Zápis z magického denníka Fratera Saepesa - XI.II.MMXVII

13. 02. 2017 15:25:10
V zápisku z magického denníka s označením "XI.II.MMXVII" dal Frater Saepes priestor aj nejakým mojim plytkým myšlienkam o "svete", ktoré som nedávno vypustil z hubičky.

Ja - ja - ja, Mário Oláh alias Frater Neminem (toto magické meno mi dal zosnulý čarodejník Aleister Cowbell, ktorý bol výborným spoločníkom Fratera Saepesa), musím zverejniť tento osvietený zápis z magického denníka toho zlobra Fratera Saepesa, aby svet konečne nepochopil, o čom toto všetko je. A ilustrácie a fotografie použité v texte nie sú súčasťou fyzického zápisníka Fratera Saepesa.


ÚRYVOK Z MAGICKÉHO DENNÍKA FRATERA SAEPESA

Dátum zápisu a príslušné asociácie
Jedenásty deň v mesiaci Leviathanovom roku MMXVII po Kristovi.
Deň je zasvätený Saturnovi.
Luna v splne.
Tarotová karta dňa: Disky X.
Čas vhodný pre zasvätenie do ďalších horizontov vedomia a na večerný hudobný koncert.


Starý bohatý úchylák
Na námestí som videl bohatého úchylného starca, ktorý špehoval krásnu ženu a muža otočeného chrbtom k nemu. Ženine dieťa hladkajúce bieleho psa sa starého úchyláka zľaklo. Všade lietali zlaté pentakle, ktoré spolu tvorili tvar kabalistického stromu života. Starec si asi myslí, že ženu dostane na peniaze, ktorými očividne hojne oplýva.


Pán brány
Pobozkal som dievku, ktorá si hovorí Lucia za súmraku s diamantmi, na jej kteis. Psychedelický zážitok, ktorý nastal, sa mal zhodovať s tým, čo som zažil pri silnom zásahu boha Hanfa. Počas zážitku som videl Saturn ako pána brány, cez ktorú je možné sa dostať do večnosti. Zo zážitku som mal úžasný pocit. Podobný zážitok so Saturnom mal údajne aj Frater Neminem.


Chaos a neočakávaná párty
Šiel som na návštevu k spisovateľovi Chaosovi. Nikdy som u neho nebol a ani som nevedel, ako vyzerá. Keď som k nemu prišiel, pozeral si zrovna moje zápisky. Na Chaosa som sa poriadne ani nepozrel. Všimol som si jeho úsmev, ktorý bol podobný úsmevu bývalého superstaristu menom Thomas Puskailer.


U Chaosa som si stále písal nejaké doplňujúce poznámky o svojom psychedelickom zážitku do mobilného telefónu. Keď som od neho odišiel, vonku bola už tma. Kráčal som po ulici mestom a stretol som nejakých svojich známych, medzi ktorými bol môj bývalý spolužiak z osobitnej školy Johnny Myzerník. Motalo ma stále ešte po tom psychoaktívnom zážitku. Keď som sa od týchto svojich známych odpojil, všimli si, že moja chôdza je nejaká divná a zrejme sa na tom aj pobavili.


Prišiel som domov a zapísal som si ešte pár poznámok do telefónu. Zrazu sa v byte zjavil Chaos. Zistil som, že si poznámky omylom píšem do jeho telefónu, ktorý som mu nechcene zobral a ktorý vyzeral tak isto ako môj. Do bytu prišlo mnoho ľudí, vrátane mojich známych, a nastala tu párty nálada. Spýtal som sa ich podráždene, čo tu vlastne robia. Po mojej "rečníckej" otázke nastalo hrobové ticho. Vyzeralo to už, že odídu z bytu, ale neodišli a iba sa ukľudnili. Prišla ešte aj Chaosova priateľka.


Sadol som si na gauč a načiahol sa po kelímku s kofolou. Keďže som bol stále otupený zo psychotropného zážitku, zle som pohár chytil. Ten sa rozlial a kofola obliala zem. Nastal jemný smiech prísediacich. Šiel som do kúpeľne vziať toaleťák a začal som zem utierať. Keď som sa vrátil ešte raz do kúpeľne, mal som psychedelickú víziu, že sa umývadlo v kúpeľni rozpadáva a že som mal v ústach strojček na zuby, ktorý som si vybral von a vložil naspäť do úst.


Veľká tarotová arkána
Môj nehomosexuálny priateľ Frater Neminem rozlúštil zmysel Veľkej tarotovej arkány. Tvrdí, že je v nej ukrytá minulosť tohto sveta, vrátane akéhosi prejavu duality vo svete a píše o tom vo svojich článkoch. Vravel mi, že jedným z dôvodov, prečo jej význam rozlúštil je, že na Veľkú arkánu neustále myslel a chcel ju pochopiť. Pomohol mu k tomu aj nedávny zmenený stav vedomia, kedy sa mu pospájali ďalšie body v rámci tejto témy.


(S)hell
Rothschildovci údajne kontrolujú energetickú spoločnosť známu ako Shell. Shell je Hell, Sheol. Hell a Sheol (Šeol) sú synonymné výrazy pre "peklo". Shell je pekelná spoločnosť vyslancov pekla Rothshittovcov. Tankuj v pekle.


Frater Neminem a psychonautika
S psychonautikou a Saturnom Frater Neminem vraj v žiadnom prípade neskončil. Práve naopak. Jedným z jeho cieľov je so Saturnom vedome komunikovať. Zistiť, prečo sa veci majú tak, ako sa majú. Prečo démoni a ich pozemskí poskoci strážia prienik k jednote a reprezentujú temnú stranu sily. Prečo zneužívajú "schopnosti" Saturnu vo svoj prospech. Pýta sa sám seba i mňa: čo ak je Saturn univerzálnou silou, ktorá môže byť využitá aj pre dobré účely, nie len pre tie "negatívne"? Aj to by rád zistil a ja tiež.


Sprostí a "kritickí"
Frater Neminem mi vzhľadom na obrovské nepochopenie saturnskej problematiky profánnymi ľuďmi nedávno povedal zaujímavú a pravdivú myšlienku: "Fascinuje ma to, že v prvom rade ľudia, ktorí v živote k okultizmu, mytológii, symbolizmu a rôznej "magickej" literatúre, nehovorím radšej ani o zmenených stavoch vedomia, ani nepričuchli a ešte k tomu sršia neskutočnou arogantnou ignoranciou, si dovoľujú vôbec vyjadriť svoj názor na tieto veci. Pretože takí ľudia v živote nezapojili jedinú mozgovú bunku, aby sa to snažili aspoň pochopiť, nie to ešte pomáhať pri výskume tým, ktorí to roky riešia. To je smutné, nie ich kritika zanietených bádateľov. Mne to môže byť každopádne u riťky, čo si kto myslí o tom, ja len robím to, čo musím."


Večerný koncertík
Zúčastnil som sa koncertu v campingu v Zerethe. Šiel som tam spolu s Modrokocúrom a Fraterom Neminemom. Ako prvá v poradí hrala black metalová kapela Ohen z Tyrnavie. Nebola moc dobre nazvučená, pretože som nepočul klávesy a doprovodný spev. Blonďavá klávesáčka sa mi (hlavne fyzicky, keďže ju nepoznám) pozdávala. Frontman mi pripomína istého herca z filmu Osudový dotyk z roku dvetisícštyri. Počas vystúpenia prvej skupiny som rozmýšľal nad tým, prečo Ilumináti stoja na temnej strane vedomia. Frater Neminem nad tým počas vystúpenia rozmýšľal tiež.


Na koncerte sme stretli rokenrolistu Majkla Nerovnobežníka, z ktorého sa stal otravný "žobrácky" narkoman a alkoholik. Stále sa vysmieval myšlienke ohľadom Saturna ako vládcu sveta. Ani som to nekomentoval, pretože pointa mu úplne unikla, a nechal som ho v tom. Stal sa z neho suicidiálny nadržanec. Šiel po Modrokocúrovi a naznačoval mu, že by s ním chcel obcovať. Modrokocúr však akosi nemal záujem. Zjavil sa tu klávesák Jarvis a gitarista Luken z kapely Sinners Moon a hudobník lord Filipius, metalisti Mafko a Lárdž a iní šťastlivci. Ožralko Lárdž stále myslí na čarodievku doňu Vranu. Neprešlo ho to stále po tých rokoch.


Po skupine Ohen nasledovala hard rocková kapela Freebird, ktorá hrala asi hodinu a pol, čo mi šlo pekne na nervy, lebo je to moc dlho. Po nich bola na rade thrash metalová skupina Manyac na čele s Blonďákom. Pripitý Majkl Nerovnobežník si z Manyacu robil srandu.


Vypil som tri pivné ambrózie, ktoré ma otupili a unavili a mal som chuť teleportovať sa čím skôr do postieľky.


Po skončení koncertu som sa s Modrokocúrom, Fraterom Neminemom a lordom Filipiusom pobral domov. Modrokocúr i lord Filipius vraveli, že chcú po sebe zanechať niečo hodnotné na tomto svete. V Modrokocúrovom prípade je to potomstvo, čo mi prišlo celkom pobaveniahodná vízia. Ja by som tu radšej žiadne potomstvo nezanechával. Lord Filipius túži po zdieľaní kvalitnej hudobnej nakládky z jeho pera. Ja tu po sebe zanechám len hromadu výkalov. Frater Neminem sa k tejto téme radšej nevyjadril, ale je jasné, že tu po sebe zanechá poznanie hodné bohov.


NAVŠTÍV MAGICKÝ SVET FRATERA SAEPESA TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC.

Autor: Mário Oláh | pondělí 13.2.2017 15:25 | karma článku: 15.51 | přečteno: 204x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 22.03 | Přečteno: 322 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 41 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.12 | Přečteno: 287 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.76 | Přečteno: 504 | Diskuse
Počet článků 186 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2098

"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si "vyhradzuje" "právo" na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania - https://t.me/strazcapoznania.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...