Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zápis z magického denníka Fratera Saepesa - XVII.II.MMXVII

Magik Frater Saepes má v poslednom čase intenzívne medzidimenzionálne pohnútky. Túži po skúmaní nových svetov. A je čím ďalej tým viac skeptickejší voči takzvanému náhradnému informovačstvu.

Musím súhlasiť s Fraterom Saepesom ohľadom kritiky voči alternatívnemu spravodajstvu. Altmédiá sa odkláňajú od odhaľovania skutočného pozadia systému a stávajú sa čoraz viac jeho súčasťou. Len málo informácií, ktoré poskytujú, má hodnotu. Nikdy som nejak extra nemal všeobecne alternatívu v obľube (aj keď výnimky by sa nejaké možno našli), pretože vždy uctievala prevažne systémový pohľad na svet. Uniká jej podstata. Napríklad stačí, že nejaký zapredaný blbeček vo vláde kontrolovanej skrytou rukou sa začne tváriť protisystémovo, a hneď ho alternatíva začne velebiť a ani si nezistí o ňom a jeho aktivitách niečo viac. A aj keby si zistí, nebude o tom predsa informovať ľud, pretože sa jej to nehodí do systému viery. Vidím to tak, že v alternatívnej sfére sa moc skutočného poznania nevyskytuje. A tí, čo alternatívu sledujú, no Boh im pomôž. Všetko je to väčšinou iba balastný bezvýznamný povrch. Ale to neznamená, že sa to nedá ešte napraviť. Alebo som jednoducho moc náročný. Toť môj názor na alternatívu, ktorej význam už prakticky vo veľkej miere ignorujem. Obrázky nižšie použité nie sú súčasťou materiálneho denníka Fratera Saepesa.

ÚRYVOK Z MAGICKÉHO DENNÍKA FRATERA SAEPESA

Dátum zápisu a príslušné asociácie
Sedemnásty deň v mesiaci Leviathanovom roku MMXVII po Kristovi.
Deň je zasvätený Venuši.
Luna ubúda.
Tarotová karta dňa: Kráľ mečov.
Interdimenzionálna nálada a čas na fakt nekompromitujúcu kritiku alternatívneho spravohnusu.

Sen o LSD tripe
S prankstermi Daykim a Jayom z projektu Why Not TV, prcičkárom Braňoslapom a podpapučkárom Kratschmäusom som mal rozložené veci vo veľkom supermarkete v rohu budovy. Vošli sme do nákupného oddelenia. Dal som si dva papieriky LSD. Chodili sme po obchode.

Každý premiestňoval tovar na iné miesto. Ja som jedol čokoládky z výkladov. LSD mi postupne začínalo účinkovať, preto som potreboval z nákupného oddelenia rýchlo vypadnúť. Vybehol som z neho a šiel som smerom na miesto, kde sme boli rozložení. Mal som vizuálne halucinácie a začínalo sa mi meniť vnímanie. V našom "tábore" bol vojenský letec Vojvod Barber, s ktorým som si podal ruku. Šiel som si ľahnúť na zem, pretože to začínalo byť divoké.

Prebral som sa v byte prankstera Daykiho v Kanálke. Prankster Dayki volal s pracovníkom supermarketu. Pracovník mu vravel, že niekto popremiestňoval tovar v rôznych oddeleniach a že sa tam celkovo udiali rôzne zmeny. Telefonický hovor bol nastavený na hlasno a s pranksterom Daykim sme sa na tom poriadne zasmiali.

Interdimenzionálna kocka
Vydal som sa s pranksterom Daykim do kancelárie za istým chlapíkom. Chlapík mal na sebe oblečený doktorský odev. Na jeho stole bola položená vec v tvare malej kocky. S pranksterom Daykim som si ju prehliadol. Chlapík nám ju vzal z rúk s tým, že tá vec nie je zaujímavá a položil ju naspäť na stôl. Predmet v tvare kocky sa však otvoril a ja s pranksterom Daykim som sa premiestnil do inej dimenzie.

Ocitli sme sa vo vojenskom areáli. Všetci, čo sa pohybovali po priestranstve areálu, mali na sebe oblečené vojenské kaki uniformy a všade sa nachádzala vojenská technika. Vonku bol slnečný deň. Vošli sme do kamióna, kde nás očakávali naši nepriatelia. Tí nás však považovali za súčasť ich tímu.

Obliekli nás do príslušného oblečenia, posadili sme sa za dlhý stôl a jeden z vedcov začal robiť prednášku. Dostali sme sa k odhaľovaniu významu mena Jaro. Nevedel som si spomenúť, čo to meno presne znamená, ale mal som to na jazyku. Vedľa mňa sedel fiktívny duch Jarvisa zo symphonic metalovej kapely Sinners Moon.

Malé zaškobrtnutie
Začal som pociťovať akúsi beznádej vo svojom lajfe. Nevidel som nič, o čo by som sa mohol oprieť, čo by malo pre mňa zmysel. Cítil som pocit prázdnoty, nenaplnenia, neuspokojeného ja. Dokonca mi ani predstava túžby po významnosti nedodávala individualistické potešenie. Nepociťoval som naplnenie v materiálnom svete ani v tom duchovnom.

Kráľ vzduchu
Na kamennom tróne umiestnenom v prírode sedel kráľ v modrom hábite, so sivým plášťom, zlatou korunou na hlave a s pozdvihnutým mečom v pravej ruke. Trón bol otočený zadnou časťou smerom k približujúcemu sa nepriaznivému počasiu. Na oblohe bolo vidieť dve čierne krákorajúce vrany. O tomto kráľovi som už počul. Je to človek schopný presadiť sa, prekonať všetok odpor, ísť k podstate veci, byť bezohľadným bojovníkom. Niekedy však dokáže byť egoistickým a pošetilým sebcom.

Márnivý odkaz svetu
Charizmatický pyšnohudobník Jesusnova túži na tomto svete zanechať po sebe niečo hodnotné. Dnes nad tým "silno" premýšľal. Jeho odkaz má mať veľký význam. Nech je to niečo, čo ľudstvo posunie ďalej vo vývoji. Mala by to byť nesmrteľná myšlienka, nadčasová a nespochybniteľná. Dedičstvo Cosmic Edenu ho až tak neuspokojuje, aj keď je to hudba jedinečná a v Slovakii vo svojom žánri prakticky nemá konkurenciu. Jesusnova chce svetu zanechať dielo Pravdy.

Alternatívny šit
Alternatívne médiá, teda veľa z nich, sú tou najhroznejšou vecou, akú som kedy v poslednej dobe videl. Nemajú vo veľkej miere zrejme ani poňatia o tom, čo sa deje. Ich podpora proizraelskému hnusákovi Donaldovi Trumpovi, vychvaľujúcemu nadnárodnú atlantickú teroristickú organizáciu a vyberajúcemu si do vládneho kabinetu bábky z banksterskej korporácie Goldman Sachs a protiiránskych sionistov, je hanebná, manipulujúca a trestuhodná. Toto je ešte horšie ako ruská "propaganda". Skutočné pozadie okolo Trumpa tie alternatívne svine ignorujú a to v mojich očiach vyvoláva obrovskú nedôveru v nich. Sú buransky ignorantské rovnako ako hlavnoprúdové médiá, ktoré sú aspoň prekuknuteľné a ktorých vrchol velenia aspoň vie, aký podvod vykonávajú. Alternatívne spravodajstvo je týmto pádom, bez ohľadu na zámernosť, zapojené do zlovoľnej myšlienkovej kontroly ľudstva, do kolektívnej hypnózy, ktorú krásne podporuje. Bravo.

Supernatural a pokrvné línie
V americkom televíznom seriáli Supernatural v desiatej sérii v dvadsiatej prvej epizóde sa hovorí, že pokrvné línie zaoberajúce sa mágiou vládnu svetu a je to pre nich hračka. Teroristický útok na dvojičky, finančný krach, vytváranie chaosu a následného poriadku a tak ďalej je všetko ich práca. V jednej z epizód sa spomínalo, že rodina Du Pont, čo je jedna z hlavných trinástich satanských iluminátskych pokrvných línií, je okultnou famíliou.

Úkryt v budovke
Večer som mal vyraziť s priateľmi v Kanálke do ulíc. Naháňalo ma komando establišmentských fašistov a pripadal som si ako v hre Grand Theft Auto: San Andreas. Musel som sa pred ním schovať.

Šiel som do lesa a tu som v budovke našiel svojich priateľov, medzi ktorými bol hudobník Jaromír, prankster Dayki, sukubka Patrýcia Palesch, prankster Jay a zopár ďalších ľudí. Mali sme ísť do baru. Dievčatám, ktoré boli s nami v budovke, som sa páčil a dávali mi komplimenty. Prankster Dayki sa rozhodol neísť s nami a chcel zostať s jedným chalanom v budovke. Z počítača, ktorý patril Patrýcii Palesch, som vymazal fotografie ľudí prítomných na mieste, kde sme zrovna boli. Patrýcia Palesch odfotila aj mňa. Jednému dievčaťu by som sa vraj ľúbil, keby mám ofinu.

NAVŠTÍV MAGICKÝ SVET FRATERA SAEPESA TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC!

Autor: Mário Oláh | pondělí 20.2.2017 12:53 | karma článku: 17,60 | přečteno: 179x
  • Další články autora

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma: 14,27 | Přečteno: 981x | Ostatní

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma: 15,57 | Přečteno: 750x | Ostatní

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma: 14,41 | Přečteno: 302x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #3

Vďaka magickej rastline sily zvanej Yebovka sa moje vedomie ocitlo v budúcnosti a videl som veci, ktoré popisujem na nasledujúcich halucinoriadkoch.

19.7.2020 v 17:31 | Karma: 14,50 | Přečteno: 714x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #2

Futuristické vidiny, ktoré ľudskej rase cez článok sprostredkujem, mi počas nokturnálnej meditácie premietol do predstáv bizarný démon futurizmu zvaný Kokondo, ktorý sa mi z ničoho nič zjavil pred panvou.

4.7.2020 v 14:56 | Karma: 14,36 | Přečteno: 560x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Omezí dávky i povolení. Litva a Polsko pomohou Kyjevu s vracením branců

25. dubna 2024  18:12

Litva hodlá pomáhat ukrajinským úřadům s navracením ukrajinských mužů v branném věku. Ve čtvrtek to...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2196x
"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si vyhradzuje právo na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania.