Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zápis z magického denníka Fratera Saepesa - XXI.X.MMXV

S mágusom Fraterom Saepesom som istý čas frčal na hudbe, za ktorou stál čierny mágus a thelemicky orientovaný chytrák L. Ron Hubbard. Frater Saepes ma vtedy oboznamoval s tajnou okultnou minulosťou niektorých zerethských postáv.

Ja, Frater Neminem alias Mário Oláh, s pocitom blaha zverejňujem z pera Fratera Saepesa magický zápisok staršieho aeónu, v ktorom Fraterovi Saepesovi neuniklo poznačenie si skvelej poznámky o scientologickej hudbe a údaju o magickej minulosti istých zerethských mudrcov. Použité obrázky nie sú súčasťou fyzického zápisníka Fratera Saepesa.

ÚRYVOK Z MAGICKÉHO DENNÍKA FRATERA SAEPESA

Dátum zápisu a príslušné asociácie
Dvadsiaty prvý deň v mesiaci Baalovom roku MMXV po Kristovi.
Deň je zasvätený Ódinovi.
Mesiac pribúda.
Tarotová karta dňa: Disky VIII.
Údajný deň scientológie a odhaľovania skrytej okultnej skupiny.

Sen o podpálení garáže
V garáži situovanej pred Crowlahovým bytom v Zerethe boli nejakí ľudia, zvrhlík Crowlah a ja. Bol večer. V okne v Crowlahovom byte som videl nejakého človeka - myslím, že to bola ženská postava. Človeku stojacom v okne sa nepáčilo, čo sa deje v garáži, tak ju nechal vzbĺknuť. Všetci sa schovali alebo z garáže utiekli. Prešla ňou vlna pekelného ohňa. V garáži stál Crowlahov starý luxusný automobil.

Podivný strom
V edene som videl strom, na ktorom rástlo osem červených kvetov, tvarom pripomínajúcich pentagramovú hviezdu. O takomto výjave sa hovorí, že človek vo svojom vývoji a životných skúsenostiach potrebuje opatrne a starostlivo postupovať ďalej; že je potreba venovať pozornosť detailom svojho vonkajšieho života, udržiavať poriadok a štruktúru v živote.

Znamenie
Počas predpoludnia som chcel ísť do zdraviu škodlivej poisťovne v metropole Gallandau sa popýtať ohľadom svojho nedoplateného zdraviu škodlivého poistenia. Keď som prišiel na vlakovú stanicu, aby som si kúpil miestenku, zistil som, že som prišiel o hodinu skôr ako mal daný vlak ísť. Šiel som zatiaľ do chrámovej svätyne a mal som v pláne vyraziť o hodinu daným vlakom do Gallandau. Snažil som sa kontaktovať pracovníčku zo zdraviu škodlivej poisťovne a spýtať sa jej na postup pri spätnom doplácaní zdraviu škodlivého poistenia. Dostal som od nej elektronickú odpoveď, že má dnes školenie a v zdraviu škodlivej poisťovni sa momentálne nikto nenachádza. Považoval som to za prejav toho, že na vlakovej stanici som dostal znamenie, že návšteva zdraviu škodlivej poisťovne mi dnes nie je súdená.

Otrok
Pred štyrmi dňami som zdelil istému Fraterovi a jednej prekliatej čarodievke tento poetický odkaz, ktorý bol Bohom nazvaný 'Otrok':Vieš, že ma musíš raz opustiť,
a predsa to nedokážeš,
pretože si sa narodil ako otrok,
ktorého duša je spútaná minulosťou.
Ak si myslíš, že sa ma tak ľahko zbavíš,
tak sa mýliš,
puto medzi nami je veľmi silné,
a ty ho možno nikdy neprelomíš,
je zakliate, očarované tajomstvom života a smrti.
Ak nahliadneš do svojho vnútra a unikneš svetu okolo,
oslobodíš sa a budeš navždy voľný,
naša láska a nenávisť sa stanú odhalenou ilúziou,
staneš sa večným samotárom na ceste ku svetlu.
Očisti sa, znovuzroď sa,
buď dokonalý a svet sa stane tvojim spojencom.

Králi a mystici
Basgitarista kapely Vesmírna záhrada zvaný Mórets spolu s ďalšími štyrmi ľuďmi patril v Zerethe medzi skupinu takzvaných Kráľov. Mórets mal svojho učiteľa, ktorý ho učil nahliadať do sféry skrytého poznania. Králi využívali účinky magickej substancie zvanej techo, pomocou ktorej sa dostávali do zmenených stavov vedomia. Móretsov dobrodinec ho učil astrálne cestovať. Don Smrťák poznamenal, že Mórets je väčší šaman ako hocikto iný z nášho okolia.

Mórets, čierny mág don Smrťák, chlastač Šelma, bývalý oshoista Mefisto a okrajovo aj metalista Lárdž boli profánnymi ľuďmi v Zerethe považovaní za okultistov. Tvorili skupinku mystikov, ktorí sa vyhýbali svetu priemerných pozemšťanov. V zerethskom lese robili magické rituály a používali pri nich "zakázané" knihy ako napríklad okultné dielo Čierny drak pochádzajúce z tridsiatych rokov dvadsiateho storočia.

Phantasm III
Pozeral som surrealistický hororový film Phantasm III z roku tisíc deväťsto deväťdesiatštyri. Kedysi sa istý vedec dostal do inej dimenzie a vrátil sa ako bytosť s "nadprirodzenými" schopnosťami, ktorá dostala pomenovanie Dlháň. Vie cestovať dimenziami, snami a v čase a zotročuje si mŕtvych. Má okolo seba svoje poddané príšerky, ktoré mu slúžia. O hrdinskom boji s ním a zlom, ktoré Dlháňa obklopuje, je v skratke séria filmov Phantasm.

Obedné déjá vu
Pri robení si skromného obedu som mal déjávuickú víziu, že som túto situáciu už zažil. Bolo to v momente, keď sa pozrel na obrázok v istom časopise.

Magický pohľad
Poobede som prevádzal magický pohľad do zrkadla, a magický pohľad na modrý kruh vo veľkosti mince. Potom som počúval po dlhej dobe hudbu zo série počítačových hier Jazz Jackrabbit, na ktorých som "vyrastal" a v ktorých musí zelený futuristický zajac poraziť zlomyseľnú korytnačku menom Devan túžiacu ovládnuť "svet".

Scientologická hudba
Počúval som scientologický jazz/rock - kapely ako Apollo Stars, Space Jazz, Edgar Winter - ovplyvnený samotným zakladateľom scientologickej cirkvi L. Ronom Hubbardom, ktorého poznal britský mág Aleister Crowley. Crowley tohto hajzlíka považoval za skvelého magického nováčika znalého učenia Thelemy, ale bol aj čiastočne kritický voči jeho manipulatívnosti a schopnosti zrádzať priateľov. Pri počúvaní psychedelicko-synthpopovej hudby Edgara Wintera, albumu s názvom Mission Earth z roku tisíc deväťsto osemdesiatšesť, som mal zvláštny, nostalgický pocit. Skladba Teach Me je na moje vysoké hudobné požiadavky kvalitný pop-rock osemdesiatych rokov, ktorý Hubbard skomponoval. Lyrics alias text skladby je podľa mňa o súloži medzi mladou nevinnou ženou a skúseným mužom. Hudobníkovi Fraterovi Neminemovi sa táto hudba tiež veľmi zapáčila a skladbu Teach Me počúval aj tridsať krát za sebou.

Paródia na scientológiu
V hodine, kedy Slnko zašlo za planetárny obzor, som si pozrel epizódu seriálu Mestečko South Park zvanú "Uväznený v komore", ktorá má byť paródiou na praktiky Scientologickej cirkvi.

Dianatic
Vzhľadom na smerovanie energie považujem za zaujímavé, že pred necelými dvoma týždňami si prebudeniahodný chlapec don Mayo napísal do životopisu preloženého do angličtiny k svojim silným vlastnostiam slovo dianatic, ktoré znamená "logické myslenie". Toto slovo sa podobá na výraz "dianetics", ktorý vyjavil na verejnosť zosnulý čierny mág a scientologický veliteľ L. Ron Hubbard.

Manipulácia mysle
Celkovo som mal dnes melancholickú náladu. Vidím to tak, že snaha o manipuláciu ľudskej mysle číha na každom kroku. Sekty sú viditeľnými manipulátormi, ale vlády, korporácie, médiá a tak ďalej sú nie príliš očividnými manipulátormi ľudskej mysle, bohužiaľ zbožňovanými pozemskými obč... teda ovčanmi.

NAVŠTÍV MAGICKÝ SVET FRATERA SAEPESA TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC NANEDOBRO.

Autor: Mário Oláh | středa 1.3.2017 15:16 | karma článku: 16,60 | přečteno: 417x
  • Další články autora

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma: 14,27 | Přečteno: 981x | Ostatní

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma: 15,57 | Přečteno: 750x | Ostatní

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma: 14,41 | Přečteno: 302x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #3

Vďaka magickej rastline sily zvanej Yebovka sa moje vedomie ocitlo v budúcnosti a videl som veci, ktoré popisujem na nasledujúcich halucinoriadkoch.

19.7.2020 v 17:31 | Karma: 14,50 | Přečteno: 714x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #2

Futuristické vidiny, ktoré ľudskej rase cez článok sprostredkujem, mi počas nokturnálnej meditácie premietol do predstáv bizarný démon futurizmu zvaný Kokondo, ktorý sa mi z ničoho nič zjavil pred panvou.

4.7.2020 v 14:56 | Karma: 14,36 | Přečteno: 560x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2196x
"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si vyhradzuje právo na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania.