Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zápis z magického denníka Fratera Saepesa - XVI.XII.MMXVI

V šestnásty deň Molochovho mesiaca roku MMXVI sa diali podivuhodné veci. A jednou z nich bola udalosť, kedy bytosť zvaná Charras vraj sprístupnila Fraterovi Saepesovi kontakt s Luciperom, ktorý mu mal odhaliť niečo dôležité.

Mňa, strašne hlúpeho, trápneho, sprostého, smiešneho, blbého a šoumenského Mária Oláha Frater Saepes poveril, aby som pekne a bez hanby zazdieľal na svojom blogu ďalší, v poradí deviaty zápis z magického denníka Fratera Saepesa, ktorý údajne prezrádza čoskorý príchod druhého slnka vo vašej solárnej sústave. A ak sa teraz smeješ, nepochopil si "vtip", blbečku. Obrázky vystihujúce myšlienky zápisu by nemali byť pevnou súčasťou fyzicky zapísaného úryvku v denníku Fratera Saepesa.

 

ÚRYVOK Z MAGICKÉHO DENNÍKA FRATERA SAEPESA

Dátum zápisu a príslušné asociácie
Šestnásty deň v mesiaci Molochovom roku MMXVI po Kristovi.
Deň je zasvätený Venuši.
Mesiac ubúda.
Tarotová karta dňa: Smrť XIII.
Čas obnažovania takmer skrytého poznania.

Navštívenie metalcorového samotára
Ešte za rannej tmy som navštívil jedného chlapíka, ktorý býval v drevenej stavbe v lese. Miestnosť v stavbe, do ktorej ma vpustil, bola odizolovaná od ostatných miestností i okolia, a to preto, pretože chlapík sa venoval hudbe a nechcel, aby jeho hudba opúšťala miestnosť. Tvoril metalcorovú muziku. Chlapíkovi však vletel do miestnosti nejaký hmyz, ktorého som sa dosť bál.

Spontánne hranie a temná miestnosť
Stretol som bývalú spolužiačku z univerzity menom Era-Ksh, ktorá je už šťastne zmanželnená a šíri svoju pokrvnú líniu. Vedel som, že niekde na sieti je uložený erotický film, v ktorom si zahrala a snažil som sa ho nájsť. V hudobnej miestnosti, kde som film vyhľadával, však boli ľudia, čo trochu rozrušovalo moje úsilie. Okrem toho som sa stretol s niektorými členmi z expedície v Piruw. Chytili sme nástroje a zahrali sme si spolu jednu skladbu od kapely Sny Eruptívnej Hviezdy. Skladbu odbúchal originálny bubeník zo Snov Eruptívnej Hviezdy. Urobili sme aj nahrávku a video z tohto hrania. Keď som si nahrávku vypočul, zdala sa mi parádna aj na to, že sme skladbu hrali iba raz v živote. Chlapík, ktorý hral na basgitare, používal zvláštny model basy, na ktorej hral ako na klavíri.

Ubytoval som sa v temnej miestnosti. Presunul som sa do bytu na Newtown street do obývačky. Prišla za mnou stvoriteľka Mary a povedala mi, že má do bytu na Newtown street prísť bývať Dejna Vashuck s deťmi, ktorá je dcérou jej dobrej kamarátky. Bol som veľmi proti tomu. Šiel som radšej naspäť za účastníkmi expedície do hudobnej miestnosti.

Keď som sa neskôr vracal do temnej miestnosti, s účastníkmi expedície som sa rozlúčil. S jednou účastníčkou som šiel kus cesty po ulici, ona šla na autobus. Vo výťahu som našiel na zemi hodenú mikinu patriacu môjmu bratovi, na ktorej bol vytlačený nápis istej spoločnosti. Keď som vošiel do temnej miestnosti, na posteliach bolo povykladaných mnoho vecí, najmä oblečenie. Niektoré veci boli moje, iné patrili sorelle Kvenise a jej dcére.

Jazdec zániku
Keď svitalo, videl som v údolí, cez ktoré som prechádzal, čierneho jazdca sediaceho na bielom koni, pred ktorým sa modlil kňaz v žltom rúchu. Matka s dieťaťom pred jazdcom pokľakla v hrôze. Tento jazdec je známy tým, že rozsieva smrť všade, kam príde. Vzal do rúk vlajku skonu a víťazoslávne ňou mával. Jazdec záhuby je podľa slov kňaza symbolom bytostnej premeny, osobnej transformácie.

Podivné stretnutie
Poobede som sa stretol s obdivovateľom šamanizmu Marečkom, zvodkyňou doňou Sukubou a čarodejníkom donom Ganjom pred Ganjovým bytom. Don Ganjo nemal na sebe tričko. Na tele mal pomaľované rôzne okultné symboly. Na chrbte mal nakreslený kríž. Medzi nami koloval list, na ktorom boli vypísané tri duchovné cesty a bol tam v rámci jednej z nich uvedený aj bohemiánsky herec menom Jaroslav Dušek. Don Ganjo sa správal trochu ako cvok. Odišiel preč s doňou Sukubou a ja som zostal s Marečkom sám.

Charras a temná vízia
V hodine Slnka som s Modrokocúrom navštívil bar Da Vinčiho Kód, kde sme stretli hyperaktivátora Nulu. Sedeli sme v altánku v mraze. S Nulou sme sa rozprávali prevažne o hudbe. Nula je fanúšikom rapu, ale nepohrdne ani kvalitným jazz rockom. Je to multiinštrumentalista, ktorý hrá minimálne na basgitaru, flautu a saxofón.

Keď začala byť zima nepríjemná a mrzli nám končatiny a konečníky, vydali sme sa do baru Africká Cola, kde sme stretli priateľov Šamanistu, Zombieho II, Dvorného muža a Mafka. Zahrali sme si karty. Pri vedľajšom stole sedela skupinka mladých metalistov a rajcovných metalistiek. Vypil som za večer trojnásobnú pivnú ambróziu, Modrokocúr tiež.

Z Africkej Coly som šiel s Modrokocúrom a Nulou na mystický byt. Vyvolali sme v kuchynke bytosť zvanú Charras. Ak sa rituál vykoná správne, Charras, ktorému sa pobozká riť, posunie zlučovacím bodom svetelného tela účastníkov obradu a tí sa na pár hodín dostanú do hlbokých snových stavov, v ktorých môžu navštíviť roviny bežnému vedomiu nedostupné. Pri obrade je okrem obvyklých rituálnych predmetov nutné použiť plastovú fľašu, oheň a vodu.

Rituál sa vydaril. Modrokocúr pobozkal zadok Charrasovi ako prvý, po ňom som šiel ja a nakoniec Nula. Charras sa po prepustení zasmial a zmizol.

Ako som stál v kuchyni a opieral sa o kuchynskú linku, moje zorné pole sa zužovalo a dostával som sa do zasnených rozpoložení. Emočná úroveň sa začala meniť a na povrch sa začali vyplavovať satanské emócie. Modrokocúr sa smial, že sa mu skresľuje realita. Musel som si ísť sadnúť do obývačky.

Oprel som sa chrbtom o matrac a dostával som sa do tajuplného stavu vedomia. Telo sa stalo ochromeným. Oči som vládal mať iba zatvorené. Pritom som videl pestré farebné vzory, ktoré sa hemžili a vytvárali psychedelickú búrku. Emócie strachu sa nesmierne zintenzívnili a ja som sa začal prepadávať dozadu, akoby do ešte väčších hlbín údesu. A v tých hlbinách pripomínajúcich ohnivé peklo sa mi zjavil anjel svetla Luciper, ktorý sa tisícročia skrýva v temnotách. Anjel, ktorý mal dobrú náladu, mi prezradil, že čoskoro, možno ešte tento rok, ľudia uvidia na oblohe oslnivú žiaru a že sa na nebesiach objaví druhé slnko. To pravé, prvotné slnko, ktoré je teraz neviditeľné. A on bude jeho predstaviteľom a všetci ľudskí otroci pred ním pokľaknú. Vraj túto informáciu pochádzajúcu priamo z inferna môžem vedieť, pretože s tým aj tak nič neurobím. Potom táto hrozivá vízia skončila. Ak anjel svetla skutočne neklamal, stane sa tak.

Vedľa mňa sedel Modrokocúr s Nulom a akurát sa mystický byt chystal navštíviť hudobník Stan Lee s čiernym mágom Višnuhom. Rozhodol som sa nepokračovať v tejto temnej púti v mystickom byte a odišiel som preč, smerom do svojho zámku. Modrokocúr, ktorý dnes trpel sebaľútosťou, ma obviňoval, že som do mystického bytu prišiel iba kvôli Charrasovi a pobozkaniu jeho riti. Cestou do zámku som mal miernu paranoju z nočného okolia a bol som zmätený. Pred bránou do dvora som sa skoro dovracal.

NAVŠTÍV MAGICKÝ SVET FRATERA SAEPESA TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC.

Autor: Mário Oláh | středa 1.2.2017 14:08 | karma článku: 16,33 | přečteno: 227x
  • Další články autora

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma: 14,27 | Přečteno: 981x | Ostatní

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma: 15,57 | Přečteno: 750x | Ostatní

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma: 14,41 | Přečteno: 302x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #3

Vďaka magickej rastline sily zvanej Yebovka sa moje vedomie ocitlo v budúcnosti a videl som veci, ktoré popisujem na nasledujúcich halucinoriadkoch.

19.7.2020 v 17:31 | Karma: 14,50 | Přečteno: 714x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #2

Futuristické vidiny, ktoré ľudskej rase cez článok sprostredkujem, mi počas nokturnálnej meditácie premietol do predstáv bizarný démon futurizmu zvaný Kokondo, ktorý sa mi z ničoho nič zjavil pred panvou.

4.7.2020 v 14:56 | Karma: 14,36 | Přečteno: 560x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rozepře o důchodové reformě i ústavní žaloby. Promluví stínová vláda hnutí ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno  10:21

Přímý přenos V atriu Poslanecké sněmovny proběhne tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci zřejmě...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  10:15

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Družku bil, přeřezal jí šlachy. Soud muži za dlouhodobé týrání potvrdil devět let

25. dubna 2024  8:49,  aktualizováno  10:13

Olomoucký vrchní soud zamítl odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...

SOCDEM žene Paroubkovu suverenitu k soudu. Žádá její vyřazení z voleb

25. dubna 2024  10:13

Sociální demokracie (SOCDEM) tvrdí, že koalice ČSSD, kterou ministerstvo vnitra zaregistrovalo pro...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2196x
"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si vyhradzuje právo na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania.