Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zápis z magického denníka Fratera Saepesa - XXIX.I.MMXVII

S mágusom Fraterom Saepesom som bol pred niekoľkými rokmi svedkom prieniku bytosti menom Mens do nášho sveta. Mens sa k nám dostal cez portál, ktorým bola použitá (!) záchodová misa, aby nám zdelil svoje infernálne poznanie.

Ing. Mário Oláh alias Frater Neminem, teda ja, nepochybne zdieľam nejaký ten zápis či úryvok z magického denníka Fratera Saepesa, aby som odhalil ďalšie jeho nudné aktivity, do ktorých ma ten zmrd zatiahol, aby som bol svedkom udalostí nadprirodzených a uveriteľných. Obrázky použité v texte sú zložkou iba virtuálneho zápisu z magického denníka Fratera Saepesa!

ÚRYVOK Z MAGICKÉHO DENNÍKA FRATERA SAEPESA

Dátum zápisu a príslušné asociácie
Dvadsiaty deviaty deň v mesiaci Belialovom roku MMXVII po Kristovi.
Deň je zasvätený Slnku.
Luna pribúda.
Tarotová karta dňa: Blázon 0.
Čas priaznivý pre bláznov.

Tsunami a strašný skutok
Odskočil som si na pláž ku moru. Nastal podvečer. Na pláži bolo plno ľudí. Zrazu začali z mora smerom k nám prichádzať obrovské vlny, ktoré by sa dali považovať za tsunami. Mal som na očiach okuliare a ako tie vlny dopadali na pobrežie a zaplavovali nás, držal som si ich na očiach, aby som ich nestratil. Dostal som sa do budovy, v ktorej som stretol doňu Smrť. Zabil som ju a bolo mi to strašne ľúto. Neviem prečo som to vlastne urobil. Vyšiel som von z budovy a niekomu som povedal, aký hrozný skutok som vykonal. Potom som sa prebudil.

Zelený mužíček
Hľadel som na muža v žitých čižmách a v zelenom obleku, bytosť s prasačím rypákom, rohmi a diamantom na vrchole hlavy, okolo ktorej bolo obtočené dúhové lano a v ňom zamotaná holubica, motýľ a Hermova hoľa. Pod mužovou pravou nohou sa plazil krokodíl, jeho ľavú nohu kúsala šelma. V pravej ruke muž držal vodný kryštál a v ľavej plameň. Ďalšie predmety, ktoré som okolo muža videl rozmiestnené, boli mince, hrozno, kvetina a dve objímajúce sa malé postavičky. Muž bol bláznom, ktorý kráča po svete bez strachu. Symbolizoval transcendentálne stavy vedomia. Muž dokázal zažívať vrcholné zážitky, mystické i extatické zážitky. Bol to tvor, ktorý sa mal venovať "duchovnej" ceste.

Dynamo
Iluzionistický mág Steven Frayne alias Dynamo, dnes známy nepochopiteľnými magickými kúskami, v časoch, keď ho ešte nikto nepoznal, prezradil svojim priateľom, že sa do pár týždňov stane slávnym. Jeden z Dynamových priateľov údajne o ňom povedal, že Dynamo šiel osamote žiť do lesa asi na týždeň, skryl sa hlboko v lese a uctieval diabla. Keď sa z lesa vrátil, jeho kariéra okamžite vyletela hore a zo dňa na deň sa stal superhviezdou.

Stále len nejaký výskum
Venoval som sa študovaniu okultnej symboliky, pozeraniu filmov, premýšľaniu nad sebou. Som pripravený podstúpiť ďalšie magické terapeutické zasvätenia do svojho podvedomia a jeho temnoty. Pozeral som film Lovci pokladov: Kniha tajomstiev z roku dvetisícsedem, ktorý je plný šifier a iluminátskej symboliky umiestnenej do sféry vysokých spoločenských kruhov.

Mens
V časoch, kedy som sa začal viac zaujímať o fungovanie systému, dianie vo svete a naše vlastné zmanipulovanie, čo je už nejaký ten nejeden rôčik, som sa dostal do podivného stavu plného depresie, znechutenia zo života a straty životnej energie. Predtým som bol istý čas fascinovaný filozofiou satanizmu a podobne ako drvivá väčšina ignorantov som začal zosmiešňovať pravú tvár odhaľovanej skutočnosti. Satanským vplyvom podliehala aj moja tvorba hudby, kresieb, hudobných textov a rôznych myšlienok. Bral som to celé skôr ako únik z reality priemeru než ako podporovanie temných síl bažiacich po absolútnej moci, fašistickej kontrole a ľudskej energii. Práve môj záujem o temnú stranu mi otvoril oči.

Ako som bol v stave prvotnej beznádeje a zúfalosti, pociťoval som zvláštny pocit, akoby sa otvoril portál do inej dimenzie. Stalo sa to na záchode. Videl som, ako sa brána otvorila v záchodovej mise. A cez ten záchodový portál sa mi zjavila bytosť, ktorá sa nazvala Mens. Mens vyzeral ako čert, ktorý fajčí brko. Predstavil som ho aj Fraterovi Neminemovi. Táto bytosť mne a Fraterovi Neminemovi v mojich ťažkých časoch, zrejme z ľútosti voči mne, telepatickou formou rozprávala veci, ktoré ma zaujali a ktoré som si v tej dobe zapísal. Vyjadrovala sa dosť dualitne a tvárila sa pritom zvrhlo.

Mens, ktorý vyzeral dosť nedôveryhodne, nám za čas našej myšlienkovej komunikácie s ním povedal toto: "Dobro, charakterizované ako láska, harmónia, mier a podobne, dokáže existovať bez zla. Zlo, charakterizované nenávisťou, hnevom, strachom, chamtivosťom, násilím, ovládaním druhých, egom atď. ale nedokáže existovať bez dobra. Zlo je parazitom dobra, snaží sa ho "ovládať", v podstate zla neexistuje harmónia vesmíru, ktorá je základným princípom existencie vesmíru, pretože zlo požiera samé seba, ničí sa vnútorne, nedokáže existovať v súlade so sebou samým. Ale dobro dokáže existovať v súlade so sebou samým, pretože harmónia je základným prejavom existencie poriadku vo vesmíre. Ak by neexistovala všetvoriaca harmónia, neexistoval by ani svet, pretože by sám seba zničil. Preto zlo nikdy nemôže vyhrať nad dobrom, pretože bez harmónie by neexistoval svet. Zlo môže dobro potláčať, ale nie zničiť. Dobro je najvyššou formou uvedomenia sa, pretože sa riadi základným princípom vesmíru. Láska, v zmysle mať rád iných rovnako ako seba, je prejavom harmónie, pretože pri uvedomení si a prijatí harmónie bytosť dokáže milovať. Nenávisť je opakom harmónie, ide o nerešpektovanie tohto princípu."

Mens pokračoval: "Čo je to vedomie? Je to schopnosť uvedomovať si svoju vlastnú existenciu. Ak by častica vesmíru nebola súčasťou nekonečného vedomia vesmíru, neexistovala by. Z toho vyplýva, že vesmír je nekonečným vedomím, ktoré vníma nekonečný počet častíc. Aký je rozdiel medzi živými bytosťami a všetkým ostatným? Sú to dva rozdiely. Prvý je fyzikálny - živé telá (organizmov, rastlín, živočíchov, človeka...) sú iba iným usporiadaním týchto častíc do ďalších a ďalších tvarov. Druhý rozdiel je duchovný - niečo je uvedomenejšie ako iné. Človek má na Zemi potenciálne najvyššiu mieru vedomia zo všetkých organizmov."

Podľa Mensa je "ľudská myseľ veľmi obmedzovaná, pretože spoločnosť je riadená istými pravidlami, ktoré zámerne ohraničujú nekonečné vedomie prejavované najmä prostredníctvom mysle. Ľudia sú infikovaní tzv. "poznaním", čo je možné a čo nie je možné, sú ohraničovaní príkazmi či zákazmi, ktoré regulujú ľudské vedomie. Regulovaný dav alebo spoločnosť si neuvedomuje nekonečné možnosti vedomia, pretože sú mu/jej vnucované hranice myslenia. Tieto hranice sú umelé a pomocou nich sa dá manipulovať spoločnosťou. Ak by tieto hranice neexistovali, nebola by ani obmedzovaná spoločnosť. Obmedzovanie je opakom prirodzenosti. Prejavom nekonečného vedomia sú aj tí, ktorí sú tvorcami kontroly spoločnosti a vedia o nekonečnom potenciáli vedomia. Sú ovládaní zlom, ktoré nerešpektuje princíp harmónie vo vesmíre. Peňažný a právny systém sú dva veľké regulátory spoločnosti. Dokážu ľudí udržiavať v poslušnosti, ktorú chcú dosiahnuť tí, ktorí spoločnosť ovládajú. Tieto "elitné" bytosti predstavujú zlo, ktoré na ľuďoch parazituje. Prečo nezabijú všetkých ľudí, aby mali celú Zem sami pre seba? Pretože by nemali koho ovládať, ani na kom rozsievať strach a nenávisť, zlo by stratilo svoj účel. Ľudia nepotrebujú peniaze, ani právo či materiálne statky."

Mens prezradil, že "živé bytosti s možnosťou plného uvedomovania si seba samých i ostatných (človek, iné bytosti vo vesmíre...) sú vedomím, ktoré je zdrojom dobra i zla. Dokážu sa vedome pretvárať a ovplyvňovať seba i iných."

Potom, čo Mens definitívne dokončil svoj blábolný prejav, sa mňa aj Fratera Neminema pokúsil znásilniť. Vzal som posvätený meč a pichol som ho tomu pekelnému kráľomrdovi do oka. Mens vykríkol od rozkoše a možno navždy zmizol z tohto sveta.

NAVŠTÍV MAGICKÝ SVET FRATERA SAEPESA TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC!

Autor: Mário Oláh | úterý 7.2.2017 11:00 | karma článku: 13,65 | přečteno: 321x
  • Další články autora

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma: 14,27 | Přečteno: 981x | Ostatní

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma: 15,57 | Přečteno: 750x | Ostatní

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma: 14,41 | Přečteno: 302x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #3

Vďaka magickej rastline sily zvanej Yebovka sa moje vedomie ocitlo v budúcnosti a videl som veci, ktoré popisujem na nasledujúcich halucinoriadkoch.

19.7.2020 v 17:31 | Karma: 14,50 | Přečteno: 714x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #2

Futuristické vidiny, ktoré ľudskej rase cez článok sprostredkujem, mi počas nokturnálnej meditácie premietol do predstáv bizarný démon futurizmu zvaný Kokondo, ktorý sa mi z ničoho nič zjavil pred panvou.

4.7.2020 v 14:56 | Karma: 14,36 | Přečteno: 559x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2196x
"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si vyhradzuje právo na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania.