Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Liber Mage & Psychonaut: Hierba Santa a portrét hnusáka

Liber Mage (čítaj Mejdž) & Psychonaut je virtuálna rubrika, v ktorej sa zaoberám skúmaním zmenených stavov vedomia sprostredkovaných 'božským zásahom'. Piaty článok z tejto sekcie pojednáva o portálnej Hierbe Sante.

Deň Saturnu. Tarotová karta dňa: Disky IV. Kód dňa: 71021082.

Na predmestí sedel na kamennej lavičke muž pripomínajúci kráľa, ale vyzeral trochu ošuntelejšie. Mal na sebe do červenohneda sfarbený odev, čierny plášť a na hlave nasadenú zlatú korunu. Jeden zlatý pentakel mal položený na korune, druhý držal v rukách a dva ďalšie pentakle mal položené pod nohami. Bezoblačné nebesia mali šedú farbu. V mužovi, ktorý vyžaroval niečo nadpozemské, som spoznal strážcu prahu, vládcu hmotného sveta a pána hadieho priechodu. Z jeho výrazu som vycítil, že ma nepustí len tak cez bránu supervedomia ďalej, kým sa minimálne nepozriem do vnútorného zrkadla a neuvidím autoportrét mäkkýša. Pozrieť sa na svoje temné a slabé miesta som bez sebaľútosti prijal ako výzvu.

V hodine Venušinej štvrtého Saturnovho dňa Belialovho mesiaca roku MMXVII som sa rozhodol užiť zázračný list posvätnej rastliny zvanej Hierba Santa. List rastliny otvárajúcej vedomie mi daroval mágus Frater Saepes, ktorý ho našiel na skrytej dračej hôrke nazývanej Siddhi, ktorá tvarom pripomína kolpos.

Keď som na záchode magický list požil, presunul som sa do svätyne a ľahol som si na posteľ, vedľa ktorej sa nachádzal jeden z piatich svätyňových oltárov, a to oltár severu obsahujúci dva rôzne balíčky tarotových kariet, dva rôzne balíčky hracích kariet, tri sviečky, papierik s hádankou, malú relikviu kadidla, tigrie oko, posvätnú dýku, popolník v tvare crania a myrhu čiernu.

Svätyňou sa rozliehal z reproduktorov vysielaný album Dark Side Of The Moon od art rockovej kapely Pink Floyd. Vonku i vo svätyni nastala tma a pozemský Mesiac sa pomaly chystal vstúpiť do fáze nov. Zakryl som sa paplónom, ležiac na chrbte a nechal sa oddávať "prítomnému", nie veľmi tolleovskému okamihu.

Keď začala hrať tretia skladba z Dark Side Of The Moon zvaná Time, na ktorej začiatku odtikávajú 'hodiny', srdce sa mi rozbúšilo tak zbesilo, že tikot v skladbe, o ktorom som si najskôr myslel, že je bitie srdca, rýchlosťou veselo predbehlo. Pocítil som obrovský tlak v spánkových kostiach, ako keby mi na ne niečo zvonku tlačilo. Fyzický pocit nebol najpríjemnejší, ale bol som pripravený brať všetko tak, ako je a ako príde.

Psychicky som sa najskôr cítil dobre, dokonca uvoľnene. Ale začalo to skĺzavať do citového pekla, ktoré mám už veľa krát očeknuté v menšej či väčšej miere. Ale tentokrát to začalo byť iné. Oveľa hlbšie. Dochádzalo k nepopierateľnému odkrývaniu seba samého. Začal som lietať cez vízie tých najtraumatickejších udalostí, aké som kedy zažil a videl som pri tom do seba, do najtemnejších hlbín svojho nepekného ja. Malo to kozmický nádych a v istej chvíli som pred sebou videl hviezdnu oblohu.

Prebudil som v základni chrbtice energetického hada, ktorého zosnulý magický mudrc Aleister Crowley považoval za zvodného hada Seta, ale toto prebudenie a vystupňovanie som aj čoskoro "umlčal", pretože nebol pointou tohto procesu a sústredil som sa na prezeranie si podvedomia.

Ako dochádzalo k odhaľovaniu mnou ignorovaných temných miest, pri finálnej, sonicky a myšlienkovo sa stupňujúcej kozmickej skladbe Eclipse z Dark Side Of The Moon som sa dostal do extatického blaha, pri ktorom som vnútorne "vzplanul".

Nasledovala pinkfloydovská, takmer dvadsaťštyriminútová psychoaktívna epická skladba zvaná Atom Heart Mother a s ňou aj prehlbovanie traumatických zážitkov. Zažívané traumatické udalosti sa týkali chýb, ktorých som sa dopustil v medziľudských vzťahoch s istými ľuďmi, mužmi i ženami. Avšak najdominantnejším traumatizujúcim zážitkom bolo znovuprežívanie môjho vzťahu s dvomi už bývalými priateľmi nazvanými Adam a Eva v situáciách, ktoré mi v oslepujúcom svetle ukázali, čo som skutočne za hlupáka.

Prechádzal som si v podvedomí každou jednou situáciou, pri ktorej som sa zachoval ako jeden z najväčších úbožiakov na planéte, pretože som nebral do úvahy, čo je správne, ale čo je najlepšie len pre mňa bez ohľadu na druhých. A tieto veľmi živé vidiny udalostí minulých ma úplne paralyzovali. Skrivil sa mi výraz na tvári, zhrozil som sa zo seba samého a začal som duševne i fyzicky plakať, pričom som najviac ublížil práve Adamovi a Eve, ktorých som si sebecky poštval proti sebe a klesol som vo vzťahu k nim na najnižšie dno. Životnú skúšku s nimi som nezvládol a musel som si to naplno priznať. Mal som zostať celý čas neutrálny, nestranný, nepokušiteľný a mal som sa napriek všetkému zachovať korektne. Počas vízií som sa im za všetko zlé, čo som im spôsobil, ospravedlnil.

Okrem toho som si prešiel udalosťami, pri ktorých som poškodil ďalších ľudí, najmä osoby ženského pohlavia. Celý ten čas, čo som do seba videl, sa mi prehrávala v hlave hláška "ježišmaria", v tom zmysle "čo som to preboha robil". Udalosti boli tak detailné, akoby sa to všetko odohrávalo práve v danom okamihu zmeneného stavu vedomia. Vyplavovalo sa to na povrch ako mušličky z oceánu.

Dospel som počas tejto nekrásnej rekapitulácie k záveru, že tak, ako som fungoval doteraz, fungovať nechcem a že sebectvo a egoizmus je tá najhoršia vec na svete, aká existuje.

Obrovský tlak som cítil v srdcovej čakre, ako keby bolo moje srdce skostnatelé alebo z kameňa. Inak som výrazne pociťoval prúd energií v pohlavnej čakre, v hlave a na vrchole lebky. V ústach a v krku som mal tak sucho, že som si myslel, že sa zadrhnem. Boli momenty, kedy som sa dostával do neobyčajne hlbokých katatonických stavov vedomia, z ktorých ma vždy niečo nepríjemne prebralo.

Po songu Atom Heart Mother nasledovala ďalšia skladba od Pink Floyd menom Alan's Psychedelic Breakfast a po nej dlhometrážna meditatívna hudba zvaná Inkaya Insect a Deep Cosmic. Pri jednom hlasnom flautovom zvuku z Inkaya Insect som sa neskutočne naľakal. Niekedy, keď som sa nadychoval a vydychoval, som to vnímal, akoby som robil spomalené hypnotické pohyby. Tak silné prezeranie svojich slabostí som ešte asi nezažil. Spomínanie si na bolestné zážitky šlo samo od seba, veľmi hladko a ľahko. Občas som si uvedomil aj nejakú svoju pozitívnu stránku, nielen samé negatíva. Niečo mi vnuklo myšlienku, že až keď sa očistím od temných energií, budem môcť vstúpiť do "rajského" stavu vedomia.

Vravel som si v duchu, že konečne ukončím za seba kontrakt s diablom, ktorý s ním muselo ľudstvo v hlbokej minulosti uzavrieť z podivného dôvodu.

Istá časť môjho životného štýlu sa mi počas stavu zazdala byť nepotrebná a mohol by som sa jej radšej vzdať. Videl som, aké je márne a nesprávne hnevať sa na ľudí, ktorí majú iný názor a pohľad na vec alebo dokonca ktorí idú proti tebe, a že kvôli malichernosti vznikajú zbytočne bolestivé konflikty medzi ľudskými bytosťami.

V zadnej a vrchnej časti hlavy som po skončení zážitku pociťoval silný ťah či tlak. Ale inak som sa cítil dobre, akurát trochu oblbnuto. Keď som si potom písal s kamarátkou Bastet a spýtal sa jej, či je doma alebo vonku, dostala déjá vu.

NAVŠTÍV SVET PSYCHEDELICKÝCH ZÁŽITKOV TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC.

Autor: Mário Oláh | pondělí 30.1.2017 14:32 | karma článku: 19,70 | přečteno: 295x
  • Další články autora

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma: 14,27 | Přečteno: 981x | Ostatní

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma: 15,57 | Přečteno: 750x | Ostatní

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma: 14,41 | Přečteno: 302x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #3

Vďaka magickej rastline sily zvanej Yebovka sa moje vedomie ocitlo v budúcnosti a videl som veci, ktoré popisujem na nasledujúcich halucinoriadkoch.

19.7.2020 v 17:31 | Karma: 14,50 | Přečteno: 714x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #2

Futuristické vidiny, ktoré ľudskej rase cez článok sprostredkujem, mi počas nokturnálnej meditácie premietol do predstáv bizarný démon futurizmu zvaný Kokondo, ktorý sa mi z ničoho nič zjavil pred panvou.

4.7.2020 v 14:56 | Karma: 14,36 | Přečteno: 560x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2196x
"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si vyhradzuje právo na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania.