Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Liber Mage & Psychonaut: Atšitši a srdce kozmického Setha

Tak pokojne a vyrovnane ako pri božskej Atšitši som sa pri psychonautickej skúsenosti asi ešte necítil. A tak som si to napríklad namieril rovno do vnútra kozmického diabla Setha.

Deň Satana. Tarotová karta dňa: Poháre IV. Kód dňa: 71022081.

Sedel som pod palmou so skríženými rukami na hrudi v tureckom sede a pozeral sa na tri zlaté poháre pred sebou. Každý pohár obsahoval inú esenciu. V prvom bolo načapované pivo, v druhom červené víno a v treťom škótska whisky. Z nebies ku mne pristúpil obláčik, z ktorého sa vynorila malá božská ruka. Podávala mi ďalší zlatý pohár. Božský oblačný hlas povedal: "Dnes je tvoj šťastný deň. Tento pohár ťa prenesie do kozmického svetla. Rozhodni sa, či ho prijmeš alebo nie." Musel som sa rýchlo rozhodnúť, ktorý z pohárov si vyberiem. Či si vyberiem ponuku osudu z nebies, alebo jeden z nudných predpripravených zlatých alkopohárov stojacich na trávičke. Vybral som si pohár boží!

V tretej hodine Jupiterovej Satanovho dňa som požil božskú zeleninovú esenciu Atšitši rozpustenú vo svätenej vode v božom pohári, a to dvakrát za sebou. Zatiaľ čo pred vekmi Lucifer padal z nebies, starí mágovia zasadili na tajné miesto rastlinku Atšitši, ktorá umožňovala sprostredkovať kontakt s nebeskými sférami. Pomocou nej komunikovali s bytosťami z božských svetov. Mágus Frater Saepes toto miesto našiel a natrhanú Atšitši mi priniesol, pretože vedel, že sa chcem spojiť s nadpozemským vedomím.

Najskôr som si myslel, že som vznešenej Atšitši požil málo, ale ako sa postupne ukázalo, bolo to primerané množstvo. Vonku svietilo Slnko, obloha bola bezoblačná. V diaľke sa trochu zmrákalo. Poprosil som vo svojom opustenom zámku hudobníckych duchov, aby mi zahrali muzičku z fantasy filmu Nekonečný príbeh, na ktorom som ako decko vyrastal. Po tejto hudbe nasledovala ukážka niektorých skladieb zo sci-fi filmu Votrelec Tri a po nej pár kompozícií použitých v Kubrickovom eroticko-dramatickom filme Eyes Wide Shut. Duchovia hrali hudbičku veľmi autenticky.

Ľahol som si do nemanželskej nestarobylej postele na chrbát a zatvoril som oči. Zakryl som sa paplónom až po krk. Stále som si myslel, že účinky svetlonoskej esencie budú slabé. Nenastával žiadny strach, žiadne obavy, nepríjemné fyzické pocity či hrozivé vedľajšie účinky, na ktoré som bol zvyknutý pri zmenených stavoch vedomia. Cítil som sa byť stále uvoľnenejší a pokojnejší. Predstavil som si, že sa nachádzam vo voľnej prírode.

Zrazu som sa vzniesol v predstavách do nebies. Telo som mal také uvoľnené, že skoro vzlietlo aj v matrixe. Moje myšlienky sa stočili na prstencovú planétu, respektíve hnedého plynového trpaslíka zvaného Saturn.

Pokladal som si sám pre seba otázky, prečo je Saturn, ten kozmický Seth, tým, čím je. Považoval som ho za božskú bytosť, ktorou aj je. Zdôveril som sa tomuto džinovi so svojimi tromi želaniami, ktoré by ma potešili, ak by sa splnili. Boli to nezáväzné priania, ktoré ma nič nestáli. Verím, že v Saturne drieme aj svetlo a potlačované dobro, nielen temnota a vládnuce zlo.

Vôbec som nemyslel na okultné symboly spájané so Saturnom, aj keď vizuálne sa mi neskôr vyjavil ázijský čiernobiely dualitný symbol jin a jang.

Hrozne ma tlačila na vrchole hlavy korunná čakra. Akoby som mal v hlave zastrčený štupeľ. Rozdráždil som spiaceho hada ležiaceho v základni chrbtice a nechal ho trošku vybehnúť do gebuľky. Nebolo to až také intenzívne ako inokedy. Musel som sa premáhať, aby som energetického plaza vôbec prebudil. V istý moment som mal pocit, akoby sa štupeľ v hlave jemne pootvoril a akoby som sa napojil na vyššiu dimenziu.

Videl som Saturn ako strážcu toho štupľa. Vyjavil sa mi obraz Hermovej hole, kde na vrchole je guľa s krídlami, a to je Saturn. Hermova hoľa predstavuje našu dvojzávitnicu DNA, a tá je uzamknutá mocou Saturna. Predstavoval som si, aké by to bolo otvoriť ju, oslobodiť tú zakódovanú genetickú štruktúru. Cez Saturn som smeroval energiu von z matrixu, napájal sa mimo matrix.

Ako som sa sústredil na plynný Saturn, vletel som bez bázne do neho, do jeho "srdca". Ocitol som sa vo svetelnej dimenzii. Všade bolo nekonečné svetlo. Bol to blažený pocit. Toto bol najmocnejší moment tohto zážitku zmeneného stavu vedomia.

Potom som začal premýšľať nad svetlom a nad temnotou. Dospel som k záveru, že svetlo reprezentuje aktívny princíp a temnota pasívny. Že temnota je nekonečná a pohlcujúca tma a svetlo je zložené z malých žiarivých bodov, ktoré bojujú o svoju "existenciu" v nekonečne temnom priestore.

Napadlo mi, že čím viac sú ľudia pasívnejší, tým viac splývajú s temnotou. Ľudia majú svetelné telá, ktoré sa deformujú. Svetlo je medzi sebou v temnote energeticky prepojené. Saturn je tiež svetelná bytosť - takzvané prvotné slnko, ktoré je teraz "temným" slnkom; je teraz vo svojej temnej fáze vývoja.

Došiel som ku predstave toho, že sa nemám báť diabla - akéhosi pokriveného dvojníka. Ako malý svetelný bod som sa vybral k strážcovi prahu, saturnskému diablovi Sethovi a prelietaval som jeho atmosférou. Považoval som to za akt vyrovnávania sa s touto "strašlivou" bytosťou. Nemal som žiadny strach a bral som to ako prioritnú úlohu, ako povinnosť tomu čeliť.

Ako som aj išiel hlbšie do úrovní vedomia, nepociťoval som vôbec žiadnu bázeň. Fascinovala ma predstava planét obiehajúcich Slnko a nekonečnosť vesmíru.

Považoval som ľudskú bytosť za súčasť prejavu nekonečného vedomia. Cítil som, že človek má v sebe ukrytú nepredstaviteľnú moc, ktorú keby vie využiť, bol by nepremožiteľný. Ale musel by tú moc využívať nezáškodne, priateľsky, v súlade s harmóniou bytia.

Páčila sa mi myšlienka prepojenosti všetkého so všetkým. V predstavách som sa zbližoval s Matkou prírodou. Neuhol som sa predstavám medziľudskej lásky.

Neunikla mi myšlienka, že Seth alias Satan je svetelná bytosť, ktorá bojuje o svoju existenciu v nekonečnej temnote. Myšlienka na padlých anjelov ma vôbec nezastrašila.

Paradox vo mne vyvolávala predstava jedného svetelného bodu zápasiaceho s nekonečne čiernym priestorom.

Fascinovala ma myšlienka Saturna ako vysielacej satelitnej "stanice".

Toto bol pre mňa ten najnestrachovejší zážitok zmeneného stavu vedomia zo všetkých. Mal som ho najviac pod kontrolou a mohol som vedome pracovať s predstavivosťou, myšlienkami a prípadným hľadaním odpovedí a riešení. Cítil som sa pri ňom vyčistene a sviežo. Zážitok trval hodinu a pol a skončil v hodine Slnka.

Po skončení skúsenosti som si pozrel animovaný snímok Rámájana: legenda o princovi Rámovi z roku tisíc deväťsto deväťdesiatdva. Ide o filmové spracovanie védskych textov zvaných Rámájana, kde musí hrdina Ráma zachrániť svoju manželku Sítu, ktorú uniesol do svojho démonického sídla zlovestný kráľ rákšasov zvaný Rávana, aby sa stala súčasťou jeho háremu. Keďže som kedysi čítal tento pôsobivý védsky príbeh v knižnej podobe, tak nejako ako vo filmovom spracovaní som si ho predstavoval vo vizualizáciách.

NAVŠTÍV SVET PSYCHEDELICKÝCH ZÁŽITKOV TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC ZAČIATKU.

Autor: Mário Oláh | neděle 19.2.2017 10:43 | karma článku: 20,43 | přečteno: 254x
  • Další články autora

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma: 14,27 | Přečteno: 981x | Ostatní

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma: 15,57 | Přečteno: 750x | Ostatní

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma: 14,41 | Přečteno: 302x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #3

Vďaka magickej rastline sily zvanej Yebovka sa moje vedomie ocitlo v budúcnosti a videl som veci, ktoré popisujem na nasledujúcich halucinoriadkoch.

19.7.2020 v 17:31 | Karma: 14,50 | Přečteno: 714x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #2

Futuristické vidiny, ktoré ľudskej rase cez článok sprostredkujem, mi počas nokturnálnej meditácie premietol do predstáv bizarný démon futurizmu zvaný Kokondo, ktorý sa mi z ničoho nič zjavil pred panvou.

4.7.2020 v 14:56 | Karma: 14,36 | Přečteno: 560x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Největší hrozbou je ruský imperialismus, řekl Lipavský v Budapešti

26. dubna 2024  11:05,  aktualizováno  11:58

Český ministr Jan Lipavský na setkání se svým maďarským protějškem Péterem Szijjártóem uvedl, že...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  11:26

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2196x
"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si vyhradzuje právo na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania.