Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Liber Mage & Psychonaut: Mary Jane a bozk bázne

V deň narodenia solárnych božstiev som sa vydal na návštevu kamarátky Bastet so svojou starou známou, priateľkou a čarodejnicou Mary Jane, aby ma u nej v kľude previedla mojim osobným podsvetím.

Deň Slnka. Tarotová karta dňa: Diabol XV. Kód dňa: 61022152.

Predtým, ako som šiel ku kamarátke Bastet žijúcej v krajine Terra, som ležal vo svätyni na posteli a lucinoval som. Keď som sa dostal do hlbšieho štádia lucinácie, v tom momente ma akoby blesk udrel do tela alebo akoby som dostal elektrický šok, myklo ma a lucinovanie sa reštartovalo. Potom mi zazvonil telefón a prebudil som sa natvrdo. Volala mi Bastet, aby som k nej pomaly šiel. Keď som vyrazil o hodine Merkúra, cítil som sa príšerne a mal som v sebe úzkosť aktivovanú traumatickou lucináciou.

Ku Bastet som so sebou vzal Mary Jane, moju neodolateľnú priateľku so zelenou aurou a toxickými perami, ktorá rada nosí zelený zvršok s potlačou Šajtana. Chcel som sa u Bastet zdržať iba do začatia hodiny Marsu, tak som si tie dve hodinky rezervoval pre seba a terapeutickú sexicu Mary Jane, s ktorou som sa dohodol, že ma prevedie Tartarom. V krajine Terra je terapia od Mary Jane vítaná.

V kuchyni ma kúzelná Mary Jane, moja špeciálna kráľovná, pobozkala na ústa a dala do toho veľa energie a vášne. Orálne zblíženie sa je prvým krokom v jej terapii. Jej kúzlo ma okamžite dostalo. Vzala ma za ruku a zaviedla do obývačky, v ktorej hrala jazzová hudba. Ľahol som si na posteľ a ona sa uložila vedľa mňa. Chytila ma za ruku a druhou rukou ma hladkala po tele. Ako tak pokračovala a vedela, na ktoré miesta tela zatlačiť, dostal som sa najskôr do mierne zmenených stavov vedomia. Mary Jane, ktorá pracuje ako súkromná lekárka, tiež vedela, že výron vnútorného strachu je nevyhnutný a že mi ho musí uvoľniť a zviditeľniť. A tak strach začal vystupovať z hlbín podvedomia. Keď ma Mary Jane objala, hlavu som si zakryl poduškou a zavrel som oči. Strach som sa snažil zastaviť myšlienkovými rozkazmi, ale márne. Rozum zmeneným stavom vedomia vždy skôr uškodí. Mám so svojim celoživotným programovaným Ja ešte čo robiť.

Čoskoro som začal mať vizualizácie, ktoré sa rinuli jedna cez druhú, o myšlienkach ani nevraviac. Milión myšlienok, ktoré sa mi valili hlavou a vizualizovali sa, bolo chaotických a zahŕňali rôzne moje obavy. Vizuálne scény zahŕňali aj vesmírne cestovanie.

Napadla mi myšlienka, že moje telo je v spánkovej paralýze a že ja zatiaľ vedome snívam. Pokúšal som sa občas zastaviť svoj vnútorný monológ, čo sa mi miestami darilo. Pocity, hlavne bázeň, miestami zosilňovali. Bastet stále umývala v kuchyni riad, čo mi prišlo smiešne. Bral som to ako purifikačnú mániu, ktorou trpí aj jej stvoriteľka.

Asi po hodine, kedy som zažíval sexuálne predstavy s doňou Hajzelkou, som pocítil, akoby mi uderil blesk do medzinožia, rozohnilo sa mi pohlavné energetické centrum a energia z neho vystrelila smerom do hlavy. Keď energetický prúd dosiahol vrchol hlavy, ucítil som ďalšiu ranu bleskom do korunného centra a nastala krátka rozkoš, pri ktorej som zažil stupňujúci sa vzruchový orgazmus začínajúci v rozkroku pokračujúc do lebky, ktorý sa odohral skôr na úrovni energií, nie priamo na "fyzickom" stupni. Tento prúd a nastávajúci pocit blaha bol "svetlom v temnote", ktoré prechádzalo cez chrbticu. Bola to príjemnosť odhŕňajúca slizkú hmlu strachu. Pokúšal som sa tento pocit prebudiť po tomto náhlom slastnom zážitku ešte niekoľkokrát, pričom som ako energetickú stimuláciu využíval sexuálne predstavy, ale nemalo to už takú silu.

Pohlavná čakra mi v priebehu terapie pracovala často a zvrhlé predstavy tiež. Bola nažhavená a bol som akosi nadržaný.

Cítil som hroznú úzkosť, ale vizualizácie boli fantastické, teda najmä úroveň ich vynárania sa z podsvetia, a bolo ich toľko a šli tak rýchlo po sebe, že som si ich nestíhal ukladať do vedomej pamäte. Moje telo vrátane tváre občas nepríjemne stuhlo a niečo mi na neho tlačilo. Uvedomil som si, že to je moja starostlivá a trpezlivá priateľka Mary Jane. Dostal som sa do bodu, kedy som si myslel, že zošaliem. Že keď starostlivosť Mary Jane skončí, bude zo mňa už totálny cvok.

Snažil som sa predstaviť si kocku z istého uhľa, ale bolo to skoro nemožné. Keď som na chvíľu otvoril oči a pozeral sa na opierku gauča, mal som pocit, že vidím stenu hory. Niekedy mi bola strašná zima a telo sa mi triaslo.

Bastet, v roli mojej ochrankyne, začala hrať na malej tibetskej miske, ktorá mala veľmi ostrý, pichľavý zvuk, ktorý vytváral v mojej mysli záblesky svetla.

Po dvoch a pol hodinách som si musel odbehnúť na toaletu. Keď som sa chcel postaviť z gauča, najskôr mi to nešlo. Mary Jane na chvíľu prerušila svoju procedúru, pri ktorej mi pomáhala dostávať sa cez ťažké vnútorné stavy spojené s ejakuláciou podvedomia.

Keď som si po vyčúraní sa ľahol naspäť na gauč, procedúra pokračovala s nemenšou intenzitou. Etapy strachu, ktorý som po celý čas pociťoval, mali rôzny rozmer. Niekedy mal strach väčšiu intenzitu, inokedy menšiu. Mal som pocit, že čas je rozťahaný a vláčny a že šiel nejako pomaly. Chytali ma smiechy, keď som myslel na srandovné situácie. Vyplavovali sa rôzne obrazy, niektoré neboli príjemné. Niekedy som sa cítil ako psychopat. Skoro celý čas bola pustená hudba od jazzového hudobníka Herbieho Hancocka. Počas počúvania Hancocka sa mi zdalo, že občas zvoní telefón, ale nezvonil. Hudba mala psychedelický nádych. Bastet potom pustila Milesa Davisa - pri tejto zmene playlistu som sa strašne zľakol.

Celý čas som mal telo v katatonickom stave. K Bastet mal ešte prísť hudobník Stan Lee, ale nakoniec nedošiel, čo mi nahralo do karát, pretože som nebol v stave schopnom znášať spoločnosť viacerého počtu ľudí a terapia sa pretiahla. Už som si v istým momentoch myslel, že zomriem. Mal som vhľady do nejakých tých podstát, ktoré ma nadchýnali, ale boli súčasne aj zabúdané či akoby premazávané "vírusom" zvaným falošné Ja, ktoré sa ani moc neskrýva.

Keď som sa po terapii Bastet spýtal, prečo vkuse umývala riad, povedala, že ona ho umývala iba chvíľku. Podľa mňa to musela robiť "večne". Bastet povedala, že Mary Jane ma asi pobozkala príliš vášnivo. Ona jej dala tiež pusu, ale iba na líce.

Keď som v hodine Venuše odchádzal od Bastet domov, videl som pred sebou do zrakového vnemu vyrezanú osmičku s trojuholníkmi v nej. Odprevadil som Mary Jane, rozlúčil sa s ňou (bez bozku) a vyrazil som do svojej svätyne.

Vo svätyni som si pustil film Hviezdne vojny: Impérium vracia úder. Celý zvyšok večera som cítil nátlak vyplaveného strachu a nepohody, ktorý je nutné spracovávať.

NAVŠTÍV SVET PSYCHEDELICKÝCH ZÁŽITKOV TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC.

Autor: Mário Oláh | úterý 27.12.2016 14:19 | karma článku: 16,87 | přečteno: 310x
  • Další články autora

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma: 14,27 | Přečteno: 981x | Ostatní

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma: 15,57 | Přečteno: 750x | Ostatní

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma: 14,41 | Přečteno: 302x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #3

Vďaka magickej rastline sily zvanej Yebovka sa moje vedomie ocitlo v budúcnosti a videl som veci, ktoré popisujem na nasledujúcich halucinoriadkoch.

19.7.2020 v 17:31 | Karma: 14,50 | Přečteno: 714x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #2

Futuristické vidiny, ktoré ľudskej rase cez článok sprostredkujem, mi počas nokturnálnej meditácie premietol do predstáv bizarný démon futurizmu zvaný Kokondo, ktorý sa mi z ničoho nič zjavil pred panvou.

4.7.2020 v 14:56 | Karma: 14,36 | Přečteno: 560x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:50

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2196x
"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si vyhradzuje právo na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania.