžaduje neustály boj. Človek by mal byť bojovník, ale nie hlupák uväznený v boji v rámci duality, ale mal by bojovať so svojou vlastnou hlúposťou. Bojovať proti svetu "tam vonku" znamená udržiavať svet duality v chode.


Tento psychonautický zážitok by som označil ako Lucid Solitaire Dream (Sen príčetného samotára). Nástup zážitku bol postupný a trval viac ako hodinu. Skončil až keď som v noci zaspal.


NAVŠTÍV SVET PSYCHEDELICKÝCH ZÁŽITKOV TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC.

Autor: Mário Oláh | středa 24.5.2017 12:51 | karma článku: 20.25 | přečteno: 379x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 15 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 10.01 | Přečteno: 179 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 14.95 | Přečteno: 315 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.44 | Přečteno: 95 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.69 | Přečteno: 554 | Diskuse
Počet článků 186 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2097

"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si "vyhradzuje" "právo" na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania - https://t.me/strazcapoznania.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...