Príbehy o cestovaní intímnym univerzom

13. 09. 2016 11:25:12
Mág Frater Saepes hýbal v priebehu ôsmich dní mojim zlučovacím bodom, aby som na vlastnej koži zažil krátke osobné vnútorné zážitky o tom, že nielen človek je súčasťou vesmíru, ale že vesmír je tiež súčasťou človeka.

Lucinácia I. Solárny deň. Kód: 4102-30-61

Keď Frater Saepes prvý krát pohol zlučovacím bodom na mojom svetelnom tele, ocitol som sa na cudzej planéte spolu s entitami, ktoré fyzicky vyzerali ako ľudia z môjho okolia; boli to nepanna Mária, Tommy-O, Penisa-O, Victory-O a Ajvenhou. Všetci sme spolu kráčali po svetlohnedej cestičke. Povrch planéty bol kopcovitý a farbou pripomínal povrch Mesiaca. Z povrchu telesa bolo vidieť vesmír; nebola tu vytvorená atmosféra ako na Zemi. Keď som sa pozrel doprava, videl som našu planétu Zem. Pozrel som sa pred seba a uvidel som prírodný oblúk a cez neho dve slnká – jedno veľké a jedno malé, a opäť planétu Zem. Malé slnko stálo pred veľkým a bolo trochu tmavšie. Vzal som mobilný telefón, ktorý som mal pri sebe a fotografoval som si tieto kozmické výjavy.
Ako sme išli ďalej po cestičke, narazili sme na vojakov so zelenými uniformami. Pozdravil som ich pozdravom mágov, oni mi na to kývli. Prišli sme pred publikum a rečníkov, ktorí mali prednášku. V pozadí za nimi bolo vidieť tie dve slnká a planétu Zem. Zatočili sme do prírodnej chodby napravo. Rodina O robila strašný hluk. Bál som sa, že nás vojaci kvôli tomu zadržia. S nepannou Máriou som hľadal toalety. Chvíľu som mal pocit, že sme na vesmírnej lodi v tvare gule, ale bola to očividne planéta.

Lucinácia II. Satanov deň. Kód: 4102-40-50

Frater Saepes pohol druhý krát mojim zlučovacím bodom. Vycestoval som s bytosťami v podobe mojich priateľov na iné planéty a vesmírne telesá. Bolo to najmä na Jupiter a Mesiac. Priateľská bytosť menom Michael Poludník sa mi posťažovala, že bola zatiaľ len na Mesiaci.
Navštevoval som na istej planéte často dva byty, ktoré boli od seba dosť ďaleko vzdialené. Každý bol na inej strane kozmického sídliska. Raz keď som vyšiel z jedného z bytov, odzdravil som bytosť menom Jacob, ktorú som vonku stretol, nacistickým pozdravom. Vonku akurát stáli dvaja srandovní nacistickí vojaci, ktorí si všimli môj pozdrav a oslovili ma. Tých dvoch vtipálkov som sa zľakol a bežal som od nich rýchlo preč. Neskôr som ich ešte raz stretol, keď som vonku urobil to isté gesto.
Bytosť menom My-Love ma zavolala na jednu z izieb v byte. Mala návštevu - dve kamarátky, z ktorých jednu som poznal a s druhou ma chcel zoznámiť. Chystal som sa vojsť k My-Loveovi do bytu, keď tu ma pred bytom zastavil Malý Brat a povedal mi, aby som tam nešiel, pretože My-Love zrovna obcoval s oboma dievčatami naraz.

Lucinácia III. Týrov deň. Kód: 4102-40-22

Pri treťom pohybe zlučovacím bodom na svetelnom tele som sa teleportoval na Mars. Na Marse som hľadal denníky astronautov, ktorí tu mali robiť prieskum. Snažil som sa zistiť, aké tajomstvo planéta ukrýva; či sa tu vyskytujú nejaké artefakty, mimozemšťania a podobne. Našiel som dva denníky, ktoré boli uložené pod stolíkom, a chcel som ich uschovať u bytosti nepanny Márie.
Nastala nečakaná vidina, že sa nachádzam v meste Zereth so štyrmi bytosťami s ľudskou podobou. Vošli sme do činžiaku, v ktorom som mal vyrastať. Dostali sme sa na medziposchodie. Jedna z bytostí vzala gitaru a niečo vybrnkávala, popritom sme sa rozprávali. Z istého bytu začali vychádzať ľudské bytosti so zimnou výbavou. Chodili k nám a buď tam len stáli alebo si sadli k nám na zem. Vyšli sme z činžiaku a nastúpili sme do auta. Zrazu sme sa všetci piati teleportovali na Mars. Boli tu entity, ktoré vyzerali ako ľudia, ale premieňali sa na netvorov.

Lucinácia IV. Lunárny deň. Kód: 4102-60-90

Štvrtý posun zlučovacieho bodu spôsobil, že som musel ísť kúpiť do obchodu kečup. Keď som ho kúpil, šiel som spolu s akousi ženskou entitou do jedného domu do podkrovia. Keď sme tam liezli, mal som s lezením trochu problém, tá žena nie. V podkroví sa nachádzali deti a ženské bytosti, ktoré vyzerali ako Brazílčanky. S jednou z nich som sa pomiloval a pri milovaní som si predstavoval, ako sa malá kovová tyč prestrkáva cez niečo ako zápalková krabička zhotovená z kovu s dierami.
Po tomto akte som sa vybral do práce. Počasie bolo upršané, obloha bola temná. Zavolal mi na mobilný telefón tvor menom Dushan a vravel mi, že videl, ako sa do pozemskej reality dostáva veľký kozmický archont - vesmírny plazí démon. Predstavil som si ho ako veľkého jaštera. Keď mi to vysvetľoval, nerozumel som mu poriadne a snažil som si dať na uši headset, aby som ho lepšie počul.

Lucinácia V. Freyin deň. Kód: 4102-60-72

Mágus Frater Saepes mi pohol piaty krát zlučovacím bodom. Ocitol som sa v kozme. Plavili sa tu dve vesmírne lode. Na jednej sa nachádzali ľudia a na druhej nepriateľskí roboti či stroje. Nachádzal som sa na rakete s ľuďmi. Mal som však spomienky, že som bol predtým na rakete s robotmi. Mal som v sebe implantovaný mikročip. Cestovali sme na planétu Zem. Raketa s robotmi tam letela tiež a očakávali sme nejaký útok z ich strany. V našej lodi sme sa tiež chystali na spánkovú hibernáciu. Členkou posádky bola bytosť menom Penisa-O, ktorú som stretol v prvej lucinácii. Chcel som, aby mi doktor z posádky vyoperoval mikročip z tela. V rakete sa objavili príšery, proti ktorým sme museli bojovať, inak by nás zabili. Zrejme sa teleportovali z druhej lode. Na strane príšer boli aj bytosti vyzerajúce ako ľudia.

Lucinácia VI. Maniho deň. Kód: 5102-60-80

Pri šiestom posune zlučovacieho bodu som sa opäť stal členom galaktickej posádky. Letel som s posádkou do kozmu vo vesmírnej rakete. Posádka pozostávala zo štyroch členov. V určitých momentoch letu dochádzalo k turbulencii. Vtedy sa členovia posádky začali hýbať a točiť sa okolo svojej osi v kruhovom smere. Raketa pristála na cudzej planéte. Mal som pocit, že sa nachádzam v počítačovej hre. Stal som sa odteraz pilotom rakety ja.
Leteli sme cez futuristické mesto. Nachádzali sa tu vysoké podivné mrakodrapy a v pozadí bolo vidieť krásnu scenériu. Na nebesiach zúrila čierna búrka a blýskalo sa. Postupne som sa učil loď ovládať. Sledoval som červený bod na obrazovke, ktorý ma navigoval, kam mám letieť. V istom momente začala posádka bojovať s holohlavými nepriateľmi, ktorí sa dostali do rakety. Bili sa baseballovými pálkami. K našej posádke sa pridala ešte jedna vesmírna loď. Na ľavom ramene skafandra som mal tlačidlo so šípkou ukazujúcou smerom hore, po stlačení ktorého loď stúpala k oblohe. Na lodi bolo pripevnené laserové delo, ktoré však nebolo moc účinné.

Lucinácia VII. Jupiterov deň. Kód: 6102-10-70

Po siedmom posune zlučovacieho bodu Fraterom Saepesom som si zohnal kompaktný disk s odkazom a vesmírnou prednáškou jednej ezoterickej čarodejnice. Pustil som si ho. Disk premietal tri obsiahnuté spôsoby práce čarodejnice. Jedným z nich bolo pozeranie sa na istú hviezdu na nočnej oblohe. Na disku boli odprezentované planéty Jupiter a Saturn; Saturn bol vraj z týchto dvoch vesmírnych telies objavený skôr. Bytosť v podobe študenta konzervatória menom Tommy Tomson si vytvorila osobný profil na počítači, aby mohla sledovať vesmír cez komputer.

Lucinácia VIII. Mesačný deň. Kód: 6102-80-51

Pri poslednom ôsmom posune zlučovacieho bodu Fraterom Saepesom som mal víziu troch otrokýň, ktoré sa spájali s perverznou verziou ságy podobnej Hviezdnym vojnám. Išlo teda o akúsi erotickú víziu. Otrokyne mali číslo 1, 4 a 12.
Jedna z otrokýň pristála v púšti na cudzej planéte. Bol slnečný deň. Otrokyňa objavila budovu s toaletami, na ktoré sa snažila ukryť. Vošla dnu a zamkla dvere. Čoskoro sem dorazili vojaci a snažili sa toalety otvoriť. Nevedeli však, že je tam otrokyňa ukrytá. Možno hľadali niečo iné. Žena držala dvere, a keď už vedela, že ten nápor nevydržia, utekala sa skryť do WC kabínky. Vojaci vtrhli dovnútra a toalety prehľadávali. Medzi vojakmi boli i ženy. Ukrytú otrokyňu si nevšimli.
Videl som základňu na púštnej planéte. Odštartovala z nej bleskurýchle flotila vesmírnych plavidiel, po ktorých začali delá zo základne strieľať, ale nezasiahli ich. Jedna z lodí vyzerala ako loď Sokol z Hviezdnych vojen.
Nastal večer a ľudia sa snažili zachrániť pred vesmírnymi plazovitými príšerami. Okolo jednej z príšer utekala otrokyňa, ktorú príšera schmatla a začala s ňou kopulovať. Podobné situácie s príšerami a otrokyňami sa diali aj na iných miestach planéty. Monštrá súložili so ženami a živili sa vzniknutou sexuálnou energiou.


STAŇ SA ČÍTAVÝM SVEDKOM AUTOROVÝCH OSOBNÝCH SKÚSENOSTÍ TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC.

Autor: Mário Oláh | úterý 13.9.2016 11:25 | karma článku: 14.07 | přečteno: 408x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 19.77 | Přečteno: 260 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 28 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.11 | Přečteno: 286 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.55 | Přečteno: 498 | Diskuse
Počet článků 186 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2098

"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si "vyhradzuje" "právo" na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania - https://t.me/strazcapoznania.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...