Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Liber Mage & Psychonaut: El Gallo a pán sveta diabol

"Keď som nechápal nič, smial som sa, lebo som bol nechápavý. Keď som si uvedomil, že nič nechápem, smial som sa, lebo som vedel, že nič neviem." - Frater Satanus

Mágus Frater Satanus mi odporučil, aby som napriek všetkému dobrému a zlému dal zdieľať popis svojho nedávneho vyšinutého psychonautického zážitku so Satanom a nekonečnosťou. Hovorím mu, že však to nebude nikto chápať, tie bludy, hovadiny, vtipy, čo som videl, veď to sa ani nedá brať vážne! On že drž hubu a daj to na blog. Že si to teda ty, Fraterko Satanusko, kvôli tebe tú psychonautickú zmesku diabolských kecov a žartíkov popíšem, nech sa svet smeje sám sebe ešte viac než sa smeje (a zasmial som sa).

 

Deň Eset. Tarotová karta dňa: Meče V. Kód dňa: 71023030.

Na pobreží jazera som videl troch mužov, ktorí medzi sebou bojovali. Ako zbrane používali oceľové meče. Muž v zelenočervenom odeve a s hrdzavými vlasmi súboj vyhral a zbieral zbrane po porazených mužoch. Zjavne sa tešil svojmu úspechu. Porazení muži prehru znášali zle. Obloha sa začala zaťahovať a odrážala tak konflikt týchto mužov. Hladina vody však zostala pokojná. Bola to pre všetkých ťažká skúška. Existuje však skutočný víťaz a porazený v tom, čomu hovorím(e) nepopísateľná nekonečnosť?

"Vymyslel" som si neexistujúco-existujúcu rastlinku zvanú El Gallo, aby som mal v tomto prejavenom svete pri jej "pomyselnom" požití ľahší prístup do sféry za hranicami rozumu. A vo večernej hodine Marsovej, kedy Luna sa ukázala v celej svojej pribúdajúcej krásnofáze, som tú "iluzórnu" rastlinku spálil a nadýchal sa jej chutných výparov, z ktorých som sa skoro zadusil. Pustil som si vo svätyni hudbu od kapely Cynic, a to prakticky všetko od nich okrem technicky-deathmetalového albumu Focus a prvých rough-metalových demoverzií. Začalo to multižánrovejším EPčkom Carbon-Based Anatomy, nasledoval popovo-mystický album Portal Tapes, technickejší Traced In Air, progresívny Kindly Bent To Free Us a napokon experimentálnejšie EP Re-Traced.

Teraz k tým "podstatným" psychonautickým žvástom. Dostal som najskôr strach. Telo začalo byť paralyzované a mal som pocit, že som vôbec nevedel, do čoho idem. Predieral som sa svojim vlastným strachovým stavom. Cítil som sa dosť nepríjemne, a bol by som teoreticky ochotný zmieriť sa aj so smrťou.

Keď som si prešiel nepríjemnou fázou psychonautiky a dostal sa viac do pohody, zameral som sa na to, čo chcem vlastne riešiť. Pochopiť, kto som. Čo je svet. Dostať sa k podstate vedomia. Dotknúť sa diabla.

Začal som myslieť na isté dievča, ktorej meno sa (tu) nevyslovuje, a predstavovať si, že sme si navzájom odrazom. To som aplikoval aj na celé samco-samičie ľudstvo.

Moja pozornosť sa automaticky stočila na princíp duality. Nekonečný boj svetla s temnotou.

Preletel som k myšlienke geometrických tvarov. Predstavoval som si vznik symetrických tvarov z ich geometrického stredu. Čím viac bodov zo stredu vychádza, tým má útvar viac vrcholov. Logické. Ale videl som to vo vizualizáciách. Keď som si predstavil nekonečný počet výstrelov vychádzajúcich z jedného jediného stredového bodu, vznikol kruh. Kruh, ktorý si môžeme predstaviť v abecede ako písmeno "o" a v číselnej symbolike ako číslo "0", je symbolom večnosti. Považoval som ho za ten najprirodzenejší tvar, aký môže byť. Kruh je zložený z nekonečných symetrických hranatých útvarov.

Predstavil som si bod v strede kruhu, ktorý je tiež kruhom. Tento malý bod je odrazom veľkého kruhu. Kruh s bodkou v strede je okultným symbolom duality (a zároveň večnosti, pretože spojenie protikladov vytvára nekonečnú jednotu).

Videl som, ako sa biela farba (svetlo) plynulo mení na čiernu (temnotu) a naopak. Je to neustály, nekonečný súboj dualitných prvkov. Hranica medzi dualitou a nekonečnosťou je úzka. V podstate iluzórna.

Do pozornosti sa mi dostal opäť symbol jin a jang, symbol dokonalej duality tvoriacej jednotu. Dualitu reprezentuje diabol, Satan, dvojník. Lucifer a čert sú jinjangovou "dualitou". Temný Satan je odrazom svetlého Boha (Lucifera). Všetko je v "bezhraničnom" protiklade. Satan ako prejav duality je pomyselným písmenom S v symbole jin a jang, ktoré delí kotúč graficky na biely a čierny "polkruh".

Písmenom Satanovým je taktiež veľké tlačené I (íčko) a písmeno l (el) a základnou číslicou je rímska I (jedna). Tieto znaky predstavujú deliacu čiaru. Satan je priamkou/čiarou, ktorá rozdeľuje nekonečnosť na dve časti, na dva protiklady. Je zrkadlovým "bodom", hranicou, ktorá vytvára odraz nekonečného vedomia do prejaveného sveta. Protiklady sa prelínajú a zároveň sa zrkadlia navzájom (pretože dualita je ilúzia).

Keď som sa stotožnil s tým, že som nekonečne prejaveným svetom a zároveň som ničím, pretože opakom prejavenosti je nič, nastala "duchovná" extáza a dostal som kŕče v celom tele, akoby do mňa vchádzali elektrické šoky. Vcítenie sa do nekonečnej ničoty a zároveň do celého sveta prežívajúceho samého seba bolo fascinujúce. Horel mi stred mozgu, a pohlavná čakra žiarila ako o život. Dostal som kŕče v pohlaví a začal som sa mykať ako vzduchosúložník.

Číslo 0 odráža nekonečnosť a číslo 1 je symbolom dvojníka - pána duality diabla. Binárny kód, zložený z týchto dvoch čísel, je symbolom pomeru nekonečnosti a jej odrazu.

Kruh s bodkou v strede sa podobá na planétu Saturn. Kruh s bodkou uprostred je symbolom duality. Saturn je v okultizme pánom dvojakosti.

Saturn je Satanom, predelom medzi jednotou a dualitou. Všetko má svoj odraz. Odrazom upadania do hmoty je postupujúce splývanie s nekonečnom. V našej realite je zhmotneným predelom Saturn. Saturn alias Satan je strážcom reality. Pomáhajú mu démoni, ktorí disponujú ohromným poznaním. Satan prepúšťa vedomie do nekonečnosti a naspäť v najširšom zmysle slova. Dualitné symboly predstavujú paradoxne zároveň symboly nekonečnosti. Sú univerzálne a podľa mňa geniálne (v zmysle toho, čo reprezentujú a akou nespochybniteľnou formou).

Musel som si priznať, že britský okultista Aleister Crowley bol prebudeným mágom, ktorý vedel pravdu o tomto svete, a tú "skryl" do zákona thelemy. Crowleyho thelema predstavuje skryté poznanie o skutočnosti.

Fascinovalo ma pomyslenie na to, že niekto tento "svet" ovláda. Svet riadia tí, ktorí majú k dispozícii poznanie. Oni utvárajú svet, pretože vedia o tom, že oni sami sú prejavom sveta. Vedia to, zatiaľ čo ostatní (programovaní "otroci") o tom nemajú v skutočnosti ani poňatia. Poznanie duality je ich doménou. Využívajú moc poznania. Poznanie je v dualite v nekonečnej rovnováhe s ignoranciou.

Vládnuci Ilumináti, ktorí majú blízko k démonom, musia mať k dispozícii fantastické poznanie, keďže sa zjavne dominantne orientujú na strážcu duality Satana - Saturna. Vedia, ako "svet" funguje. Keď človek dospeje k pochopeniu, môže si vybrať stranu - takzvanú svetlú alebo temnú. Oni si vybrali temnú stranu zameranú na podporovanie oddelenosti. Mohlo to byť preto, lebo ľudia sa dostali do fázy odmietania poznania o tom, čo je svet. A zabudli, čím sú. Ilumináti vyvažujú v dualite svoje poznanie našim nepochopením. Ľudia, ktorí dospejú k hranici poznania, bývajú Iluminátmi zvádzaní a chcú ich dostať na svoju stranu. Keďže Ilumináti majú k dispozícii poznanie, ktoré strážia, utvárajú svet. A je to svet ega. Satan vládne egu. Hŕstka ľudí na čele s diablom Saturnom vytvára realitu, ktorej sme súčasťou (bohužiaľ dosť neuvedomelou). Keď sa ľudia dostanú k poznaniu, budú si realitu tvoriť sami. Bez konfrontácie s diablom to však nie je možné.

V rámci rovnováhy som videl aj niečo také, že keď jeden svet upadá, iný sa rozvíja. To je tiež súčasť nekonečného prejavu duality.

Matematickým symbolom operácie delenia je (vodorovná, ale aj zvislá) čiara, alebo čiara a jedna bodka nad ňou a jedna bodka presne pod ňou. Je to symbol duality. Symetrický symbol delenia nekonečnosti.

Satan ako svetlo prejavené v tme sa nazýva Lucifer. Keď mi "vybuchla" brušná čakra ako nova, pohltila Lucifera. Lucifer je Sol - slnko, svetlo. Je solárnym "božstvom". Brušná čakra sa spája so slnkom a nazýva sa solar. Pri tejto myšlienke som dostal kŕče do brušnej časti tela. V solare som cítil pálivú žiaru. Dostal som sa do extázy. Z brušnej čakry vychádza zámer priamo cez Satana do nekonečna.

Zámer nás spája s nagualom - nepopísateľným neprejavením. Zo žeravej gule v bruchu ide prúd, ktorý končí v nepopísateľnom nekonečne. To dokáže bytosti umožniť dosiahnuť hocijaký cieľ. Pomocou zámeru rozhodujeme, čo budeme zažívať. Čo bude zažívať večné vedomie prejavené cez nás. Ilumináti musia zámer, ktorý ide cez diabla, používať vedome. A tí, čo zámer vedome nepoužívajú, sú ich sluhami.

Mal som pocit, že ľudia sú bytosti s neobmedzeným potenciálom. Že keď pochopia, ako pracovať s nekonečnom, ktorého sú súčasťou, budú mať "nadprirodzené" schopnosti.

Videl som scénku, kde bolo Neovi vo filme Matrix Reloaded Vedmou povedané, že on sa už rozhodol. Vyplýva to z najhlbšieho uvedomenia toho, kým sme. Večnosťou, ktorá urobila nekonečné rozhodnutia.

Páčila sa mi predstava prebudenia úplného ľudského potenciálu, ktorý leží za strážcom brány Satanom. Satan či dvojník diabol odráža aj stav nášho uvedomenia.

Predstavoval som si skratku názvu okultnej spoločnosti Ordo Templi Orientis - O.T.O., a tento "grafický" symbol podľa všetkého odkazuje na mužský pohlavný orgán, kde dve óčka sú gule a písmeno T je penis.

Fascinovala ma okultná falicko-jónická symbolika. Predstavuje dualitu a je súčasťou tajného poznania sveta.

Miestami som sa triasol od bázne. Predstava nekonečnosti moju myseľ i moje telo úplne pohltila. Chaos sa miešal s poriadkom. Hranice medzi šialenstvom a sebakontrolou boli tenké. Vnímal som "svet" ako všetko a nič. My sme prejavený svet a zároveň nič. Je na výber, či uvedomelý tvor chce prežívať svet ako krásny alebo ako škaredý. Čas nemá hranice. Je to večne trvajúci okamih. Videl som, čo to znamená byť nedôležitý v castanedovskom zmysle. Nechýbalo mi veľa, aby som fyzicky vyvracal ego, oddelenie.

Kruh s bodkou uprostred pripomína oko. Hovorí sa, že oko je bránou do duše. Podľa mňa je tiež symbolom brány k nekonečnu. Prostredníctvom očí pozorujeme prejavený svet. Symbolika oka je zároveň znakom duality. Nekonečno pozoruje samé seba vo svete duality.

Tarotový Blázon, ktorého číslom je nula, symbolizuje nekonečno. Je za predelom diabla. Tarotový Mág je predel. Nad hlavou sa mu na tarotovej karte vznáša symbol takzvaného nekonečna - ten symbol vyzerá ako dve spojené nuly. Tarotový mág je solárnym Luciferom a temným Satanom zároveň. Číslo tarotového Mága je rímska I. Rímska jednotka vyzerá ako hranica, predel. Táto jednotka delí nulu od nuly v symbole nekonečna. Za kartou mág pokračujú karty reprezentujúce "pokračujúce" delenie, dualitu.

Na záver poviem svoju psychonautickú domnienku. Satan je boh všetkého. Je podstatou existencie v dualitnom svete. Satan a Boh sú jedna a tá istá "vec". Satan je zároveň nami. Satanisti vravia, že sú bohovia. Takzvaní prebudení ľudia to o sebe vravia tiež. Títo všetci majú podľa mňa pravdu.

NAVŠTÍV SVET PSYCHEDELICKÝCH ZÁŽITKOV TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

ZAČIATOK JE KONIEC A KONIEC JE ZAČIATOK.

Autor: Mário Oláh | neděle 5.3.2017 12:34 | karma článku: 19,71 | přečteno: 914x
  • Další články autora

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma: 14,27 | Přečteno: 981x | Ostatní

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma: 15,57 | Přečteno: 750x | Ostatní

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma: 14,41 | Přečteno: 302x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #3

Vďaka magickej rastline sily zvanej Yebovka sa moje vedomie ocitlo v budúcnosti a videl som veci, ktoré popisujem na nasledujúcich halucinoriadkoch.

19.7.2020 v 17:31 | Karma: 14,50 | Přečteno: 714x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #2

Futuristické vidiny, ktoré ľudskej rase cez článok sprostredkujem, mi počas nokturnálnej meditácie premietol do predstáv bizarný démon futurizmu zvaný Kokondo, ktorý sa mi z ničoho nič zjavil pred panvou.

4.7.2020 v 14:56 | Karma: 14,36 | Přečteno: 560x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku

26. dubna 2024  6:20

Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2196x
"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si vyhradzuje právo na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania.