Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zápis z magického denníka Fratera Saepesa - III.VIII.MMXVI

Keby mágus Frater Saepes vydal svoje magické denníky v knižnej podobe, nastolil by bez absurdných pochýb nový trend minimálne v tuzemskom literárnom svete. Slovo "cnosť" by sa stalo definitívnou urážkou neľudskej mravopočestnosti.

Ja, Mário Oláh, nedomestifikovaný ko(z)mický tvor "tisícich" názvov, pre úzku skupinku vyvolencov odtajňujem ďalší zápis z magického denníka Fratera Saepesa, bla bla. Obrázky použité v texte nech sú súčasťou iba virtuálneho zápisku, bla bla.

ÚRYVOK Z MAGICKÉHO DENNÍKA FRATERA SAEPESA

Dátum zápisu a príslušné asociácie
Tretí deň v mesiaci Astarothovom roku MMXVI po Kristovi.
Deň je zasvätený Merkúrovi.
Mesiac pribúda.
Tarotová karta dňa: Veža XVI.
Pulzujúce energie prejavujúcich sa zvrhlostí.

Zrnivý televízor a zahraničný hosť
S Fatherom teroru som sa v upršaný podvečer nachádzal v byte, ktorého podoba oscilovala medzi "búdou" v Nyitre a bytom na Newtown street v Zerethe. Fatherovi teroru zrnil televízor v izbe a snažil som sa napraviť obraz. Nedarilo sa mi to a obraz bol stále nekvalitný. Father teroru začal byť nervózny, mal som to nechať tak.

Tvoril som s ľuďmi partiu, ktorá v kasárňach čakala na jedného chlapíka zo zahraničia, ktorý pochádzal z anglicky hovoriacej krajiny. Mali sme splniť úlohu ako piati členovia špeciálnej jednotky, medzi ktorými bol napríklad môj dávny kamarát, vojenský letec Vojvod Barber. Keď cudzinec dorazil, venoval som sa mu najmä ja. Rozprávali sme sa po anglicky. Odišiel a prišiel zas. Plavil som sa loďkou po vode a vzal ho so sebou. Hovoril som mu o tom, že je potrebné mať zámer, aby človek dosiahol svoj cieľ. Ukázal som mu mapu s vyznačenou trasou, ktorú som mal v pláne loďou precestovať. Vonku bol slnečný deň.

Plážové harašenie
Šiel som na fyzioterapeutické sedenie do istého mesta ležiaceho pri oceáne. Sadol som si do kresla a fyzioterapeut mi urobil vyšetrenie. Na druhý deň ráno sa vyšetrenie zopakovalo. V miestnosti bola so mnou stvoriteľka Marry, ktorá chcela vedieť výsledky vyšetrenia. Na chodbe si všimla dve ženy, na ktorých spoznala, že robia podobnú prácu v banksterskej oblasti ako ona, tak sa rozbehla za nimi, aby sa s nimi porozprávala, ale ony pred ňou začali utekať. Fyzioterapeut mi navrhol dať si na pláži jedno ozdravné cvičenie. Tak som šiel na pláž.

Pláž bola piesková. Vonku bolo slnečné počasie. Nado mnou sa na pláži usadili dve dievčatá, z ktorých výraznejšia bola žena s blonďavými vlasmi. Dievčatá o mne vedeli a mali so sebou akési dve zariadenia v tvare tyčí. Keď odišli, tyče položené na zemi ma začali pozorovať. Naháňali mi hrôzu. Šiel som dolu po plážovom spáde smerom ku oceánu, kde sa kúpali ľudia. Tyče sa po mne zrazu rozbehli. Vyskočil som a ony vleteli do vody.

Šiel som naspäť na svoje plážové miestečko. Ležali tu dvaja muži napravo a dvaja naľavo. Ľahol som si medzi nich a povedal im, čo sa mi práve prihodilo. Vedľa mužov naľavo ležali dve ženy, z ktorých jedna mala čierne vlasy, a kúsok od nich ležali tie dve ženy, ktoré som tu stretol ako prvé a z ktorých jedna je blondína. Blondína a jej kamarátka nemali plavky a ležali tak, že im bolo vidieť kolposy. Muži napravo odo mňa ich blažene pozorovali.

Cítil som, že tu začínajú prúdiť zvrátené energie. Čiernovlasé dievča sa na deke posadilo, natiahlo sa smerom ku mne a chcelo ma pobozkať na ústa. To isté urobila blondína, ale otočil som tvár a pobozkala ma namiesto úst na líce. Rozpútalo sa tu pohlavné harašenie. Vedel som, že mojou úlohou je začínajúcim sa orgiám odolať. Keď som napokon odolal tomuto pokušeniu, cítil som, ako sa dostávam do tranzu a celá scéna sa začne rozplývať. Stratil som nakoniec vedomie.

O strachu
Prečítal som knihu O strachu - Pochopenie a prijatie životných neistôt "od" indického mudrca menom Osho. Osho vraj sám knihy nepísal, sú to prepisy audio- a videonahrávok spracované do kníh jeho nasledovníkmi. Obsiahnuté myšlienky v knihe sú nadčasové a našiel som v nich to, čo som potreboval.

Horiaca veža
Do veže postavenej na skalnatom brale udrel blesk. Začala horieť a vypadli z nej kráľ a kráľovná. Bola noc. Niečo staré údajne prechádza procesom zničenia.

Predražená blbosť zvaná clo
Mačacia žena Karla musí vraj nakoniec zaplatiť okolo stodvadsať eur za clo, daň a iné náklady spojené s objednaným, nie veľkým množstvom tovaru pochádzajúcim z Ameriky. Nepekná a zbytočne vyhodená suma idúca do vačku fašistického establišmentu.

Ľak
Keď som ležal na posteli a dostával sa do spánkovej mimózy, niečo vonku pred domom vydalo hrozne hrozivý hlučný zvuk a smrteľne som sa kvôli tomu zľakol.

Paranoidný Lárdž
V hodine zrelej na oslavy a sabaty som s milovníčkou mužov doňou Vranou v bare Fountain stretol metalistu Lárdža s čiernym mágusom Christósom. Lárdž, bývalý partner doni Vrany, bol nahlodaný alkoholom a chcel, aby sme si k nemu a Christósovi prisadli. Keď sme tak urobili, Lárdž mal vkuse svoje paranoidné reči o tom, ako doňa Vrana všade šuká a ako by ju on sám najradšej pretiahol. Čierny mágus Christós mu nakladal, nech sa konečne spamätá, ale nepomáhalo to. Zaujala ma Christósova myšlienka, keď sa Lárdža spýtal, čo po sebe ten človek zanechá, keď odíde z tohto sveta. Takú otázku by si mal každý položiť sám sebe a zamyslieť sa nad tým.

Pripitá postsatanská Šelma, ktorá zmizla z baru ešte pred zotmením, sa zrejme vybrala za nejakou ženou, aby sa s ňou pomuchlovala. Vyplývalo to zo správ, ktoré done Vrane celý večer posielala.

Psíčkar Buddyno, s ktorým som sa stretol predtým ako som šiel do baru Fountain, bol dnes z novej práce znechutený. Som zvedavý, dokedy na tom hnusáckom mieste vydrží pracovať.

Lárdž v niečom odráža mňa samého. So starou známou démonkou doňou Kokotkou som si po čase vytvoril podobný bizarný vzťah ako Lárdž s doňou Vranou.

Christós, Lárdž i Šelma si myslia, že mám s doňou Vranou pomer.

NAVŠTÍV MAGICKÝ SVET FRATERA SAEPESA TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC!

Autor: Mário Oláh | pátek 10.2.2017 12:51 | karma článku: 15,81 | přečteno: 271x
  • Další články autora

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma: 14,27 | Přečteno: 981x | Ostatní

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma: 15,57 | Přečteno: 750x | Ostatní

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma: 14,41 | Přečteno: 302x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #3

Vďaka magickej rastline sily zvanej Yebovka sa moje vedomie ocitlo v budúcnosti a videl som veci, ktoré popisujem na nasledujúcich halucinoriadkoch.

19.7.2020 v 17:31 | Karma: 14,50 | Přečteno: 714x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #2

Futuristické vidiny, ktoré ľudskej rase cez článok sprostredkujem, mi počas nokturnálnej meditácie premietol do predstáv bizarný démon futurizmu zvaný Kokondo, ktorý sa mi z ničoho nič zjavil pred panvou.

4.7.2020 v 14:56 | Karma: 14,36 | Přečteno: 560x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2196x
"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si vyhradzuje právo na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania.