Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zápis z magického denníka Fratera Saepesa - I.VII.MMXVI

V zápisku z magického denníka, ktorý tu teraz odhaľujem, mágus Frater Saepes opisuje svoj reinkarnačný príbeh, ktorý masívne ovplyvnil jeho súčasný život. Čo je zaujímavé, jeho minuloživotný príbeh je náhodou totožný s tým mojim.

Frater Neminem, známy ako saturnský odhaľovač Mário Oláh, nevtieravo zverejňuje v poradí dvanásty úryvok z magického denníka Fratera Saepesa. A ako vždy musí upozorniť, že priložené obrázky v texte nie sú hmotnou súčasťou fyzického denníka Fratera Saepesa.

ÚRYVOK Z MAGICKÉHO DENNÍKA FRATERA SAEPESA

Dátum zápisu a príslušné asociácie
Prvý deň v mesiaci Belzebubovom roku MMXVI po Kristovi.
Deň je zasvätený Isis.
Mesiac ubúda.
Tarotová karta dňa: Poháre IV.
Citová manipulácia, závislosť, žiarlivosť.

Ranný sen
Zobudil som sa okolo štvrť na šesť a šiel som si ešte na chvíľu ľahnúť. Ráno som mal sen, z ktorého som si zapamätal iba kúsok. Vyskytovala sa v ňom La Kunga. Sedeli sme pred televízorom v spálni v kamarátovom byte na Newtown street. La Kunga držala v rukách bublifuk a nafukovala bublinu, ktorá bola enormne veľká. Snažil som sa vyhnúť tomu, aby mi bublina po prasknutí šplechla do ksichtu. Skúšal som pevnosť bubliny dotykom.

Virtuálna hra
Zapojil som sa do interaktívnej virtuálnej hry, pri ktorej hrali dôležitú úlohu elektronické zariadenia v tvare kvádrov. Hru riadil vládca, ktorý poznal skutočný význam týchto zariadení. Tie sa stali tak mocnými, že si mysleli, že ich nič nedokáže poraziť. Sformoval sa z nich robot, ktorý sa stal ničiteľom. Avšak robot bol zradený a krabičky boli rozstrieľané. Skúsil som sa zúčastniť inej hry, ale princíp bol rovnaký - vládca chcel, aby som v hre pokračoval, ale odmietol som sa na nej zúčastňovať, lebo som vedel, že je to chyták. Dostal som sa do miestnosti, kde v strede izby jazdili tieto krabičky tvoriace vláčik. Do miestnosti vošiel svalňák Kvajdou s čarodejnou kamarátkou Soikesch. Kvajda som varoval, že tá hra je chyták. Soikesch som začal vyzliekať oblečenie a hral som sa s jej prsiami. Potom som mal kŕče v nohách a bol som spotený.

Hudobný obchod a križovatka
Prezeral som si kompaktné nosiče s hudbou a iné predmety v hudobnom obchode. Obchod vraj patril známemu spisovateľovi a bádateľovi s iniciálkami D. I. V obchode sa rozhliadalo viacero ľudí. Prišla sem skupina dievčat; jedným z nich bolo dievča pripomínajúce višwánandku Murku. Cítil som z jej strany náklonnosť voči mne. S Murkou som hodil krátku reč. Stretol som aj slávnu speváčku z kapely Sinners Moon. Následne som sa ocitol na veľkej križovatke. Prišlo za mnou malé, asi dvojročné dievčatko. Pozoroval som ho. Sorella Kvenisa ho prišla zobrať. Povedala mi, že matka dievčatka je rozvedená. Dievčatko bolo zaočkované a malo na ruke modrú jazvu po vpichu. Kúsok od nás prebehla mestom doňa Sviňa, ktorá šla niečo vybaviť. Začul som jej hlas.

Božia ponuka
Pod stromom sedel mladý muž a pozeral sa na tri zlaté kalichy rozložené na tráve pred ním. Prišiel k nemu malý oblak, z ktorého sa vystrčila božia ruka a podávala mu ďalší kalich. Chalan dostal vzácnu ponuku z pekelných nebies od satanského Boha. Tým chalanom bol Frater Neminem.

Déjá vu
Déjá vu nastalo ráno pri šoférovaní vozidla, keď som prechádzal okolo istého auta kúsok od môjho hradu.

Súrija
S obdivovateľom šamanizmu Marečkom som navštívil čajovňu Súrija v meste Gallandau. Objednali sme si maté Šamanov oheň a nejaké indické jedlo. Pátral som po informáciách o akomsi Ajvenovi zo Zerethu, ktorý sa zúčastnil výpravy v inckej ríši. Informácie o ňom mi poskytla pracovníčka Súrije menom Lučya. Ajven mal vraj užívať v inckej ríši každý deň psychoaktívnu rastlinu caapi. Dala mi na neho kontakt.

Čo s večerom
V hodine večernej sa konala párty u Modrokocúra. Došlo tu k malej, zrejme žiarlivostnej roztržke medzi Modrokocúrom a doňou Jebanou. Presunuli sme sa do baru Da Vinčiho Kód. Zvrhlík Crowlah robil perverzné vtipy, napríklad strkal si podpivníky pod riť a medzi nohy a potom ich ukladal na pivný pohár, ktorý patril Modrokocúrovi a done Jebane. Michael Fourák, ku ktorému sme si v bare prisadli, je originálny kecálek, ktorému sa nedá veriť ani slovo; vraj pracoval v záhradníckej firme, ktorá zasadila do zeme bonsaj v hodnote dva a pol milióna českých korún a ten bonsaj umrel, pretože niekto urobil chybu.

Posadnutosť
Klebetníčka Le Drbna neustále myslí na čiernomagického archanjela Michaela. Zaspáva s myšlienkou na neho a sníva sa jej stále o ňom.

Reinkarnačný príbeh
Príbeh z minulého života, ktorý teraz opíšem, sa "údajne" skutočne stal a je to neuveriteľné, ale je prakticky totožný s minuloživotným príbehom môjho dobrého spoločníka Fratera Neminema. Či už človek verí v reinkarnáciu alebo nie, to je jeho problém. Tento minulý život ovplyvňuje môj súčasný život. Životné situácie sa, ako som zistil, zvyknú prenášať inkarnáciami, a nie je nemožné s nimi pracovať, ak si tento prenos človek vôbec uvedomí.

Toto je môj reinkarnačný príbeh, ktorý som videl pri napojení sa na podvedomie a ktorým som sa vedome prebrodil: Stál som pred starým dvojposchodovým domom, mal som na sebe hnedé topánky. Bolo to v Englande. Vstúpil som do domu, ktorý bol prázdny. Mal som nejakých dvadsaťpäť rokov. Myslím, že bolo nejaké sedemnáste storočie, ale mohlo to byť aj trochu neskôr. Poobzeral som sa po dome, vyšiel som po schodoch do svojej izby, v ktorej bol umiestnený starší nábytok, posteľ a zrkadlo. Pozrel som sa do zrkadla. Mal som na sebe žltý zvršok a biele nohavice.

Presunul som sa o niekoľko rokov dozadu. Ocitol som sa v tom istom dome, ale bola tu so mnou matka i otec. Z oboch som cítil neistotu a strach. Keď som sa pozrel matke do očí, spoznal som v nej doňu Sukubu zo súčasného života. V otcovi som spoznal dona Ganja. Matka stála v kuchyni, ktorá sa nachádzala na poschodí, otec stál dole na prízemí v hale.

Presunul som sa do obdobia svojich pätnástich rokov. Bol som jedináčik. Nachádzal som sa vo svojej izbe. Pozrel som sa do zrkadla. Mal som hnedé vlasy a zelené oči. Otec i matka boli v kuchyni. Žiarlil som na otca. Zistil som, že matka ma často sexuálne zneužívala a otec proti tomu nič nerobil.

Vrátil som sa do času, keď som mal päť rokov. Stál som pred zrkadlom vo svojej izbe, bol som nahý, matka tu bola so mnou a stála pri mne. Matka ma okrem zneužívania taktiež často týrala. Vravievala mi, že zneužívanie je normálne.

Vrátil som sa do veku pätnástich rokov. Išiel som na prízemie, kde stál na chodbe otec. Mal som v ruke nôž. Bodol som ho do brucha. Otec zomieral. Vybehol som na poschodie, kde v kuchyni bola moja matka a nôž som jej pichol do chrbta. Obaja zomreli. Keď som to urobil, cítil som z tohto skutku radosť.

Oboch rodičov som pochoval v pivnici. Zvyšok života som prežil sám a umrel som ako osamelý starec.

Keď sa moje napájanie sa na tento minulý život skončilo, cítil som nesmiernu úzkosť a smútok.

NAVŠTÍV MAGICKÝ SVET FRATERA SAEPESA TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC?

Autor: Mário Oláh | středa 8.2.2017 12:31 | karma článku: 16,85 | přečteno: 242x
  • Další články autora

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma: 14,27 | Přečteno: 981x | Ostatní

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma: 15,57 | Přečteno: 750x | Ostatní

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma: 14,41 | Přečteno: 302x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #3

Vďaka magickej rastline sily zvanej Yebovka sa moje vedomie ocitlo v budúcnosti a videl som veci, ktoré popisujem na nasledujúcich halucinoriadkoch.

19.7.2020 v 17:31 | Karma: 14,50 | Přečteno: 714x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #2

Futuristické vidiny, ktoré ľudskej rase cez článok sprostredkujem, mi počas nokturnálnej meditácie premietol do predstáv bizarný démon futurizmu zvaný Kokondo, ktorý sa mi z ničoho nič zjavil pred panvou.

4.7.2020 v 14:56 | Karma: 14,36 | Přečteno: 560x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2196x
"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si vyhradzuje právo na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania.