Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Lucidná kozmická snová vízia pána Crowlaha

Vo vedomom sne nižšie popísanom pán Crowlah svoju snovú pozornosť zameral na lietanie a návštevu vesmíru, pričom sa snažil taktiež kontaktovať vládcu ľudí - kozmického Satana.

Nik nepríde ku Crowlahovi, iba cezo mňa. Ak poznáte mňa, poznáte i Crowlaha, lebo kto vidí mňa, vidí i Crowlaha.

Pán Crowlah popisuje svoj nenápadný sen:

Sen začal ako "nevedomý drím". S bohémskym donom Luciusom, ktorého poznám od detstva, som nastúpil do auta, ktoré malo manuálnu prevodovku. Mali sme sa zúčastniť nočných závodov v meste a chcel som auto najskôr vyskúšať. Nevedel som, či mi to pôjde. Ako som tak skúšobne jazdil po meste a preraďoval som na manuálnej prevodovke, čo nie som zvyknutý robiť, pretože užívam roky auto s automatickou prevodovkou, zistil som, že nie som v aute, ale sedím na bicykli s prevodovkou, ktorý mal ďaleko pred sebou predný volant i predné koleso s pedálom, na ktorý som nemohol nohou dočiahnuť. Na bicykli bolo potrebné dotiahnuť šróby, pretože sa v istých miestach ohýbal.

Po jazde na aute, respektíve bicykli som sa ocitol na sídlisku, na ktoré som sa ako malý chlapec chodil s kamarátmi hrávať. Dlhé sídlisko sa nachádza za činžiakom, v ktorom som kedysi býval. Bola čierna noc. Na ulici stálo spolu so mnou veľa ľudí. Nachádzali sme sa pred obchodom, ktorý bol súčasťou paneláku. Dorazil sem kamión a vošiel do obchodu spolu s ľuďmi. Kamión doprevádzali obrovské živé balvany s diabolskými očami, ktoré vyzerali zlovestne. Mali ruky i nohy. Spolu s kamiónom obsadili obchod. Napadlo mi, že sú to zemskí elementálovia, ktorí chcú s ľuďmi kopulovať. V tomto momente som si uvedomil, že snívam. Že je to sen. Začal som do "živých" kameňov udierať rukami, ale nemal som skoro žiadnu fyzickú silu. Kamene mi napriek mojim útokom nič neurobili. Napokon z obchodu aj s kamiónom odišli.

Vyšiel som spolu s ľuďmi z budovy na ulicu. Keďže som vedel, že snívam, rozhodol som sa lietať. Najskôr mi to nešlo, ale po pár nepodarených pokusoch sa mi to konečne podarilo. Začal som lietať nad ulicou, kde sa obchod nachádzal. Keď som to už mal ako tak pod kontrolou, pozrel som sa na nočnú oblohu a rozhodol som sa vyletieť do kozmu. Vesmír, ktorý som v sne zo Zeme videl, bol neskutočne krásny a reálny. Mal som pocit, že tento sen je skutočnejší ako bdelá skutočnosť, čo v istom zmysle aj bol. Ako som vletel do vrchných častí atmosféry Zeme a vošiel do kozmu, videl som planéty slnečnej sústavy, galaxie, i samotnú planétu Zem.

V kozme som vletel do vesmírnej stanice. Boli tu miestnosti podobné skladom, ktoré boli umelo osvetlené. Prechádzal som letecky miestnosťami a hľadal som východ zo stanice. Nemohol som ho nájsť a myslel som si, že som tu uviazol.

Keď som východ po čase konečne našiel, rozhodol som sa letieť k "démonickej" planéte Saturn - vesmírnemu Satanovi. Pri lete k telesu som narazil na niečo ako vibračnú energetickú stenu so vzormi kociek, do červena sfarbenú. Bola to bariéra, ktorou som nemohol prejsť. Keď som sa zmieril s tým, že ma to nepustí ďalej, letel som späť na planétu Zem, na sídlisko, na ktorom som bol predtým. Pristál som na zemi a strácal som kontrolu nad lietaním, ale postupne sa mi podarilo opäť ju získať. Pozrel som sa počas letu na obe svoje ruky. Spomenul som si, že v knihe od americkej spisovateľky Ellis Finnegan sa píše, ako sa mal učeník Izidoro Baltazar vraj namiesto svojich rúk podľa pokynov hrozivého učiteľského čarodejníka dona Mariana Aureliana pozrieť počas snívania na svojho vtáka. Stiahol som si počas letu nohavice a podíval som sa na svoje prirodzenie.

Letel som nad mestom, pričom som mal pocit, že každú chvíľu z nebies spadnem ako Lucifer. Pozoroval som na oblohe hviezdy. Vízia mi pripadala neobvykle dlhá. Rozmýšľal som ešte, že sa skúsim teleportovať na iné miesto, ale na to som nemal ani energiu ani čas k dispozícii. Prebudil som sa.

STAŇ SA ČÍTAVÝM SVEDKOM AUTOROVÝCH OSOBNÝCH SKÚSENOSTÍ TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC.

Autor: Mário Oláh | úterý 23.8.2016 10:15 | karma článku: 15,80 | přečteno: 351x
  • Další články autora

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma: 14,27 | Přečteno: 981x | Ostatní

Mário Oláh

Virtuálna realita (report)

Vďaka pranksterovi Daykillovi a Vrastislavovi sa mi naskytla vhodná príležitosť otestovať bytie v dostupnej modernej virtuálnej realite.

18.9.2020 v 13:22 | Karma: 15,57 | Přečteno: 750x | Ostatní

Mário Oláh

Klávesovo-vizuálne skeče

S hudobníckym kamarátom Špajtelom sme vytvorili súbor miniatúrnych muzikálnych videí, kde sú využité niektoré aktuálne ksichtovo-transformačné možnosti populárnej aplikácie zvanej Messenger.

14.8.2020 v 8:49 | Karma: 14,41 | Přečteno: 302x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #3

Vďaka magickej rastline sily zvanej Yebovka sa moje vedomie ocitlo v budúcnosti a videl som veci, ktoré popisujem na nasledujúcich halucinoriadkoch.

19.7.2020 v 17:31 | Karma: 14,50 | Přečteno: 714x | Ostatní

Mário Oláh

Čarotajný svet budúcnosti: nevšedné futuristické vízie #2

Futuristické vidiny, ktoré ľudskej rase cez článok sprostredkujem, mi počas nokturnálnej meditácie premietol do predstáv bizarný démon futurizmu zvaný Kokondo, ktorý sa mi z ničoho nič zjavil pred panvou.

4.7.2020 v 14:56 | Karma: 14,36 | Přečteno: 560x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rozepře o důchodové reformě i ústavní žaloby. Mluví stínová vláda hnutí ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno  10:43

Přímý přenos V atriu Poslanecké sněmovny probíhá tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluví...

Šéf sněmovny Johnson přišel na univerzitu podpořit Židy, dav na něj bučel

25. dubna 2024  10:41

Studenti newyorské Kolumbijské univerzity ve středu pokřikovali a bučeli na předsedu Sněmovny...

Opilé policisty, kteří napadli dívku před nočním barem, inspekce obvinila

25. dubna 2024  10:35

Generální inspekce bezpečnostních sborů (GIBS) obvinila policistu a policistku, kteří napadali v...

Party na veřejných záchodech. Vandalové si přinesli televize, okna zakryli dveřmi

25. dubna 2024  10:34

Veřejné toalety u náměstí 1. máje a Malé ulice v Mimoni se staly místem bujarého setkání. Účastníci...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2196x
"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si vyhradzuje právo na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania.