Mário Oláh

Zápis z magického denníka Fratera Saepesa - XXVIII.VI.MMXVII

29. 06. 2017 12:14:14
S obdivovateľom šamanizmu Marečkom sa mágus Frater Saepes vybral hľadať diablovu burinu - psychotropnú rastlinu sily, ktorá sa zvykne pred ľuďmi rada schovávať. Či ju našli, sa dozvieš z nasledujúceho zápisu Fratera Saepesa.

Ja, Mário Oláh alias don Maiüs Krethenüs, zverejňujem tento magický zápis zo zápisníka Fratera Saepesa pokorne a taktiež bez hany. Obrázky použité v texte nie sú súčasťou zhmotneného magického zápisníka Fratera Saepesa.

ÚRYVOK Z MAGICKÉHO DENNÍKA FRATERA SAEPESA

Dátum zápisu a príslušné asociácie
Dvadsiaty ôsmy deň v mesiaci Berithovom roku MMXVII po Kristovi.
Deň je zasvätený Merkúrovi.

Luna pribúda.
Tarotová karta dňa: Hole VII.
Všimnú si "ju" tí, čo "ju" majú v posvätnej úcte.


Sen o školskej stretávke
Malý tyran Father terroru a ja sme sa stretli s obchodným partnerom v oblasti zhodnocovania syntetických odpadov. Potom som mal stretávku so spolužiakmi zo základnej školy. Prisadol som si ku stolu, za ktorým sedel programátor Butch. Miesto, kde som sa so spolužiakmi stretol, sa nachádzalo najskôr akoby vonku na ulici. Butcha som sa spýtal, či na stretávku neprišiel aj doktor Martyn Črič.


Zóna súmraku
Počas minulého dňa som pozeral hororový mysteriózny snímok Zóna súmraku z roku tisíc deväťsto osemdesiattri. Je to "poviedkový" film so štyrmi rôznymi príbehmi. Niektoré z nich boli sparodované v kreslenom seriáli Simpsonovci, a to príbeh o chlapcovi, ktorý manipuloval realitu prostredníctvom svojej predstavivosti, a príbeh o mužovi, ktorý letel lietadlom a videl na krídle sedieť zelenú príšeru, ktorá sa snažila lietadlo zničiť.


V jednom z príbehov Zóny súmraku bol starý černošský brujo, ktorý navštevoval starobince a dokázal dôchodcom plniť ich želania. Štvrtý príbeh bol o tom, že veľkohubý biznismen, ktorý nenávidí Židov, černochov a aziatov, je prenesený späť v čase do minulosti, kde sa mu jeho nenávisť vypomstí.


Zrkadlo je čarovné
V Snehulienke a siedmich trpaslíkoch máme namyslenú a žiarlivú kráľovnú, ktorá sa často pozerá do 'čarovného' zrkadla. V zrkadle sa jej vždy zjaví akási pekelná mocnosť, ktorá ju ubezpečuje, že je najkrajšia na svete, až jej jedného dňa prezradí, že iná osoba je krajšia, čo kráľovnú poriadne naprudí. Pekelná sila v zrkadle nie je nič iné než odraz kráľovninho vlastného skazeného vnútra. Zrkadlo je symbolom, ktorý v umení odráža náš stav vedomia. Je to "brána" do nás samých.


Diablova burina
S obdivovateľom šamanizmu Marečkom som sa v poobednej hodine Mesiaca stretol na parkovisku pred zerethským obchodným domom zvaným Degres. Na bicykloch sme vyrazili na pole nachádzajúce sa kúsok za mestom Zereth vedľa hlavnej trati. Mareček počas predošlého dňa vedľa pola našiel halucinogénnu a liečivú rastlinu sily zvanú diablova burina, tak sme ju dnes šli pozdraviť.


Diablova burina má dlhú tradíciu využívania na Starom i Novom kontinente. V Indii bola pokladaná za účinné afrodiziakum. Napríklad zbavovala ženy cudnosti. Semená sa zvykli pridávať do vína a po jeho vypití človek prezradil všetky tajomstvá. Rastlina sa využívala k vešteniu a bola považovaná za posvätnú. Bola súčasťou čarodejníckych elixírov, nápojov lásky a vykurovadiel. Má svoju tradíciu v americkom šamanizme. Pri nesprávnom užití dokáže diablova burina človeka zmrzačiť až zabiť. Mám skúsenosti s jej sestrou - diablovou bylinou, ktorá je taktiež hrozivo nebezpečná a vyhodila ma do inej reality.


S diablovou burinou má skúsenosti brujo Mórets, basgitarista z Kozmickej záhrady, ktorému sa prelínala skutočnosť s imagináciou. Užíval ju kedysi aj samotný indický boh-ničiteľ Šiva.


V tomto období diablova burina rozkvitá, tobolky sú ešte malé a "nezrelé". Diablovu burinu sme videli rásť všade okolo pola, bolo jej mnoho. Jej biele kvety sa pomaly prebúdzajú k životu. Dve malé rastlinky sme zo zeme vykopali a vzal som ich do edenu, kde som ich zasadil. Cesta do edenu musela byť pre rastlinky vyčerpávajúca a bál som sa, že ju neprežijú. Keď som ich zasadil, boli skľúčené a zvraštené. Odovzdal som im teda časť svojej životnej energie a prihováral sa im tým najmilším tónom, aký som zo seba dokázal vylúdiť, aby zmenu prostredia prežili. Mareček im potom na diaľku poslal magickú energiu a modlil sa za ich život.


Koncert chórovej skupiny Bell
V podvečer som sa bol pozrieť spolu s donom Maiüsom Krethenüsom na vystúpenie A capellovej hudobnej skupiny Bell na mestskej radnici. V miestnosti, kde sa koncert konal, bolo piano - mal som chuť k nemu pribehnúť a zahrať nejaké svoje otravné kúsky. Spevácky súbor spieval kvázi-klasické svetové piesne, napríklad od Wolfganga Amadea Mozarta alebo Antona Brucknera, a interpretoval aj jazzové piesne a "blues". V strede speváckeho vystúpenia mladá speváčka súboru zahrala na piane klavírnu skladbu Nocturne op. 9 No. 2 od Fryderyka Chopina.


Palicový súboj
Na temnej chodbe v mestskej radnici som videl antického muža v akomsi starovekom oblečku, proti ktorému bojovalo šesť byrokratov. Bili sa palicami. Netuším, čo to malo znamenať. Antického muža napokon byrokrati z radnice vyhnali, pretože boli v presile, ale muž preukázal veľkú odvahu a bojoval do posledného momentu, aby sa na radnici udržal.


Rekapitulácia & Swámí Joga
Vykonal som rekapituláciu životných udalostí prežitých so Swámím Kriya Jogom. Joga, ktorý vyzerá ako čarodejník Saruman z Pána prsteňov, je bývalý vrcholový bankár a športovec, momentálne uctievač guruov a obchodník s indickým tovarom - hlavne s indickým oblečením, soškami hinduistických božstiev, dekami, vonnými tyčinkami, kadidlami a podobne. Mal som s ním ísť minulý rok do Indie, ale plán padol. Je to taktický obchodný vychytrálek a trochu (alebo aj dosť) oblbovač, ale jeho zámer pomáhať ľuďom vyzerá byť popritom úprimný a užitočný.


Mohasky
Vo večernej hodine Mesiaca som otestoval silu magickej rastliny Mohasky. Zažil som podobné paralytické stavy ako po užití iných rastlín sily. Najskôr som sa považoval za Nič. Rekapituloval som si udalosti staršieho dáta s použitím zametacej dýchacej techniky, napríklad zážitky z čias, keď som sa chodil ako malý so stvoriteľkou Mary kúpať na Wartbergské jazerá. Snažil som sa zrovnoprávniť sa so všetkými a so všetkým prejaveným vedomím. Tentokrát som mal oproti iným zážitkom problém chápať nekonečno a skôr som sa nachádzal v stave akéhosi nepekného odpojenia. Pracovala mi brušná Manipura. Nedarilo sa mi stotožniť sa s podstatou vedomia, nebol som na to dostatočne naladený. Károval som - donútil som sa k tomu.


NAVŠTÍV MAGICKÝ SVET FRATERA SAEPESA TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC!

Autor: Mário Oláh | karma: 17.26 | přečteno: 293 ×
Poslední články autora