Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zápis z magického denníka Fratera Saepesa - II.IX.MMXVI

„Magický denník tvorí neoddeliteľnú súčasť mojej pozemskej existencie. Je pre mňa niečo ako Castanedova rekapitulácia, kedy opätovne prežívam svoje životné skúsenosti najrôznejšieho druhu,“ tvrdí mágus Frater Saepes.

Ja, nepodpísaný Mário Oláh, bytom Pekelná 666, Nebo, čestne prehlasujem, že som zápis, resp. úryvok z magického denníka patriaceho Fraterovi Saepesovi zverejnil s jeho nesvedomím, so zámerom nečestným a najhorším. Zároveň prehlasujem, že obrázková dokumentácia v úryvku použitá nie je súčasťou fyzického magického denníka Fratera Saepasa.

ÚRYVOK Z MAGICKÉHO DENNÍKA FRATERA SAEPESA

Dátum zápisu a príslušné asociácie
Druhý deň v mesiaci Thammuzovom roku MMXVI po Kristovi.
Deň je zasvätený bohyni Isis.
Mesiac pribúda.
Počas predošlých dní sa pootvorili brány podsvetia a tento trend pokračuje aj dnes.

Tarotová karta dňa
Pentakle IX: V záhrade, v ktorej rastie vinič, sa prechádza žena v odeve posiatom symbolom istého kvetu, a na jej ruke sedí vták. Nebesia sú sfarbené do žlta. Za záhradou sa rozprestierajú hory a ľudské obydlie. Symbol zisku a blahobytu v hmotnej rovine. Ženou v prírode môže byť vzrušená, opájaná doňa Jebana na blížiacom sa večernom sabate.

Zaznamenané sny
Sen o súboji robobytostí: V sne som bol akýmsi robotom či robotickou entitou, ktorá mala robotickú kamarátku. Ubytovali sme sa v hoteli. Po obede strávenom v reštaurácii som kráčal chodbou. Prišla za mnou robotická entita s tvárou podobnou Shinnokovi z počítačovej hry Mortal Kombat IV., ktorá mala svojho ochrancu v podobe menšieho mechanického draka. Chceli so mnou bojovať, zrejme o moju kamarátku, pričom demonštrovali svoju silu. Keď som potom šiel opäť na to isté miesto, tentokrát aj s kamarátkou, bytosti sa zjavili zas, ale boli už tri. V miestnosti, kde sa mal boj odohrať, boli kovové schodištia a tyče. Boj sa začal. Vyzeralo to, že tie tri robobytosti sa nedajú poraziť. Bojovalo sa i na tyčiach a schodištiach. Udieral som do nich, ale nedalo sa im ublížiť. Vysmievali sa mi. Po čase bol boj ukončený a došlo k vyhodnoteniu výsledkov, ktoré čítala moja známa menom Karla. Výsledok skončil v pomere 2:1 v prospech súpera, ale ten náš jeden bod mal vraj väčšiu váhu, tak sme v konečnom dôsledku vyhrali my. Pri rozhodovaní o výsledku nechýbal bizarný humor.

Sen o explózii v nádrži: Vlámal som sa s tromi ľuďmi do budovy, v ktorej sa nachádzala obrovská miestnosť s vodovodnými prívodmi; v podstate to bola nádrž. Pripravovali sme sa na žartík: vyrábali sme výbušniny, ktoré by v miestnosti narobili rámus. Keď sme ich dokončili, začali sme ich hádzať do veľkej kovovej nádrže. Boli v nej stoly a rôzne predmety. Najskôr neexplodovali. Do miestnosti vchádzala exkurzná skupina, v ktorej bola aj sorella Kvenisa. Podarilo sa nám vyvolať explóziu, ktorá spôsobila prísun vody do celej budovy. Voda alias Veľká potopa zaplavila potrubia i celý objekt a strhla so sebou ľudí, ktorí sa v budove nachádzali. Ich telá po potope už len bezvládne plávali v objekte pod privalenou vodou.

Zápis z priebehu dňa
Mágus Michaelus done Jebane vravel, že čierny mág a neboh Višnuh sa opíja čím ďalej tým viac. Spozoroval na ňom príznaky schizofrénie. Čarodejnica Doňa Jebana si myslí, že neboh Višnuh mal sexuálny zážitok s mágusom Michaelusom, pretože to mágus Michaelus naznačil pri spoločnej debate v bare Fountain. Podľa mňa je mágus Michaelus do neboha Višnuha zamilovaný a rád by si to s ním rozdával do prdelky.

Mágus Michaelus však pije prinajmenšom tak ako neboh Višnuh, takže si s ním môže „podať penis“.

Maliarka Myrka Mascarónová si nedávno uvedomila, že jej priateľka, pozitivistka Lynda Succubi je energetický upír, ktorý sa živí životnou silou druhých ľudí. Potvrdzuje to mladý čarodejník Šamanista i doňa Jebana. Lynda Succubi žila mnoho rokov v Mesoamerike, kde sa vydala za akéhosi aristokrata. Bývala v paláci a mala svoje vlastné slúžky – otrokyne. Jej bohatého muža vraj zavreli do väzenia. Lynda Succubi sa nedávno vrátila domov a teraz má finančné problémy. Na luxus môže už asi zabudnúť. Zaoberá sa jogou, zrejme špeciálne Vishwanandovou (guru) formou jogy, čo je podľa mňa energetické vampírstvo v prospech nenásytného zvrhlého gurua.

Čierny mág Višnuh ľúbi doňu Jebanu označovať pojmom the old one (stará). Doňa Jebana mi povedala, že mágus Michaelus jej prezradil, že neboh Višnuh tým výrazom nemyslí fyzický stav (starobu), ale 'starý prazdroj energie'.

Fatherovi teroru Duschanovi bolo dnes psychicky i fyzicky zle. Vracal. Nebol schopný ísť do práce. Mne tiež nebolo najlepšie, najmä emočne. Mal som ťaživý pocit v hlave. Dravec sa nepochybne kŕmil mojou životnou energiou.

Moja cigánska prababička bola podľa všetkého temná čarodejnica. Zúčastňovala sa pohlavných sabatov v karpatských lesoch a obcovala s rakšásmi. Vlastnila Rider-Waitov tarotový balíček kariet a vykladala ľudom osud. Jej tarot sa žiaľ stratil.

Vo večerných hodinách sa konal malý sabat v campingu v Zerethe, na voľnej ploche vedľa Faunovho lesa. Zúčastnil som sa ho ja, čarodejnica doňa Jebana, Piesočný muž, Mareček, Šamanista, Jacob Macher, Peter Lucky, kráska Andy Wongová, Mafko, Myrka Mascarónová, Dvorný muž a ešte jeden mladík, ktorého meno našťastie nepoznám. Božský oheň už horel, keď som s Marečkom a doňou Jebanou dorazil na miesto. S doňou Jebanou som pil beerovú a boerowitchkovú ambróziu, aby sme sa energeticky pripravili na nadchádzajúcu diabolskú rozkoš. Niektorí hostia predčasne sabat v tichosti opustili. Šamanistu ako prvého posadol démon chtivosti. Začal sa lepiť na doňu Jebanu a bolo jasné, že by s ňou chcel mat niečo intímne. Doňa Jebana však tiahla ku mne. Celú situáciu som bezemočne pozoroval. Šamanista rozopol done Jebane podprsenku, opierajúc sa pritom svojim stoporeným šamanským údom o jej zadok. Zmätená doňa Jebana chodila často za mnou a bozkávala ma. Šamanista ako môj pomyselný nadržaný protivník chytil doňu Jebanu za boky a strčil jej jazyk do úst. Done Jebane sa to zjavne nepáčilo a dala mu to nejasne najavo. Medzitým sa k nej zlietavali inkubovia z nižšej astrálnej dimenzie a napájali sa na jej pohlavnú čakru. Doňa Jebana sa stala nenásytným otrokom sexuálnej chtivosti. Postavila sa ku mne, pričom som sexuálnu energiu prúdiacu vesmírom cítil tiež dosť intenzívne, a strčil som jej nehanebne svoju ruku do nohavičiek a dotýkal som sa jej kteisu. Bol som presvedčený o tom, že to nikto nevidel, ale kto vie. Neskôr, keď som si sadol na drevenú lavicu, si doňa Jebana sadla na mňa, začala ma bozkávať a nechýbalo už veľa, aby sa spustili divoké orgie. Šamanista nelichotivo poznamenal, že z doni Jebany vysávam životnú energiu. Inkubovia a sukuby sa v tento moment museli veľmi radovať. Tí nezasvätení a neskúsení, ktorí pozorovali celú túto scénu presýtenú chtivosťou, museli byť naplnení hnusom a rozkošou zároveň. Stal som sa satyrom ochotným napustiť lapenú nymfu doňu Jebanu semenom života pri plápolajúcom pekelnom ohni pred zrakmi profánnych. O ďalších magických aspektoch sabatu radšej pomlčím. O polnoci sa na sabat dostavila Karla, ktorá bola z pohľadu na mňa a doňu Jebanu znechutená a chcela ísť odtiaľ čím skôr preč. Dostal som déjá vu, keď sa opojený Mafko pri ohni nekontrolovateľne smial spolu so Šamanistom. Dnes sa mi páčil ironický a úchylne ladený humor Dvorného muža.

NAVŠTÍV MAGICKÝ SVET FRATERA SAEPESA TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC.

Autor: Mário Oláh | středa 9.11.2016 14:22 | karma článku: 15,80 | přečteno: 348x
  • Další články autora

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma: 14,27 | Přečteno: 981x | Ostatní

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma: 15,57 | Přečteno: 750x | Ostatní

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma: 14,41 | Přečteno: 302x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #3

Vďaka magickej rastline sily zvanej Yebovka sa moje vedomie ocitlo v budúcnosti a videl som veci, ktoré popisujem na nasledujúcich halucinoriadkoch.

19.7.2020 v 17:31 | Karma: 14,50 | Přečteno: 714x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #2

Futuristické vidiny, ktoré ľudskej rase cez článok sprostredkujem, mi počas nokturnálnej meditácie premietol do predstáv bizarný démon futurizmu zvaný Kokondo, ktorý sa mi z ničoho nič zjavil pred panvou.

4.7.2020 v 14:56 | Karma: 14,36 | Přečteno: 560x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Kdo je Matěj Ondřej Havel? Skaut a učitel dějepisu může nahradit Langšádlovou

26. dubna 2024  10:37

Za jeho životopis by se nemusel stydět ani Mirek Dušín z legendárních Rychlých šípů. Nástupcem...

PŘEHLEDNĚ: Češi vyberou 21 europoslanců. Kandiduje i Mourek s mimozemšťany

26. dubna 2024  10:37

O křesla v Evropském parlamentu se na začátku června utká třicet uskupení. Podle průzkumu agentury...

Řecko Kyjevu PVO nedodá, potřebujeme ji sami, říká. Španělé pošlou jen rakety

26. dubna 2024  10:35

Španělsko ani Řecko nedodají Ukrajině systémy protivzdušné obrany, které Kyjev žádá k obraně před...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  10:24

Přímý přenos Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2196x
"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si vyhradzuje právo na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania.