Liber Mage & Psychonaut: Džinov mok a exorcizmus

11. 11. 2017 8:23:43
Rozhodol som sa absolvovať psychonautický "rituál" pred zrkadlovou "bránou" do seba samého. Bol som rozhodnutý čeliť klifotickej stránke svojho vedomia (alebo teda svojmu hrozivému nevedomiu) v zmenenom stave vedomia.

Deň matky Lilith. Tarotová karta dňa: Poháre III. Kód dňa: 71021101.

Na skale v rieke Háv, ktorej časť vytŕčala nad vodnú hladinu, stála za tmy mladá žena odetá v bielych šatoch. Priletel k nej nahý žiariaci anjel s lukom v ruke a ženu chytil, aby nespadla. Z rieky sa vynorili tri morské (či skôr sladkovodné) panny, každá z nich držala v rukách zlatú čašu a ponúkala ju žene stojacej na skale. Mesiac sa v tej chvíli stal úplným a rozsvietil sa sťa slnko. "Morské" panny sa radovali, tešili, a spoločne oslavovali tento radostný mystický výjav.


Keď nastala súmračná hodina Marsova, požil som psychotropný elixír, ktorý sa v extrémne ezoterických kruhoch nazýva Džinov mok. Presunul som sa do temnej miestnosti, ktorej celá jedna stena bola tvorená zrkadlom. Na zemi som mal už vyhradené miesto pre nasledujúcu zrkadlovú psychedelickú orgiu. Sadol som si na šelmu (ktorá mi tvorila podložku pod riť), podobne ako to zvykne robiť indický Šiva. Po mojej ľavici planula čierna sviečka, po pravici horela biela svieca. Vonku bola čiernočierna tma. Elixír začal postupne pôsobiť.


Pozeral som sa do zrkadla na svoj odraz. Mal som na sebe oblečené biele rúcho a mal som rozpustené vlasy, takže som najskôr výzorovo pripomínal mýtického Krista. Blížil som sa ku kundalinickej explózii. V zrkadle som naraz zhliadol diabla. Vo svojom vlastnom odraze. Ja (ne)sám som diabol, Satan, temnota, zlo. Som jeho tvorcom. Je to ľudská slabina.


Diabla reprezentuje slovo Saturn. Pojem Saturn (ktorý sa používa pre označenie planéty s prstencom) predstavuje všetko, je všade, je to podstata všetkého v dualite. Planetárny boh Saturn, ktorý má mnoho ďalších mien, je prvý, ktorý sa nechal uctievať. Saturn je v dualitnej ríši vo zvieracej analógii najmúdrejší had, ktorý reprezentuje poznanie. Je skutočným strážcom poznania. Človekov pád je Saturnov pád. Prvý padlý človek, ktorý spadol zo stavu dokonalosti do stavu duality, môže byť pomenovaný ako Saturn. Saturn vystupuje ako starý múdry bradatý muž, a my si musíme uvedomiť, že tým mužom je človek, ktorý pozná a stane sa sám múdrym. My sa musíme stať mystickým bohom Saturnom, aby sme sa stali múdrymi, nesmieme sa toho báť.


Temné sily odrážajú nás samých. Oni nám dávajú najavo naše vlastné slabosti. Posadnutosť démonom je krásnym symbolom pre prítomnosť démona v nás samých. Exorcizmus je "zbavenie" sa démona, ktorého sme "stvorili". V americkom filme Constantine máme scénu, kde démon vstúpi pri exorcizme do zrkadla. To je geniálna symbolika. Pretože démoni sú našim odrazom.


Dostal som sa do stavu démonického tranzu. Človek si musí prejsť najväčším peklom, aby sa očistil. Musí sa stať sám démonom poznania. Musí poznať, čím je - všetkým, nielen tým dobrým, ale aj zlým. Stal som sa démonom, vrčiacim zvieraťom, primitívnou opicou, duchom posadnutým tvorom, z ktorého je necirkevným spôsobom vyháňané zlo, ktoré vstupuje do zrkadla stojaceho predo mnou. Stal som sa tarotovým Bláznom, smejúcim sa šialeným "psychopatickým" smiechom (symbol jokera či šialeného diabolského klauna odráža šialenosť v nás samých).


Darwinova teória, že pochádzame zo zvieraťa, nádherne symbolicky vyjadruje, že je v nás prítomná zvieracia stránka, nevedomá, neuvedomené vedomie. Ľudia sú ako zver, ktorá si neuvedomuje moc poznania. Za poznaním stojí diabol, ktorého sa ľudia boja.


Tma i svetlo je pod kontrolou boha Saturna. Svetlo, ktoré má svoje božstvá reprezentujúce ho, kontroluje solárna stránka Saturna, tmu démoni a antisolárna črta Saturna. Všetky planéty sú zastrešené tým, čo nazývame Saturn. Saturn je Atum alias atóm. On je všetkým, čo sa dá identifikovať. Saturn je magické slovo popisujúce všetko, čo chápeme ako prejavené. Saturn je stvoriteľom v zmysle tvorby sveta duality, ktorý sa dá popísať slovami.


Dostal som sa do fáze úplného poznania diabolského demiurga v sebe samom. Naháňalo mi to husiu kožu, spadol som nabok na podlahu a nechal ho v sebe pôsobiť. Myslel som si, že sa dovracám. Prepadla ma vlna strachu, ale dokázal som byť pod vedomou kontrolou a nechal som to v kľude plynúť.


Temné sily sú našou vlastnou prekážkou, ktorá nám dáva najavo naše slabiny. Oni ich reprezentujú, a človek slabý je ich korisťou. Človek dokonalý je bez ich "vplyvu", nemajú nad ním moc. Svet, v ktorom žijem či ktorý zažívam, je svet slabých a nedokonalých.


Archonti sú odrazom nášho vnútra. Archontická elita je symbolom pre skazenosť v našej hĺbke skrytej v oblasti nevedomia. Elity slúžia odrazu zvanému diabol, uctievajú ho, chytili sa do pasce aj oni sami. Uctievanie vždy vedie k zotročeniu vedomia.


Tento svet je svet saturnský, nič viac, nič menej. Vďaka tomu, že ľudia Boha (Saturn je skrytým a pravým Bohom) uctievajú (za tým stoja manipulatívne temné sily), žijú v jeho kráľovstve, ktorému neohrozene vládne.


Psychedelický diabolský zážitok trval asi štyri hodiny. Bolo to jedinečné v tom zmysle, že takto otvorene som zlu skrývajúcemu sa vo mne (ja som svet) asi ešte nečelil. Keď sa po takýchto skúsenostiach snažíš popísať svet taký, aký "skutočne" je (neopísateľný, neuchopiteľný, nepochopiteľný rozumom), stávaš sa bláznom.


NAVŠTÍV SVET PSYCHEDELICKÝCH ZÁŽITKOV TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke"Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC!

Autor: Mário Oláh | sobota 11.11.2017 8:23 | karma článku: 20.51 | přečteno: 536x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 13.10 | Přečteno: 244 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 17.78 | Přečteno: 424 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.10 | Přečteno: 107 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 31.12 | Přečteno: 587 | Diskuse
Počet článků 186 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2097

"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si "vyhradzuje" "právo" na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania - https://t.me/strazcapoznania.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...