Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ronald Bernard o pravej tvári sveta financií a o luciferiánoch vo vysokej spoločnosti

Pre De Vrije Media TV robil v roku 2017 rozhovor s Irmou Schiffersovou bývalý vysokopostavený finančník z Holandska Ronald Bernard, ktorý v ňom odhalil pozadie svojej práce i práce elít.

Ronald Bernard má za sebou bohaté skúsenosti vo finančnom sektore, so správou aktív a obchodovaním s depozitmi a vie, ako to tam hore presne chodí, pretože sa na tom sám podieľal. Bernard ako insider sa rozhodol zlomyseľné praktiky užívané špičkou mocných odhaliť pred verejnosťou. Pred kamerou hovoril o svojom životnom príbehu, kedy sa dostal do vysokých kruhov, do sveta veľkých peňazí, pričom bol varovaný, že musí svoje svedomie zamraziť v mrazničke, ak to chce robiť. Došlo to však do momentu, kedy už ďalej nemohol pokračovať v tom, čo robí, a nastal u neho bod zlomu a úplné zrútenie. V článku opisujem Bernardovu výpoveď o finančnom svete, luciferiánoch vo vysokých spoločenských kruhoch, o obetovávaní detí a zaužívanej manipulácii ľudí.

Skutočná tvár sveta financií

Ronald Bernard o sebe vraví: "Celý svoj život som bol podnikateľom. Kľúčovým prvkom bola pre mňa nezávislosť. Raz som vyskúšal, aké to je byť zamestnaný, ale nebolo to nič pre mňa. Ako podnikateľ som si prešiel mnohými sektormi, cez ktoré som sa oboznamoval so svetom financií. Všetky moje spoločnosti - dámska konfekcia, automobilový predaj, a tiež import-export - ma do takej miery pohltili v hromadení bohatstva, že boli v podstate mojou vstupnou bránou do sveta financií. Keď pracujete v oblasti importu-exportu, prichádzate do styku s rôznymi peňažnými menami, a musíte ísť na burzu, aby ste s nimi cez maklérov obchodovali."

O tom, ako sa dostal do sveta veľkých financií, Bernard hovorí, že "jeden z tých maklérov mi v istej chvíli povedal: "Ronald, už dlhší čas na tebe pozorujem, že stále máš plné ruky práce, vieme, že zarábaš peniaze, ale kam tým mieriš?" A ja som mu povedal: "Mojim jediným cieľom je ako podnikateľ zarobiť toľko peňazí, koľko len dokážem, pretože čím viac peňazí budem mať, tým skôr budem môcť odísť do dôchodku, byť slobodný a samozrejme mať postavenie." V zásade všetko, čo si v tejto spoločnosti len môžete priať, aspoň vtedy som si to tak myslel. Takže ten maklér mi povedal: "V tom prípade prestaň s tým, čo robíš teraz, vykašli sa na všetky tie spoločnosti, a odteraz začni obchodovať len s peniazmi, vstúp do sveta financií." A takto to celé začalo. Ten maklér pôsobil na devízových trhoch, kde obchodoval s menami, depozitmi, takže aby ste mohli obchodovať s aktívami a zarobiť peniaze na odlišných úrokových mierach, patrí k tomu správa aktív. Tie tri veci dohromady tvorili zaujímavý balík, ktorému som neodolal. Ten maklér povedal: "V poriadku, nastúpiš na moje miesto, vycvičím ťa a vysvetlím ti, ako to tu chodí, na oplátku však od teba chcem 10 % z tvojich ročných príjmov." Takže v zásade mi predal svoje miesto vo svete financií, za čo som mu zaplatil žiadanú províziu vo výške 10 %. Povedal som mu: "Dobre, žiadny problém!" Na to mi povedal: "Je tu však čosi, čo musíš vedieť. Ak nedokážeš zamraziť svoje svedomie, a nemyslím tým na nejakých mínus 18 stupňov, ale rovno na stovku pod nulou, radšej do toho nechoď." Bolo to čosi v zmysle 'chceš kopec peňazí a môžeš ich mať, ja ti pomôžem, ale vyjde ťa to draho, lebo s čistým svedomím to robiť nemôžeš.' Dobre ma tým pobavil, bol som vtedy mladý a hlúpy. Už od mladosti, spôsob, akým som vykročil do života, moja mladosť, ktorá ani vzdialene nebola ideálna, spôsobila, že som si osvojil určitý názor na svet a na ľudstvo. Moja matka zakaždým robila čo mohla, aby sme sa cítili byť milovaní, ale otec ju v tom svojim správaním obmedzoval a bol príčinou toho, že sme sa viac cítili akoby sme žili na bojisku. To nie je práve ukážková situácia pre výchovu. A keď som takto ako dieťa vyrastal, priviedlo ma to k presvedčeniu, že svet a ľudstvo nie sú ani zďaleka tak skvelé. Zamraziť svoje svedomie nebol pre mňa nadľudský úkon. O svete a ľudstve som si nemyslel práve to najlepšie. Myslel som len na seba, takto som vyrastal, riadil som sa pudom sebazáchovy, a dostal som sa do hry. To znamená, že postupne som si vybudoval svoju klientelu. A ako som sa stával čoraz lepším, prenikal som hlbšie do sveta financií. Následne vysvitlo, že svet je skutočne malý. Aj keď som ešte stále pracoval v oblasti importu-exportu, obchodoval s obilím a podobne, zistíte, že je to len malý kruh, a keď hovoríme o kruhu tvoriacom pevné jadro sveta financií, mám na mysli obrovský globálny tok peňazí, ktorý používate na obchodné účely."

O Holandsku v súvislosti s finančným svetom Bernard povedal, že "Holandsko vo svete financií určitú rolu zohráva, ale svet sa okolo neho netočí. Je súčasťou rozsiahleho globálneho finančného systému, v ktorom fungujete cez devízové trhy, keď chcete robiť oficiálne transakcie. A veľa bánk, ktoré vymieňajú devízy, majú s istými prevodmi svojich klientov problémy. A tu vzniká potreba ľudí ako som ja, ktorých nastrčia tam, kde sa točia veľké peniaze. Použijú sa isté finančné konštrukcie, medzinárodné právo, aby sa previedli peniaze takým spôsobom, že všetko bude v poriadku. Napríklad v Holandsku sú ľudia, ktorí zastávajú isté pozície, majú bankové účty v Paname, a legislatíva im dovoľuje v Holandsku neplatiť dane, čo je ešte stále v úplnom súlade so zákonmi. Takéto konštrukcie patria k mojej práci, keď musíme zmeniť menu, tak ju zmeníme."

Ako príklad finančných machinácií Bernard uviedol situáciu v Iraku, kedy "pri prvých bojkotoch v Iraku na začiatku deväťdesiatych rokov, ku ktorým došlo kvôli vojne, ktorá tam vypukla, sme boli konfrontovaní s niečím, čo sme nazývali 'iracký dolár'. Iracké doláre boli v podstate americké doláre. Americký dolár sa priamo vzťahuje k cenám ropy, čo z neho robí celosvetovú obchodnú menu krytú ropou. Dokedy bude tento vzťah platiť, dovtedy bude mať dolár hodnotu. Oficiálne mali Iračania kvôli bojkotu zakázané svoju ropu predávať, ale len čisto teoreticky, lebo ešte nikdy nedošlo k tak obrovskému obchodu s ropou ako v tomto prípade, a to pod cenu, lebo oficiálne to bolo zakázané, takže zľavnená ropa naďalej prúdila za hranice. Tieto doláre, pretože za energie sa vždy platilo v dolároch, museli niekam ísť. Nemohli ste s nimi len tak zájsť do banky, lebo všetky tie regulácie a kontroly zabezpečovali určitú ochranu, pretože pranie špinavých peňazí a kriminalita nebolo v tej dobe nič nové. Dnes tomu hovoríme terorizmus. Ale aj vtedy to bol ten prípad. A vtedy potrebujete ľudí, ktorí si s tým vedia poradiť. Ako nastrčenú osobu vás napríklad zavolajú do nemeckej banky, ktorá bude mať v suteréne kamióny až po strechu naplnené peniazmi. A potom vám na rozum príde: "Jasné, kamióny, preprava, hektická spoločnosť." "Poďte za mnou," povedia a ukážu vám, že sú po vrch naplnené dolármi. Následne vám oznámia: "Celej tejto hotovosti sa potrebujeme zbaviť." Takže ju máte zmeniť na libry, nemecké marky, to a tamto, takýmto spôsobom, a potom musia ísť tam a tam. Hovoríme o spracovaní hotovosti takým spôsobom, aby sme ju mohli vrátiť legálne späť do obehu. A to bola moja úloha a úloha mojich kolegov. Žiadnu zákazku nikdy neplníte sám, lebo sami ju nezvládnete urobiť, je to nemožné. Všetci poznáme Strýka Držgroša, ako preberá svojou lopatou peniaze, a my sme to tam museli doslovne takto urobiť. Bolo nemožné to všetko spracovať naraz. Museli ste prísť na nejaký spôsob, v tom čase sa platilo prevažne hotovosťou, na rozdiel od dnešnej doby, keď je väčšina platieb bezhotovostných, ale snažili ste sa prísť na spôsob, ako túto hotovosť spracovať, ako ju znova zaviesť do obehu, aby mohol Irak obchodovať so svojou ropou bez toho, aby mu v tom niekto bránil. Lebo oni sú tí, ktorým tie peniaze patria. V tom bojkote šlo o to, že Irak musí dodržiavať pravidlá. Všetko, čo ste kedy chceli o svete vedieť, sa dozviete sledovaním toku peňazí. To je to podstatné, nech si každý tára, čo chce. Buďte si istý, že ak budete sledovať peniaze, dopátrate sa pravdy. A to isté platí aj v tejto situácii. Jediné, o čo Iraku a jeho obchodným partnerom išlo, bolo to, aby ich nikto nemohol obviniť. Lebo partneri, ktorí tú ropu kupovali, boli tí, ktorí ten bojkot predovšetkým usporiadali, v skutočnosti všetci stoja na tej istej strane."

O tom, aké sú vzťahy medzi elitami v pozadí svetovej hry, Bernard prezradil: "Každý si myslí, že na svete existujú protiklady ako dobrí a zlí chlapci, ale na vyšších úrovniach je to len hra a všetci medzi sebou spolupracujú. Avšak všetci sa musia riadiť predpismi a reguláciami, ktoré sami zaviedli, aby zvyšok spoločnosti držali v nevedomosti a zaistili tak, že na vrchole to nebude príliš preplnené. Musíte teda hrať podľa vlastných pravidiel. Ide tu o to, aby vás nikto okrem samotnej elity nedokázal vystopovať. Nikto z nižších pozícií nesmie zistiť, čo sa skutočne stalo. Pretože sme to boli my, kto robil špinavú prácu, museli sme aj o mnohom vedieť, lebo sme si nemohli dovoliť urobiť akúkoľvek chybu."

Ohľadom toho, ako blízko mal Bernard k úplnej špičke elít, povedal, že "bol som s nimi v kontakte. Môjmu egu by sa veľmi páčilo, keby som sa dostal na takú pozíciu, že by som ja sám patril k samotnej špičke. V súčasnosti stále hovoríme o asi 8000-8500 ľuďoch na svete, ktorí celý tento svet riadia. V tom čase by bolo pre mňa úžasné, keby som sa stal jedným z nich."

O svojej práci Bernard vraví, že "moja práca vyžadovala poznať všetko na 100 %. Iná možnosť ani nebola, lebo záujmy ľudí, ktorí boli do toho zapletení, boli obrovské. Obzvlášť pokiaľ šlo o tých na vrchole. Ak by som nebol oboznámený s každým detailom, dopadlo by to tak, že by som narobil chyby a vedľajší efekt toho by bol, že by na tieto chyby niekto prišiel. Následne by do toho začali strkať svoj nos ľudia, ktorí nemali o tom ani poňatia. Aby ste dokázali na tejto úrovni fungovať, musíte mať nervy zo železa. Mne to šlo ako po masle. Približne päť rokov som hral na najvyššej úrovni. A potom sa tá hra pre mňa totálne skončila. Bol to pre mňa veľmi silný okamih. Na malom príklade som ukázal, o čo v tejto hre šlo, a v tomto prípade išlo o zmenu meny, konkrétne dolára na nejakú inú menu uloženú bezpečne do úschovy, a o dôkladné spravovanie aktív, aby dosiahli požadovanú mieru výnosnosti, ktorá by viedla k opakovaným investíciám peňazí. Na úroveň, na ktorej som tých päť rokov hral, som sa nedostal zo dňa na deň, ale musel som si ju niečím zaslúžiť. Som odborník na spájanie jednotlivých bodov, informácií, s cieľom získať celkový obraz vecí, ktoré sa na ňom podieľajú, a je nutné ich v hracom poli zohľadniť, čo je mravčia práca. Ak máte na to nadanie, budete v tom vynikať. A preto mi zverili 100 % informácií, ktoré sa týkali mojej práce, takže som nevedel o všetko čo oni, ale vedel som všetko, čo som potreboval vedieť o prípade, na ktorom som s kolegami pracoval. Často som stál na čele, lebo som mal o situácii dobrý prehľad. Bol som dobrý v inovatívnom myslení pri hľadaní riešenia problému. Bavilo ma nachádzať riešenia takým spôsobom, že vždy som bol o krok pred inými a prekabátil som ich. Hral som v rámci pravidiel hry, ale pohrával som sa s nimi tak, aby mi všetko sedelo tak ako má. Zbožňoval som tú hru. Ale na druhej strane nesiete obrovskú zodpovednosť a čoraz viac sa toho dozvedáte o skutočnom svete. Vaši klienti vám umožňujú nahliadnuť do toho, ako to vo svete v skutočnosti chodí. Keď sa nad tým spätne zamyslím, stále neviem všetko, ale viem toho dosť, lebo mojimi klientmi boli banky, ktoré nechcú mať na rukách krv, ale v každej z týchto bánk je vždy určitý počet ľudí, ktorí sakramentsky dobre vedia, čo sa tu deje. Približne 1 % ľudí v bankách pozná smutnú pravdu v súvislosti s udalosťami vo svete, čo nie je nijako prekvapujúce vzhľadom na to, že sa podieľajú na obehu peňazí. To sú vaši klienti, rovnako obchodujete aj s vládami, nadnárodnými korporáciami, taktiež musíte obchodovať s tajnými službami a tým, čo dnes ľudia nazývajú teroristické organizácie. Všetky skupiny, ktoré nejako súvisia s veľkými peniazmi, sú vaši klienti. Následne si začnete uvedomovať súvislosti, a pretože stojím uprostred, tak vidím, ako veci medzi sebou súvisia. Vidíte prichádzať peniaze z jedného miesta a putovať na druhé atď. Získavate stále viac informácií, v dôsledku čoho máte prehľad o tom, čo sa tu skutočne deje."

O tajných službách Bernard poznamenal, že "zistil som jednu vec, o ktorej som predtým nevedel, ale teraz už viem, ohľadom tajných služieb. Myslíte si o nich, že ich máme k tomu, aby slúžili a chránili ľudí, krajinu atď. V skutočnosti sa ukázalo, že ide o zločinecké organizácie, konkrétnejšie uvediem, že celý systém je taký. Hovorím o financovaní vojen, vytváraní vojen, v podstate o vytváraní množstva utrpenia na tomto svete, o množstve konfliktov. Potom som si pomyslel, keby len ľudia vedeli, aký je svet v skutočnosti. Tajné služby sa nezastavia pred ničím. Tiež majú svoje toky peňazí, lebo ak obchodujú s drogami alebo zbraňami, alebo keď sa to tak vezme - s ľuďmi, všetky tie peniaze musia niekam ísť. Všetko musí byť nejako financované. Celý svet, o ktorom si myslíme, že ho poznáme, je len ilúzia, v ktorú sme uverili. V tejto brandži na to prídete, čo pre mňa nebolo dobré, ak to môžem tak povedať."

Bernard po svojich skúsenostiach vo finančnej sfére vraví, že "moja "mraznička" sa začala kaziť. Stávali sa mi napríklad také veci, že som zašiel na iný obchodný trh, a jeden z mojich kolegov mi tam povedal: "Ronald, spomínaš si na prípad s talianskou lírou?" Občas som to len tak medzi rečou spomenul tiež. "Spomínaš si na tie obchody, pri ktorých sme spravili masívny damping líry, čo výrazne podhodnotilo menu, následkom čoho jedna talianska firma zbankrotovala?" A potom na burze počujete: "Spomínaš na ten úspešný obchod s lírou?" A na to vám povie: "Vedel si, že majiteľ tej firmy spáchal samovraždu a zanechal po sebe rodinu?" Vtedy sme sa na tom dobre zabávali. Všetci sme sa na tom spoločne smiali. Na ľudí sme sa pozerali zvrchu, posmievali sa im, boli len produkt, odpad, všetko pre nás bolo bezcenným odpadom, príroda, planéta, všetko, čo sa dalo podpáliť alebo rozbiť. Len zbytoční paraziti. Pokiaľ sme plnili svoje ciele, pokiaľ sme rástli, mnohí z mojich kolegov začali piť a brať drogy, ja nie, možno som mal... Alebo nie. Som rád, že ešte žijem. Avšak všetky tie príšerné veci ma začali zožierať."

Luciferiáni, obetovávanie detí a Bernardov bod zlomu

"Nie je ľahké pre mňa o týchto veciach hovoriť. Keď nezamrazím svoje svedomie v mrazničke, hlboko sa ma to dotýka," vraví Bernard o zažívaní hrozných vecí vo vysokej spoločenskej sfére. O svojom údajne najhoršom zážitku, ktorý sa odohral v tejto oblasti a ktorý zapríčinil zmenu jeho postoja k svojej práci, hovorí toto: "Začiatkom konca bolo, keď som sa do týchto kruhov zamotal tak hlboko, až som podpísal doživotnú zmluvu, nie svojou krvou a podobne, ale že nikdy neprezradím názvy spoločností, organizácií a mená ľudí. Preto si myslím, že som ešte stále nažive. Musíte to dodržať. Pokiaľ mám hovoriť o tých najhorších veciach, ktoré som zažil, hovoril som o veciach, ktoré vyvolali poruchu mrazničky, a začalo sa vo mne ozývať svedomie. Bol som trénovaný na to, aby sa zo mňa stal psychopat, ale zlyhal som. Nedokončil som výcvik a psychopat sa zo mňa nestal. Vrátilo sa mi svedomie a najťažšie pre mňa bolo to, že som tam mal takú vysokú funkciu. Väčšina týchto ľudí nevyznávala žiadne z hlavných svetových náboženstiev. Máme tu katolíkov, protestantov, všetky možné náboženstvá. Títo ľudia boli prevažne luciferiáni. Môžete si tvrdiť, že náboženstvo je rozprávka pre deti, že Boh neexistuje, že nič z toho nie je skutočné. No pre týchto ľudí je to pravda a tvrdá realita a slúžia niečomu duchovnému, čo nazývajú Lucifer. Bol som v kontakte aj s týmito kruhmi, len som sa na tom dobre zasmial, lebo pre mňa to boli len klienti. Navštevoval som teda miesta, ktoré sa nazývali Cirkvami Satanovými, len ako hosť, ktorý sa na chvíľu zastaví, a oni tam mali práve svoju čiernu omšu s nahou ženou a pálenkou a takými vecami. Dobre ma to pobavilo. Ničomu z toho som neveril a zďaleka som nebol presvedčený o tom, že čokoľvek z toho bolo skutočné. Podľa mňa temnota a zlo je v samotných ľuďoch. Takže som bol hosťom v týchto kruhoch a výborne som sa na tom zabával, keď som videl všetky tie nahé ženy a ďalšie veci. Bol to príjemný život. Ale potom ma v istej chvíli pozvali zúčastniť sa na obetovaní v zahraničí. To bol pre mňa bod zlomu. Išlo o deti. Nemohol som to urobiť. A potom som sa postupne začal psychicky rúcať. Veľa času zo svojho života som sám prežil ako dieťa, a hlboko sa ma to dotklo. Všetko sa tým pre mňa zmenilo. Ale v takom svete som žil. Po tomto som viac zákazky neprijímal. Už som to naďalej nedokázal robiť. Kvôli čomu som sa samozrejme stal pre nich hrozbou. Už som viac nedokázal optimálne fungovať, môj výkon pokrivkával a odmietal som úlohy, nespolupracoval som. Zmyslom celej tej veci v tom ich svete je, aby mali každého vo svojej hrsti. Potrebujú totiž niečo, čím by vás mohli vydierať, a ako sa tak na to spätne pozerám, ukázalo sa, že to bol pre nich tvrdý oriešok - skúšali to na mňa cez deti, a to ma zlomilo."

O obetovávaní detí vo svete Bernard povedal, že "keď si dáte vyhľadávanie na Googli, nájdete dostatok svedeckých výpovedí z celého sveta na to, aby ste vedeli, že nejde o žiadnu Disneyovku. Žiaľ, pravdou je, že k tomu dochádza na celom svete už tisícky rokov. Kedysi som sa venoval teológii, a dokonca aj v Biblii nájdete zmienky o týchto praktikách u Izraelitov. Príčinou toho, že prvých desať kmeňov skončilo vo vyhnanstve v Babylonskej ríši, boli tieto rituály s deťmi. Uvedomil som si, že život má hlbší zmysel, než by sa na prvý pohľad zdalo. Existuje celý neviditeľný svet, ktorý je skutočný."

O elite a sile, ktorá riadi svet, Bernard poznamenal, že "skutočne tu hovoríme o temnej sile a manifestácii svetla. Takže som sa uchýlil k štúdiu teológie, aby mi to všetko dávalo zmysel. Tienistá stránka, môžete ju nazvať zlom, luciferiánmi, satanistami, ako len chcete, je skutočná entita. Zistil som, že to, čo sa píše v Biblii, a nielen v Biblii, ale aj v mnohých ďalších knihách, že skutočne existoval moment odlúčenia od manifestácie svetla, pri ktorom sa jedna skupina rozhodla ísť vlastnou cestou, pričom pociťovala intenzívnu nenávisť a hnev. Je len zopár ľudí, ktorí nepodceňujú vážnosť tohto celého. Lebo ide o ničivú silu, ktorá nás nenávidí. Nenávidí stvorenie, nenávidí život, a urobí všetko pre to, aby nás kompletne zničila. A spôsob, ako to urobiť, je rozdeliť ľudstvo. 'Rozdeľuj a panuj', tomuto oni veria. Ľudstvo je manifestáciou svetla, ono je pravým stvorením. Dokiaľ ho budú rozdeľovať politické strany, farba pleti, dosaďte si tam čo chcete, potom z luciferiánskeho uhla pohľadu ste potlačili plný potenciál svojho nepriateľa, jeho plnú silu, a nemá sa vám ako postaviť, lebo ak by k tomu došlo, luciferiáni prehrajú. Potom by táto nenásytná príšera zmizla. Rozprávam ľuďom príbeh o starom americkom generálovi, ktorý v miestnosti plnej ľudí zhasol svetlo. Oči sa tme síce prispôsobia, ale aj tak nič nevidíte. Generál ani nemukol a znenazdania zažal zapaľovač, len jedno malé svetielko, a vďaka dlhotrvajúcej tme sa stanete svedkami manifestácie svetla v malom bode, a každý bude môcť trochu vidieť toho druhého. A potom im generál povie: Toto je moc nášho svetla."

Po tom, čo u Bernarda nastal bod zlomu, "som začal odmietať zákazky. Po ich požiadavke, ktorá zahŕňala deti, sa mi vrátilo svedomie a začal som ich odmietať stále viac. Moje svedomie mi to viac nedovolilo. Stále som viedol podnik s niekoľkými kanceláriami a zamestnancami, všetko to naďalej frčalo. Nemal som veľmi na výber. Bolo to veľmi ťažké, všetky tie rozpory. Takže na jednej strane sa na vysokej úrovni hráte s peniazmi, kde si nemôžete dovoliť urobiť žiadnu chybu, v opačnom prípade sa vám všetko zrúti ako domček z karát a máte po celom biznise, a všetci, ktorí na tom robili, by skončili, vrátane vás samých, potom ste naozaj v keli. Už samo osebe to prináša kopu stresu, ak do toho ešte zarátate to, že sa vám ozve svedomie, pred čím ma vyslovene varovali, keď som s tým začínal: "Nerob to, ak svoje svedomie nedokážeš dať do mrazničky na mínus 100 stupňov." Vtedy som sa na tom smial, ale nebol to vtip. Vôbec som nechápal, do čoho som sa to v skutočnosti zaplietol. Potom som to už viac nemohol robiť. Snažil som sa cez to preniesť, udržiavať zdanie. Nevedel som, ako sa mám z toho vyvliecť, bol som chytený v pasci. Všetci sme boli chytení. To všetko bolo príčinou toho, že som sa nakoniec kompletne zrútil. Telo mi vypovedalo službu. Prvú vec, ktorú som uvidel, bola moja plačúca matka na jednotke intenzívnej starostlivosti. Skolaboval som. V tom čase som v nič neveril, ale dodnes si pamätám na to, ako som bol v rohu miestnosti a z výšky som sa pozeral sám na seba. Videl som, ako ma kriesia. Videl som, že nie som vo svojom tele. Teda som v tele, ale nie som len telo. Dlhý čas som o tom nikomu nechcel rozprávať. Až oveľa neskôr som o tom hovoril. Uvedomil som si, že toto telo nie som ja, že je to len nádoba. To všetko som si prežil, ale tiež mi zabralo veľa času dať sa potom dokopy. Bol som totálna troska. Bol som úplne vyhorený. Telu po zrútení zabralo rok, kým sa z toho spamätalo. Počas mojej výpovednej doby ma tieto kruhy fyzicky mučili. Chceli sa uistiť, že nikdy neporuším zmluvu o mlčanlivosti. Takže ma vždy na určitý čas niekam odviedli a tam sa mi "venovali". To všetko dokopy len umocňovalo stres, ktorý som prežíval. Doslova som sa plnou rýchlosťou rútil do vlastnej záhuby. Bol som vystavený určitým formám mučenia, ktoré mali zaistiť, že nikoho z ich sveta nikdy nepoškodím. Vtedy som si to vôbec neuvedomoval, až pri spätnom pohľade. Takže koniec môjho prvého života bol natoľko extrémny, že som to už dlhšie nezniesol. Avšak sila mojej mysle bola natoľko silná, že sa to dialo len s mojim telom. Väčšina mojich kolegov je už mŕtva. Aj keď viem, že sa tu ponevierajú ďalšie nastrčené osoby, a zopár z tých, ktorých som poznal, stále žije. Valná väčšina však už pomrela."

Manipulácia ľudí

O manipulácii ľudí Bernard hovorí: "Vďaka komerčnej psychológii, rozšírenej psychológii, som dokázal manipulovať situáciami vo svoj prospech. Ak robíte obchody, musíte tiež manipulovať médiami. Potrebujete zmanipulovať veľa vecí, lebo nič nesmie vyzerať tak ako to je, všetko sa musí javiť ako niečo odlišné. Ľudí vnímate ako stádo oviec, dáte k nemu pár Borderských kólií a naženiete ho určitým smerom. Stále vidím, ako sa to okolo mňa deje. Žiaľ, ľudia sú aj naďalej týmito systémami a metódami, ktoré sme mali vo zvyku využívať, rovnako manipulovaní a stále to u nich zaberá. Ľudia stále nechápu tomu, ako to v skutočnosti chodí, a zaujíma ich len to, aby im nedošlo pivo či aby mali niečoho iného dostatok, okrem seba samých ich nič iné nezaujíma, čo je tiež obranný mechanizmus, čím chcem v neposlednom rade povedať, že za to môže program. Ale stále vidíme, aké idiotsky jednoduché je ovplyvniť ľudí v určitom smere. Popri celom tom štúdiu a zisteniach som natrafil na dokument, o ktorom sa samozrejme tvrdí, že je to nezmysel - Protokoly sionských mudrcov. V súčasnosti každému odporúčam, aby si prečítal celý tento neuveriteľne nezáživný dokument, prekonajte sa a prečítajte si ho celý. Ak čítate Protokoly sionských mudrcov, skúmate ich a snažíte sa im porozumieť, je to ako keby ste čítali dnešnú tlač. Ako zo svojej pozície absolútnej moci, a stala sa doslova absolútnou, ale len preto, lebo sa ľudia proti tomu nepostavia. Neuvedomujú si, aká je skutočnosť."

Bernard radí, aby sme sa všetci proti nim spojili: "Spojte sa. Buďte si bližší. A celý tento nepodarený príbeh skončí. Môže to byť raz-dva."

Video-rozhovor Irmy Schiffersovej s Ronaldom Bernardom je možné nájsť tu.
 

ČLÁNKY O SATANIZME A PEDOFÍLII NÁJDEŠ TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC.

Autor: Mário Oláh | čtvrtek 13.7.2017 14:48 | karma článku: 24,55 | přečteno: 2829x
  • Další články autora

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma: 14,27 | Přečteno: 981x | Ostatní

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma: 15,57 | Přečteno: 750x | Ostatní

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma: 14,41 | Přečteno: 302x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #3

Vďaka magickej rastline sily zvanej Yebovka sa moje vedomie ocitlo v budúcnosti a videl som veci, ktoré popisujem na nasledujúcich halucinoriadkoch.

19.7.2020 v 17:31 | Karma: 14,50 | Přečteno: 714x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #2

Futuristické vidiny, ktoré ľudskej rase cez článok sprostredkujem, mi počas nokturnálnej meditácie premietol do predstáv bizarný démon futurizmu zvaný Kokondo, ktorý sa mi z ničoho nič zjavil pred panvou.

4.7.2020 v 14:56 | Karma: 14,36 | Přečteno: 559x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #1

Futuristické magické časy sa nekompromisne blížia. Rozhodol som sa vystavovať sa svojim vlastným "halucinačným" vidinám budúcnosti, ktorá nebude mať pre ľudskú životnú skúsenosť obdobu.

30.6.2020 v 13:49 | Karma: 14,43 | Přečteno: 632x | Ostatní

Mário Oláh

Magické masky a outfity ako prostriedok transcendencie

Masky a rôzne kostýmy či outfity boli odjakživa súčasťou našej civilizácie. Ich využívanie je asi tak staré ako užívanie halucinogénov, pretože je to mystická transcendentálna záležitosť. Masky a outfity sú magickou skutočnosťou.

14.6.2020 v 13:11 | Karma: 14,88 | Přečteno: 559x | Ostatní

Mário Oláh

Hudba budúcnosti

Ak chceš vedieť, ako to bude vyzerať s hudobnou oblasťou v budúcnosti, čítaj ďalej. Ak to ale nechceš vedieť, lebo si lenivá lemra, prekonaj sa a aj tak čítaj ďalej.

13.6.2020 v 12:05 | Karma: 14,63 | Přečteno: 563x | Ostatní

Mário Oláh

Potenciálne trendy v neďalekej budúcnosti

Pokiaľ sa jedného čoskorého dňa my ľudia rozhodneme na sebe popracovať, vznikne niečo, čo by sa dalo nazvať evolučné trendy.

29.4.2020 v 15:12 | Karma: 13,62 | Přečteno: 737x | Ostatní

Mário Oláh

Extraordinárne vlogy: Realita inak

Už dlhšiu dobu som zvažoval, že by som natáčal videjká, ktoré by obohacovali tento vesmír zväčša o nie veľmi obvyklý psychedelicko-retardačný aspekt.

18.4.2020 v 11:56 | Karma: 13,52 | Přečteno: 469x | Ostatní

Mário Oláh

Odporúčania k zvládnutiu koronavírusovej hystérie

Pozemskú civilizáciu aktuálne postihuje koronavírusová psychóza, ktorá je plánovaným trikom predátorských iluzionistov, ako urýchliť posun k novému "svetu" podľa ich vízií.

3.4.2020 v 14:34 | Karma: 17,39 | Přečteno: 995x | Ostatní

Mário Oláh

Mágia nového aeónu: Okultný materializmus

Okultný materializmus je moderným smerom mágie nových časov, ktorý vymyslel a rozpracoval pôžitkársky materialista fascinovaný okultizmom Mahiró Hál.

13.3.2020 v 16:36 | Karma: 15,32 | Přečteno: 746x | Ostatní

Mário Oláh

Inteligentný klávesový simulátor Perfect Piano: urob si z mobilu hudobný nástroj

Perfect Piano (Úžasný klavír) je aplikácia pre mobilné telefóny/tablety s Androidom, ktorá simuluje klávesový nástroj. V článku rozoberiem, čo táto appka prakticky ponúka. Môže to inšpiratívne poslúžiť pre hudobných bádateľov.

5.3.2020 v 11:05 | Karma: 14,55 | Přečteno: 790x | Ostatní

Mário Oláh

Cestopis: Odesa (Ukrajina)

V mesiaci Asmodaiovom roku 2019 som navštívil tretie najväčšie mesto Ukrajiny zvané Odesa (písané tiež Odessa), ležiace na pobreží Čierneho mora.

15.12.2019 v 14:39 | Karma: 13,63 | Přečteno: 662x | Ostatní

Mário Oláh

Mágia nového aeónu: Venereálny luciferianizmus

Venereálny luciferianizmus, ktorý zaviedol bádateľ don Macula s tantričkou doňou Lumenou, patrí medzi moderné magické smery súčasnej epochy.

30.11.2019 v 17:16 | Karma: 13,93 | Přečteno: 799x | Ostatní

Mário Oláh

Hypnotická mágia slov

Slová sú nesporne jedinečnou skutočnosťou. Ako vyjadrovací a sprostredkovací prostriedok je to čarovná záležitosť. Bez slov si bytie nevieme ani predstaviť. Tak ako všetko má aj užívanie slov viacero svojich stránok.

10.10.2019 v 11:27 | Karma: 14,00 | Přečteno: 780x | Ostatní

Mário Oláh

Mágia nového aeónu: Psychedelický satanizmus

Psychedelický satanizmus je magickým smerom nového aeónu, ktorého myšlienku rozpracoval psychonautický satanistický okultista don Datura. Jedná sa o antipredátorskú formu satanizmu.

16.8.2019 v 23:23 | Karma: 14,25 | Přečteno: 752x | Ostatní

Mário Oláh

Joy Of Satan: Spirituálny satanizmus

Spirituálny satanizmus je súčasný typ satanizmu hlásajúci "pozdvihnutie" a "posilnenie" ľudstva, ktoré má byť výtvorom tzv. Skutočného stvoriteľa - Satana. Zástupcom spirituálneho satanizmu je skupina zvaná Joy Of Satan.

30.7.2019 v 11:00 | Karma: 14,96 | Přečteno: 1065x | Ostatní

Mário Oláh

Mágia nového aeónu: Avantgardný satanizmus

Avantgardný satanizmus je extrémny typ satanizmu, ktorý sa radí k magickým smerom moderného veku - aeónu diabla.

18.7.2019 v 21:03 | Karma: 13,31 | Přečteno: 627x | Ostatní

Mário Oláh

Mágia nového aeónu: Luciferiánsky nagualizmus

Luciferiánsky nagualizmus je magický smer modernej éry vychádzajúci z mágie dávnych žrecov starého Mexika a okultných a iných umení.

18.7.2019 v 11:46 | Karma: 14,11 | Přečteno: 1207x | Ostatní
  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2196x
"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si vyhradzuje právo na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania.