Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zápis z magického denníka Fratera Saepesa - XXIV.XI.MMXVII

Frater Saepes v zápisníku rozobral ukážku archontického otŕčania sa v zábavnom priemysle, cez ktorý archonti dávajú o sebe radi vedieť, a okrem iného sa zmieňuje aj o malom psychonautickom zážitku s rastlinou sily zvanou Caligula.

Krátky a skromný zápis z magického denníka mágusa Fratera Saepesa je publikovaný s mizerným súhlasom a obdivom mágusa Fratera Saepesa. Obrázočky uverejnené v rámci zápisku nie sú vôbec súčasťou materializovaného zápisníka Fratera Saepesa.

ÚRYVOK Z MAGICKÉHO DENNÍKA FRATERA SAEPESA

Dátum zápisu a príslušné asociácie:
Dvadsiaty štvrtý deň Asmodaiovho mesiaca roku MMXVII po Kristovi.
Deň je zasvätený Freyi.
Luna pribúda.
Tarotová karta dňa: Zima 89 (Lano)
Je potrebné rozširovať naše vedomie, aby sme boli stále vedomejší.

Sen o výlete
V sne sa konal skupinový výletový zájazd, ktorého som sa zúčastnil. Skupina cestovala autobusom. Vedľa mňa v autobuse sedel prankster Jay, na sedačkách cez uličku sedeli dve dievčatá. Vypotil som hlášku, ktorá Jaya pobavila. Snažil som sa byť pred dievčatami frajer.

S Jayom som dorazil na miesto, kde sme sa ubytovali. Na mobilnom telefóne som si vypol telefónny signál.

Na druhý deň sme mali vo výlete pokračovať. Šuchtal som sa s Jayom v byte, v ktorom sme sa ubytovali, nevedel som, čo bude nasledovať. Šiel som na záchod, lebo sa mi chcelo hrozne moc sa vyprázdniť, a keď som si sadol na záchodovú misu, zabudol som si stiahnuť slipy a vykonal som veľkú potrebu rovno cez ne. Neboli to bežné výkaly, čo som zo seba dostal, ale skôr niečo ako fazuľový prívarok. Vytieklo to aj mimo toaletnú misu.

Mal som udalosti z tohto sna uložené ako "save" v počítačových hrách. Chcel som sa loadnúť do skoršej snovej situácie, ale nefungovalo to tak celkom. Zmenil sa iba detail v snovom prostredí.

Uvedomil som si, že môj telefón je stále v móde netelefonovania. Aktivoval som ho a skontaktoval som sa s gitaristom Stanom Lee, ktorý býval v inom hoteli. S Jayom sme po ňom chceli, aby prišiel za nami. Následne mi zatelefonovala vedúca zájazdu. Slabo som ju počul. Dohodli sme sa, že sa stretneme v knižnici na istom mieste v meste. Nevedel som, čo mám robiť; bol som nezbalený a nepripravený na stretnutie sa s ňou. Z mojej strany nastal chaos.

Zviazané žieňa a spasiteľ
Vonku vraj začalo snežiť. Videl som na snehu v zerethskej prírode stáť ženu. Ženine nohy sa zaborili do snehu tak, že sa nemohla ďalej pohnúť. K žene zrazu priletelo osem čiernych havranov, v paprčiach držal každý havran zlatý meč. Meče vtáci zapichli do zeme tak, že z nich vytvorili tvar kruhu okolo v snehu uväznenej ženy. Havranom začali zo zadku vyliezať laná. Nimi obviazali ženu a potom sa ju snažili znásilniť. Tu som však už zakročil ja, heretik a mesiáš, ktorý bezbrannú osobu vyslobodil a havranov pozabíjal. Žena sa ma rozhodla obdarovať jednou pusou na krk.

Džinovský archont a Star Trek: Voyager
Archonti nám dávajú o sebe masívne vedieť prostredníctvom Hollywoodu. Tak si získavajú pozornosť más. To oni stoja za odvekým "bojom zla proti dobru", je to ich hra, takýto boj im dáva energiu. V seriáli Star Trek: Voyager, v epizóde Coda, sa postava menom Kathryn Janewayová na cudzej planéte zraní a dostane sa do ohrozenia života.

Nasledujú podivnosti. Po tom, čo si myslí, že ju jej spoločník oživí, dostáva sa do časovej slučky a napokon opúšťa fyzické telo. Toto už sú však halucinácie, o ktorých si myslí, že sú skutočné. Jej duch sa ocitá na vesmírnej lodi, na ktorej jej hmotné telo zomrie - je to len klam, ale kapitánka Janewayová o tom nevie. Zjaví sa tu duch jej mŕtveho otca, ktorý sa ju snaží presvedčiť, aby s ním odišla do posmrtného života cez portál, chce ju tam sprevádzať.

Jej vedomie si však uvedomí, že je to ilúzia, pretože uvidí, že jej fyzické telo sa stále nachádza na cudzej planéte a že sa ho snažia oživiť jej spoločníci. Nenechá sa duchom jej otca, ktorý je v skutočnosti archontom vydávajúcim sa za jej fotra, oklamať. Archont vraví, že vždy prichádza k ľuďom, ktorí zomierajú, a vezme ich vedomie so sebou a hovorí im pritom, že im vraj uľahčuje prechod na druhú stranu.

Keď sa kapitánka rozhodne s ním neodísť, archont jej povie, že si počká na jej smrť a potom že sa na nej bude veľmi dlho živiť. Keď sa Janewayová konečne "prebudí", zistí, že ju počas toho, ako bola v ohrození života, napadol myšlienkový parazit (alias archont).

Starovekí gnostici vraveli, že archonti ľudí udržiavajú v stave halucinácií, pretože ľudia sú pre nich zdroj energie. Oni nás majú aj sprevádzať posmrtným životom a stoja za reinkarnáciou duše, čím si neustále zabezpečujú prísun potravy. Hmotný svet, ktorý zažívame, je podľa gnostikov archontický svet, je to v skutočnosti svet halucinácií. Star Trek: Voyager to názorne ukázal.

Personifikácia a zvieratká
Páči sa mi, ako vo filmoch a v rozprávkach sú zvieratám prisudzované ľudské vlastnosti a ako tie zvieratá riešia ľudské problémy. Zaujal ma istý rozprávkový príbeh o poľnej myši, pani Brisbyovej, ktorá sa vydala za pánom Agesom, aby jej poradil, ako vylieči svojho chorého myšieho syna. Pán Ages jej odporučí, aby navštívila múdru a magickú krysu menom Nicodemus. Pani Brisbyová sa tak vydala na dobrodružnú cestu za záchranou svojho syna Timothyho i svojich ostatných detí, ktoré sa dostanú do nebezpečenstva kvôli ľudským bytostiam.

Kapucniarka
Mal som víziu, ako na vysokej hore v rozprávkovej krajine sedí žena v bielom rúchu s kapucňou a krídlami a v ruke drží hoľu s lampášom. Kapucniarka sa pozerala do údolia a spievala nejakú zvláštnu pieseň, zrejme prežitok z prastarých dôb. V istom momente sa kapucniarka zdvihla a odletela na oblohu smerom na východ, ktorý zažiaril a ohnivá guľa, ktorá po nej zostala, osvietila svet.

Vek trusu
Tento svet je žalárom; je to dungeon, pričom anglické slovo dung znamená hnoj a eon znamená vek. Zažívame vek hovna.

Caligula a malé čakrové osvietenie
Vydal som sa na psychonautické nočné dobrodružstvo so spoločníckym rastlinným priateľom zvaným Caligula, ktorého som si položil na obnaženú hruď. Ľahol som si do pentagramu namaľovaného bielou krvou na zemi, okolo mňa horeli zapálené sviečky a v pozadí hrala Mozartova Čarovná flauta.

Keď rastlina sily vyslala do mňa svoju energiu cez pokožku a pocítil som zmenu vedomia, položil som si otázku, čo som zač. Nasledovali rôzne vízie a predstavy o sebe samom. Vízie sa ťažko sledovali. Aktivovali sa mi energetické centrá. Šteklili a boleli ma rôzne časti tela, vrátane tých, kde sa nachádzajú čakry.

Odpútaval som sa od archontov, vládcov fyzickej ríše. Archonti ovládajú moju pohlavnú čakru. Ak sa odstrihnem od chtivosti, zbavím sa najväčšieho archontického vplyvu.

Dôležité je, aby človek všetkému odpustil. Zbaví sa tak záťaže, ktorá mu bráni na ceste k poznaniu. Odpúšťal som ľuďom, ktorým som v živote veľmi ublížil.

Vysmievali sa mi pred očami moje vlastné slabiny. Moje strachy sa mi vyškŕňali a ponižovali ma.

Musím vyhrať sám nad sebou, nad svojou obmedzenosťou, ktorú som si sám stvoril. Iba ja to môžem zmeniť, nikto iný.

Zážitok trval päť hodín. Keď som sa dostal do "normálu", sviečky ešte horeli. Počul som odchádzajúce škreky bytostí, ktoré ma počas skúsenosti zvrhlo pozorovali.

NAVŠTÍV MAGICKÝ SVET FRATERA SAEPESA TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC!

Autor: Mário Oláh | čtvrtek 5.4.2018 13:20 | karma článku: 15,61 | přečteno: 371x
  • Další články autora

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma: 14,27 | Přečteno: 981x | Ostatní

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma: 15,57 | Přečteno: 750x | Ostatní

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma: 14,41 | Přečteno: 302x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #3

Vďaka magickej rastline sily zvanej Yebovka sa moje vedomie ocitlo v budúcnosti a videl som veci, ktoré popisujem na nasledujúcich halucinoriadkoch.

19.7.2020 v 17:31 | Karma: 14,50 | Přečteno: 714x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #2

Futuristické vidiny, ktoré ľudskej rase cez článok sprostredkujem, mi počas nokturnálnej meditácie premietol do predstáv bizarný démon futurizmu zvaný Kokondo, ktorý sa mi z ničoho nič zjavil pred panvou.

4.7.2020 v 14:56 | Karma: 14,36 | Přečteno: 560x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2196x
"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si vyhradzuje právo na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania.