Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Strohá tetralogická mystická odysea

Po návrate z Peru som sa naďalej sústredil na otázky ohľadom okultizmu, šamanizmu a mágie. Vydal som sa na štvorité pátranie do nevypočítateľnej krajiny Inconscientu, oblasti nekonečného, neprebádaného poznania.

Koncert v podzemí a rozhovor o okultizme

Vo veľkej budove, pod ktorou bolo vybudované podzemie, sa konal koncert. Vystúpenie prebiehalo priamo v podzemí. Šiel som sa tam pozrieť. Hrala tam bohemiánska progmetalová kapela, ktorá sa mi dosť páčila. Keď som sa potom motal po budove, stretol som skupinku štyroch ľudí z Bohémie. Jeden z nich sa podobal na zerethského trávičkára Miňusa. Začali sme sa rozprávať o okultizme. Spýtali sa ma, či poznám isté dielo od svetoznámeho francúzskeho spisovateľa z devätnásteho storočia. Povedal som, že nepoznám. Čudovali sa, ako sa môžem zaujímať o okultizmus a nepoznať dielo, ktoré mi spomínali. Ďalším kľúčovým dielom, ktoré podľa nich musí bádateľ v okultnej sfére poznať, sú dve knihy od autora s iniciálkami A. K. Netušil som, kto to má byť. Jeden muž zo skupinky mi povedal, že A. K. je členom tej bohemiánskej progmetalovej hudobnej kapely, ktorú som videl v podzemí budovy. Keď kapela dohrala a rachot odoznel, nastala bojová situácia, ktorá nabrala prvky druhej svetovej vojny. Proti nám začali bojovať Nemci. Jeden zo starších nemeckých vojakov sa pridal na našu stranu. Ešte predtým, ako boj skončil a všetko sa vrátilo do normálu, som si zastrieľal po Nemcoch zo starého samopalu, ktorý som našiel na zemi.

 

Okultný dar

Plavil som sa so skupinkou okultistov loďkou po rieke. Dostali sme možnosť získať okultné knihy plné znalostí priamo od vysokých kozmických síl, tak sme to využili a privolali sme ich. Na loďke sa objavilo dvanásť bytostí s ľudskou podobou, ktoré vyžarovali svetlo. V rukách mali knihy s okultným poznaním, ktoré nám rozdávali. Prišiel ku mne starší žiarivý muž so šedivým plnofúzom a podal mi jednu knihu. Listoval som si v nej. Na jednom obrázku v knihe bol nakreslený Santa Claus a v pozadí za ním svietil solárny kruh. Vedel som, čo to znamená. Ukázal som to kocúrovi menom Claudia, ktorý sedel v loďke vedľa mňa. Bytosť s podobou starého muža, ktorá mi knihu darovala, robila na mňa magické gestá a prežehnávala sa. Ja som jej ukázal znamenie kríža. Kniha, ktorú som si prezeral, bola bohužiaľ nekvalitne zviazaná a začali z nej vypadávať stránky. Svetelným bytostiam asi moc nezáleží na materialistickej kvalite kníh.

 

Starý šaman a fantómový bad trip

Spoznal som sa so starým šamanom, ktorý začal vyučovať mňa i čierneho mága dona Smrťáka. Písal som si z vyučovania poznámky do elektronického zariadenia. Keď šaman robil s ležiacim donom Smrťákom magickú procedúru, prišlo mi nevoľno. Neudržal som sa na nohách a ako som padal dozadu, začali ma hmatateľné energetické prúdy nadnášať a moje telo vzlietlo do vzduchu. Bol to zvláštny pocit. Keď to skončilo, spýtal som sa šamana, či to spôsobil on. Povedal, že nie. Obaja sme vybuchli do smiechu. Potom som si ľahol na posteľ. Začal som mať vízie. V jednej som videl svoju bývalú spolužiačku z univerzity menom Eve Fisher, ako okolo mňa pobehuje so svojou sestrou. Ocitol som sa v byte na Railway street v Zerethe. Bola tma. V pozadí bežal film v televízii. Vystúpil som z tela a šiel som zapnúť v izbe svetlo. Nefungovalo, tak som sa vydal k poistkám na chodbe. Tie som pozapínal, a svetlo už išlo. Opäť som sa ocitol v posteli. Chcel som z nej vstať, ale nedalo sa. Paplón ma sám od seba začal zakrývať, hlavne tvár. Chcel ma zadusiť, ale nepodarilo sa mu to. Keď bolo po všetkom, vydýchol som si.

 

Hypnotizér

Keď som vyšiel na ulicu, stretol som kamaráta, pri ktorom stál mladý hypnotizér. Hypnotizér bol zároveň iluzionistom a mágom. Mal so sebou vycvičeného psa. Hypnotizér sa sám zhypnotizoval a môjmu kamarátovi dal nad sebou plnú moc. Kamarát hypnotizéra ovládal podľa pokynov, hypnotizér zas ovládal psa. Bol to fascinujúci pohľad, a keď táto hypnotická hra skončila, prišiel som za hypnotizérom a chcel som po ňom, aby mi vysvetlil, ako to urobil. Hypnotizér iba mykol plecami a netrápilo ho, že som to nepochopil.

STAŇ SA ČÍTAVÝM SVEDKOM AUTOROVÝCH OSOBNÝCH SKÚSENOSTÍ TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC.

Autor: Mário Oláh | čtvrtek 15.12.2016 14:16 | karma článku: 16,53 | přečteno: 276x
  • Další články autora

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma: 14,27 | Přečteno: 981x | Ostatní

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma: 15,57 | Přečteno: 750x | Ostatní

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma: 14,41 | Přečteno: 302x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #3

Vďaka magickej rastline sily zvanej Yebovka sa moje vedomie ocitlo v budúcnosti a videl som veci, ktoré popisujem na nasledujúcich halucinoriadkoch.

19.7.2020 v 17:31 | Karma: 14,50 | Přečteno: 714x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #2

Futuristické vidiny, ktoré ľudskej rase cez článok sprostredkujem, mi počas nokturnálnej meditácie premietol do predstáv bizarný démon futurizmu zvaný Kokondo, ktorý sa mi z ničoho nič zjavil pred panvou.

4.7.2020 v 14:56 | Karma: 14,36 | Přečteno: 560x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2196x
"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si vyhradzuje právo na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania.