Zápis z magického denníka Fratera Saepesa - XVII.XI.MMXVII

6. 12. 2017 11:06:51
Ježibábeľ Frater Saepes sa mi zdôveril s tým, čo si myslí o užitočnoidiotskej slovenskej ochranárskej iniciatíve zvanej My sme les, a tiež s budhovským zážitkom, pri ktorom čelil iluminácii a úvahám o temnote.

Údajný gitarista a klávesák Mário Oláh nezáväzno-záväzne vyhlasuje, že zápis Fratera Saepesa z jeho magického denníka zverejňuje bez svojich námietok a s takmer neúplným súhlasom mágusa Fratera Seapesa. Ilustrácie použité v texte sú doplnkovou súčasťou tohto elektronického zverejnenia zápisu.


ÚRYVOK Z MAGICKÉHO DENNÍKA FRATERA SAEPESA

Dátum zápisu a príslušné asociácie:
Sedemnásty deň Asmodaiovho mesiaca roku MMXVII po Kristovi.
Deň je zasvätený Freyi.
Luna ubúda.
Tarotová karta dňa: Les 40 (Zánik).
Keď chceš chrániť les, začni od seba.


Sen o lese
Nachádzal som sa v podvečernej lesnej krajine. Zrazu sa predo mnou zjavil nejaký človek a povedal mi, že les, v ktorom stojím, už nepatrí ľuďom. Z lesa začali vyskakovať malé postavičky v čiernych hábitoch s kapucňami a začali ma naháňať. Mal som problém s behom, cítil som sa byť slabý a bezmocný.


Sen o Austrálii
Cestoval som zo Slovakie do Austrálie za mladou matkou Sumonou. Nikto o mojom pláne nevedel, dokonca ani moja rodina nie. Diaľnica, po ktorej ma viezlo dopravné vozidlo, bola upchatá. Časť cesty som šiel pešo. Vybral som sa tam s kamarátom, ktorým bol melancholik Míro Šukim. Nemal som so sebou zabalené ani náhradné oblečenie a nemal som k dispozícii ani kredit na telefónnej karte.


Keď sme do Austrálie dorazili, šli sme do veľkého nákupného strediska. Stretli sme sa tam so Sumonou a inými mojimi známymi. Chcel som si v obchode niečo kúpiť. Stretol som sa potom s alkolemmystom Michaelom Poludníkom, z ktorého sa stal sociálny prípad. Prezerali sme si spoločne nejaký časopis a niečo ma na tom celkom pobavilo. Poludník mi začal jesť zásoby jedla. Mal sa konať koncert, na ktorý som sa chcel ísť pozrieť.


Strom života
V zerethskom pralese rastie strom, o ktorom viem, že je to Strom života. A tento Strom života začal zomierať. Spolu s ním zomiera aj celý prales. Pochopil som, že tento strom i celý prales umiera kvôli skonávaniu ľudského ducha.


Diabol ako vrcholový lovec
Diabol je skrytá, večná a nesmrteľná predátorská mocnosť, ktorá dostane toho, kto sa stratí v labyrinte vedomia.


Zjem Blavatar Fest
Šiel som sa s priateľmi ako sú obchodníčka La Kunga, jej boyfriend Róbertko, obdivovateľ šamanizmu Mareček, gitarista Stan Lee či (ne)sudkyňa Mariangela pozrieť na zerethský ezoterický festival zvaný Zjem Blavatar Fest, ktorého organizátorom je obchodník Karma. Kúpil som si malú nedrahú sošku slonieho indického boha menom Ganéša. Robím si zbierku rôznych chtonických božstiev, ktorým sa potom vysmievam.


V divadelnej sále nekultúrneho domu sa konalo hudobné vystúpenie využívajúce Solfeggio frekvencie. O hudobný program sa starali dvaja muži, jeden z nich bol rečník. Ten rečnícky chlapík mi prišiel ako múdry muž, pretože to, čo vravel, som považoval za prejav bytosti poznania. Muži hrali na vibrafón a šamanský bubon. Šlo o využívanie tónových frekvencií, o ktorých zmienky siahajú do staroveku a ktoré boli súčasťou gregoriánskych chorálov. Tieto tóny majú liečivý účinok, zatiaľ čo dnešné ladenie je z hľadiska vibračného pre organizmus škodlivé. Hudba, ktorú páni vylúdili, bola mocná. Potom si zavolali na pódium ľudí z publika a spoločne hudobne improvizovali asi pol hodinu.


My sme les (teda ja nie)
"Ochranársky" podvod zvaný My sme les, toto užitočné idiotstvo mohutne propagované manipulatívnymi mainstreamovými médiami ako Denník (h)N(oj) či Sme a rôznymi pochybnými celebritami, o ktoré by som si neoprel ani bicykel, je vec tretieho sektora. Je to zrejme slušne financované z pozadia. Temné sily, ktoré stoja za všetkými svinstvami na svete, chcú zneužiť otázku záchrany životného prostredia, aby ho so súhlasom ľudí dostali pod kontrolu elity, a ľudia stratia nad prírodou moc. Zdivočenie prírody a obmedzenie užívania životného prostredia bežnými ľuďmi je cieľom Agendy 21/2030, a podľa mňa táto iniciatíva pasuje k tejto agende smrti, ktorej cieľom je centralizovať moc do rúk temných síl a zotročiť celú planétu.


Satan v islame
Satan je v islame známy ako Šajtan či Iblis. Bol náčelníkom anjelov, ktorý nepadol na zem pred človekom, pretože človeka neprijal ako sebe nadriadeného. Podľa islamu je Satan džin, bytosť stvorená z ohňa.


Archonti a smrť
Ľudia sa boja svojej vlastnej smrti. Preto archonti reprezentujú kult smrti. Oni odrážajú ľudský strach z nej. Sú odrazom všetkých ľudských slabostí. Tam, kde sú ľudia slabí, oni sú silní. Najväčšia ľudská slabina je ich najsilnejšou stránkou. Sféra smrti je ich doménou.


Budhovský zážitok
Vo vhodnej hodine Freyinho dňa som vypil zelený magický nápoj zvaný Budhove semeno. Sadol som si pred veľké zrkadlo do jogovej polohy a čakal na vízie. Čoskoro sa dostavili nasledovné vidiny, bludy, halucinácie...


Videl som, že zlo sa prezlieka za dobro. Je to majster napodobovania, najlepší herec. Zlo má masku, za ktorou sa skrýva hniloba. Maska je tým falošným dobrom, ktoré nevedomí ľudia nerozoznajú od zla.


Stal som sa budhom - osvieteným. Bol to euforický kundalinický zážitok. Pochopil som, že mystickým symbolom, ktorý nesie meno Budha, som ja sám.


Poslednou a najťažšou Budhovou prekážkou pred dosiahnutím osvietenia vo filme Malý Budha bolo čeliť svojmu ja. Diabol zvaný Mara sa zjavil ako jeho odraz, aby ho presvedčil, že ego je jeho pánom. Budha sa nenechal zviesť a tak túto ilúziu porazil. Ľudstvo sa však zviesť dalo a stalo sa otrokom ilúzie, sluhom ega, závoja. Budha symbolizuje uvedomenie, poznanie klamu, diabol reprezentuje pokušenie, test, skúšku poznania.


Videl som, že sedemmíľový had je sedem čakier v tele. Je to zároveň sedem planét v kozme. Posvätné číslo sedem sa teda spája s hadom.


Keď som si uvedomil, že sa musím zbaviť neustáleho, vtieravého hlasu rozumu ako to urobil castanedovský nagual Juan Matus, osvietilo ma zvnútra. Splynul som s tichým nekonečnom. Stav nepremýšľania, pri ktorom sa prejavuje tiché poznanie, je stav slobody. Myseľ ľudí zaťažuje. Myšlienky sú ako ruch, šum, na ktorý sa človek vyladí a potom nevidí celok. Svet myšlienok je svet duality, ktorý neustále zažívame. Diabol je pánom myšlienok - vďaka nim nás má pod kontrolou.


Tento svet je svetom voľby. Voľba podľa mňa predstavuje výber medzi bielou a čiernou farbou, medzi ľavými a pravými dverami. Diabol nám dáva voľbu. Zároveň je to skúška, pokušenie. Voľbou si vyberáme cestu pokušenia. Ak sa stotožníme s nejakou možnosťou, stávame sa otrokmi diabla.


Užitoční idioti, ktorí sú na očiach verejnosti, sú sprostredkovatelia agendy zla. Zlo sa skrýva v zákulisí, aby nebolo odhalené. Zlo je pánom presviedčania. Dokonale pozná ľudské slabiny, pretože ich odráža. Každý, kto je slabý, taký človek ide pod temnú kontrolu.


Až keď sa človek vzdá všetkého, až taký sa stáva skutočným človekom poznania. Nemá strach pred vôbec ničím, nebojí sa ani svojej vlastnej smrti.


Diabol sa nám vysmieva - je to šialený blázon, pán nevedomia. Keď si uvedomíme, že diabol odráža naše nevedomie, stane sa šašom, ktorému sa vedomí smejú. Preto musíme dospieť k tarotovému Bláznovi, ktorým diabla zosmiešnime.


Dosahoval som enormné oblasti kozmu. Bolo to neopísateľné. Skučal som od rozkoše ako zviera.


Ak človek pochopí, že všetko je absolútny podvod, bude sa môcť oslobodiť. Tomuto svetu vládne zlo, preto je to ríša klamu. Zlo nám predkladá možnosti a my si z nich vyberáme. A zároveň nás manipuluje, aby sme išli jeho cestou.


Diabol je našepkávač, ktorý nás presviedča o tom, že jeho rada je tá najlepšia. Za tou radou sa však skrýva zlo, ktoré chce človeka ovládať. Preto tí, ktorí podľahnú diablovým návrhom, skončia ako jeho otroci.


Diabol nás presviedča o tom, čo je pravda a čo lož. Pravda aj lož sú dualitné ilúzie. Skutočný muž poznania sa nedrží žiadnej predkladanej pravdy a žiadnej predkladanej lži. Neverí ničomu. Je oslobodený od programov viery.


Zlo chce, aby sme hrali jeho hru. Takmer všetci ľudia ju hrajú, iba pár jedincov ju nehrá. Ale ľudia sa postupne prebúdzajú a začínajú hre rozumieť čoraz viac.


Kto sa nebojí zla, toho zlo neporazí. Ale len človek poznania, ktorý žije anonymne a nezávisle, dospeje k totálnej slobode.


Zlo je nutné rozpoznať a jeho hru prekuknúť a odignorovať, tak stratí svoju moc.


(Súčasné) rozmiestnenie planét tvorí harmonickú "hudobnú" sféru, ktorá je vhodná na zotročenie ľudského vedomia.


Stal som sa Neom z Matrixu, ktorý prijal svoj osud. Zjednotil som sa s diablom. Moje telo dostalo elektrický šok do chrbtice. Rozžiaril som sa ako lampa, svetlo vyšlo z každého otvoru na mojom tele, takmer mi vybuchla telesná nádoba. Zažil som duchovný orgazmus, pán smrti je mojim priateľom.


NAVŠTÍV MAGICKÝ SVET FRATERA SAEPESA TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC!

Autor: Mário Oláh | středa 6.12.2017 11:06 | karma článku: 16.60 | přečteno: 489x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 16 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 10.41 | Přečteno: 188 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 14.95 | Přečteno: 322 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.98 | Přečteno: 95 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.70 | Přečteno: 556 | Diskuse
Počet článků 186 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2097

"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si "vyhradzuje" "právo" na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania - https://t.me/strazcapoznania.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...