Intenzívny seminár s Petrom Chobotom (reportáž)

25. 07. 2016 14:20:01
V dňoch od 22.7. do 24.7.2016 sa konal v slovenskom meste Pezinok intenzívny liečebný seminár českého biológa a terapeuta Petra Chobota, ktorého som sa s kamarátom Maerekom zúčastnil a ktorý som si kvôli záujmu nenechal ujsť.

Seminár v Pezinku, realizujúci sa v športovej hale strednej odbornej školy, bol zameraný na rozvoj liečiteľských schopností, na riešenie základných ľudských problémov, na hlboké vyčistenie na úrovni sexuality a partnerských vzťahov, napojenie na prúd hojnosti, blahobytu a prosperity, na prístup do minulých životov, rozvoj intuície a schopnosti učiť sa a na naplnenie sa ochrannou energiou. Z malej časti bol zameraný aj na rozvoj bdelého snívania.
Petr Chobot, ktorý sa učil pod vedením starých juhoamerických maestros, pracuje so starodávnymi šamanskými technikami, ktoré sú tradične využívané šamanmi v Amazónii a v Andách. Jeho upravené meditácie majú masovejší charakter. Sú prístupné každému. Pracuje sa pri nich najmä s vizualizáciou a dýchacími technikami. V pozadí počas meditácií je pustená relaxačná hudba so šamanským bubnom a Chobot naviguje meditujúceho pokynmi počas celého cvičenia. Človek leží na zemi, zväčša na karimatke, pričom si pravdepodobne zdevastuje chrbát. Odporúčam vziať si so sebou posteľ alebo aspoň nafukovaciu matrac. Ja s Maerekom sme po každej meditácii umierali od bolesti chrbta i zadku. Niekedy som sa nevedel po cvičení ani posadiť.
Pri každej meditácii si ležiaci človek na začiatku väčšinou ponapína a pouvoľňuje svalstvo. Nasleduje imaginácia, že naše telo je obrovské ako sála a priehľadné ako vzduch, čo umožňuje efektívnejšiu prácu s liečivou energiou, ktorá do nás prúdi a vystreľuje z nás. Meditácie trvajú priemerne štyridsať minút a viac. Vykonávajú sa v určitých sériách. Chobot vždy ľudí oboznámi s tým, čo sa bude pomocou meditácie riešiť, aká oblasť života. Medzi meditáciami sú vždy prestávky. Semináru sa zúčastnilo niekoľko desiatok mladých i starších ľudských bytostí bažiacich po svojom rozvoji. S Maerekom som sa usadil približne v strede haly.
K dispozícii bol po celý čas stôl s produktmi z oblasti Amazónie, či už to boli rôzne náramky, kamene, lapače, rastlinné výťažky, cd či dvd s hudbou, meditáciami i prednáškami a podobne.


22.7.2016. Piatok. Deň 1. Venušin deň. Mesiac ubúdal.

Piatkový program, ktorý sa začal po desiatej hodine doobeda a skončil po dvadsiatej hodine večer, tvorili tieto meditácie:

1. meditácia - odstránenie ťažkej energie: ide o odstránenie blokujúcej energie z tela, ktorá človeku bráni prežívať život v šťastí, v telesnom a duševnom zdraví a v radosti. Spočíva vo vizualizovanej predstave, že nás obklopí liečivá energia, ktorá z nás vysáva ťažkú energiu. Dostal som pri tomto cvičení silnú bolesť do hlavy, ktorá sa objavila v skorej fáze meditácie a snažil som sa ju vyčistiť. Po meditácii došlo k úľave bolesti, ale stále som cítil nepokoj vo svojej mužskej lebke.

2. meditácia - napĺňanie sa liečivou energiou pomocou striedania rýchleho a pomalého dychu: tu sa využíva kombinácia rýchleho dychu ústami a následného pomalého dýchania. Po naladení sa na zdroj začne človek rýchlo ústami vdychovať a vydychovať liečivú energiu z božského zdroja, ktorý sa nachádza nad ním. Energia naplní ľudské telo a naštartuje proces regenerácie, liečenia fyzického tela a vytvárania pozitívnych zmien v živote. Nasleduje extatický výdych, kedy sa človek vystrelí do "výšin", a pomalé kľudné dýchanie. Cítil som počas tejto meditácie teplo v nohách nad kolenami. Bolesť chrbta z karimatky bola neskutočná, mal som chuť to kvôli nepohodliu zabaliť.

3. meditácia - aktivácia energetického centra v hrudi: táto meditácia bola veľmi kľudná. Dostal som sa pri nej nanešťastie do polospánku. V hrudi je centrum empatie, pričom sa môžu prácou na ňom zlepšiť medziľudské vzťahy a vnímanie sveta. Človek vdychuje liečivé svetlo do hrudi a s výdychom vystrelí svetlo do celého tela i do okolia cez vizualizovane priehľadné steny tela. Mal som chladivý pocit v hrudi. Predýchavanie centra v hrudi má rozplývať problémy a meniť život k lepšiemu.

4. meditácia - kombinácia striedania rýchleho a pomalého dychu s aktiváciou energetického centra v hrudi: postup je taký, že rýchly dych vystrieda pomalý dych a aktivujeme centrum v hrudi, a opäť nasleduje rýchly dych a po ňom pomalý a aktivácia centra v hrudi. Finálne výdychy po rýchlom dýchaní sú príjemné a euforické. Toto cvičenie bolo kombináciou predošlých dvoch meditácií a slúži na silnú energetickú podporu centra v hrudi. Rýchle dýchanie ústami je pomerne namáhavé.

5. meditácia - nacvičenie bdelého snu: cieľom bolo dostať sa do snového sveta, akéhosi bdelého snu, kedy je telo v stave "spánku". V snovom svete bolo dôležité pozrieť sa na svoje ruky a nakoniec na svoje spiace telo. Toto cvičenie má ľuďom pomáhať rozvíjať schopnosť vedome snívať. Z tohto cvičenia som bol rozčarovaný. Ak to niekto zvládol tak, ako to má správne byť, nehanebne by som ho nazval čarodejníkom. Keď sa pokúšam o bdelý sen doma, trvá mi dlhšie, kým sa mi podarí dostať telo do zvláštneho paralytického stavu a tak ďalej. V tomto prípade bolo na to vyhradených iba pár minút a bolo tu cítiť časový tlak a uvoľnenie sa u mňa nedostavilo.

Na seminári som sa zoznámil so zerethským dievčaťom menom Alex Newot, s ktorou sa môj kamarát Maerek trochu pozná. Je to modelka a priateľka jednej mojej známej menom Linda Succubi. Má asi tridsaťpäť rokov. Zdá sa, že je to od malička duchovnejšia bytosť ako obyčajní ľudia. Má slušný rozhľad. Pozná napríklad dielo Carlosa Castanedy a aj ľudí, na ktorých Chobot vo svojich prejavoch v dobrom odkazuje. Vraj sa vyzná v ľuďoch, dokáže vidieť ich minulé životy a rôzne životné situácie, ktoré sa dejú či sa majú stať, ale nezahráva sa už s tým, lebo to považuje za manipulatívny zásah do ľudských životov. Zrejme má schopnosť astrálne cestovať, aspoň podľa toho, čo mi vravela, ale nerozvíja ju. Kedysi poskytovala terapeutické sedenia satanistom, z ktorých jedného osobne poznám, ten už je však teraz voči satanizmu triezvejší, ale stále je zrejme napojený na dolné pekelné svety.
Alex Newot mi hovorila, že jej traja kamaráti pred nejakou dobou užili ayahuasku bez dozoru, pravdepodobne nezodpovedne a zo srandy, aby sa zabavili. Dvaja z nich sú teraz na psychiatrii, tretí sa z toho zážitku stále nedostal.
Výnimočné bolo na seminári načasovanie prestávok. Chobotom vyhlásená polhodinka na pauzu znamenala minimálne dvojnásobok sľúbenej časovej dispozície.


23.7.2016. Sobota. Deň 2. Saturnov deň. Mesiac ubúdal.

Seminár s Petrom Chobotom v sobotu od rána bezpečne pokračoval do večerných hodín. Program sobotných meditácií bol nasledovný:

1. meditácia - aktivácia stredu brucha a regres: išlo o aktiváciu vnútornej pamäte súvisiacej s minulými životmi, aby sme sa mohli do nej kedykoľvek dostať a riešiť si predošlé životy. Po úvodnom uvoľnení a nastavení vizuálnych podmienok sa mal každý dostať do nejakého svojho minulého života. Minulé životy ovplyvňujú náš súčasný život a ich pochopením ho môžeme zlepšiť. Mal som víziu, že som dieťa mužského pohlavia s bosými nohami jašiace sa na tráve na lúke pred studňou, že je slnečný deň poobede a matka naberá zo studne vodu do vedra. Asi je v tom vyjadrený vzťah s jednou mojou blízkou osobou. Táto meditácia bola veľmi náročná a najdlhšia a išlo mi z nej od bolesti roztrhnúť riť. Predpokladám na základe rozhovorov, ktoré som započul, že väčšine ľudí sa do minulého života dostať nepodarilo. Kamarát Maerek ma oboznámil so starovekou víziou jeho minulého života.

2. meditácia - napĺňanie stredu brucha liečivou energiou a nastolenie stavu hojnosti: šlo o napĺňanie brušného centra svetlom a o vizualizáciu budúcnosti o rok dopredu, kedy si človek predstavuje, že žije v blahu a hojnosti. Predstavil som si sám seba, že som o rok v budúcnosti v spálni, sedím na posteli a nemám žiadne problémy s peniazmi. Liečivá energia počas cvičenia prúdila do brucha, ramien, chrbtice a končatín.

3. meditácia - aktivácia energetického centra v panve: jedná sa o aktiváciu spodných centier, čo má zlepšiť zdravotný stav a stav partnerských vzťahov. Zmyslom cvičenia je privolať imaginovanú svetelnú bytosť z vyšších svetov, ktorá sa má s človekom spojiť na úrovni centra v hrudi a centra v mieste pohlavných orgánov. Cítil som, ako je svetelná bytosť chladivá. Energia prúdiaca zo svetelnej bytosti do panvy pri pomyselnom pohlavnom styku bola celkom slastná a trochu som ju potiahol aj do vyšších centier. Svetelná bytosť mi magicky pôsobila taktiež na centrum v hrudi, ktoré rozsvecovala. Táto meditácia bola energeticky najpôsobivejšia a najciteľnejšia. Maerek ležiaci vedľa mňa pri nej zachrápal.

4. meditácia - meditácia na splnenie želania pri aktivácii solaru: šlo o naplnenie solaru v oblasti brucha svetelnou energiou, pričom sa človek preniesol do krátkej budúcnosti, kde si predstavoval, že sa mu prianie, ktoré si želá, už splnilo a imaginoval si pri tom všetky možné detaily prostredia, v ktorom sa nachádzal, aby bol pocit čo najreálnejší. Mojim prianím bolo vyčistiť si vzťah s jednou "dušou", ktorá mi podľa toho, čo som dávnejšie zistil, robí spoločnosť už mnoho životov. Predstavil som si, ako s ňou stojím v záhrade pod jabloňou a pozeráme sa na seba s pocitom bezpodmienečnej lásky a s pochopením.

Po každej meditácii sa za Petrom Chobotom zastavili nejakí ľudia, ktorí chceli od neho radu. Chobot mi prišiel ako skromný a príjemný chlapík s ochotou pomôcť každému, kto o to požiada (aspoň to tak navonok vyzeralo), a na nejakého gurua sediaceho na svojom majestátnom tróne a nechávajúceho si bozkávať svoje povýšenecké božské slizké nohy sa asi nechytá. Nebezpečný psychopat, ako ho prezentujú médiá a rôzni ľudia, sa z neho tiež nejako nevykľul.
Keď som prišiel večer domov, bol som plný energie a netrápili ma ani moje obvyklé pozemské zbytočné problémy. Všetko bolo fajn, všetko bolo v poriadku.


24.7.2016. Nedeľa. Deň 3. Slnečný deň. Mesiac ubúdal.

V nedeľu som sa prebudil s príšerným pocitom nepohody, ktorý trval celý deň. V tento deň, ktorý bol v rámci semináru posledný a kedy sa meditovalo do piatej hodiny poobede, bol meditačný program takýto:

1. meditácia - aktivácia vnútornej pamäte: je to tá istá meditácia ako prvé cvičenie zo soboty, len sa urobilo niečo navyše. Najskôr sme sa sústredili na regresný návrat do štvrtého mesiaca počas tehotenstva matky, kedy sme boli iba embryom plávajúcim v bruchu v teplej plodovej vode v tme. Následne sme prešli do vybavenia si niektorého minulého života. Pochopil som to tak, že to mal byť život, ktorý nás teraz najviac ovplyvňuje. Mal som víziu, že sa nachádzam na pieskovej pláži, vlny oceánu boli rozbúrenejšie a nekľudnejšie. Bol deň, poobedie, v diaľke na oblohe sa blýskalo a hrmelo. Bol som mladým španielskym námorníkom s dlhšími kučeravými vlasmi, ktorý zrejme stroskotal na ostrove; môj vek mohol byť okolo dvadsaťdva rokov. Vrchnú časť tela som mal obnaženú, bosé nohy sa mi zabárali do piesku. Cítil som počas tejto regresnej skúsenosti zúfalosť a stratenosť. Presne tak isto som sa cítil aj počas celého dňa a aj inokedy. Maerek svoju minuloživotnú víziu tentoraz nemal.

2. meditácia - vyslanie liečivej energie na diaľku: jedná sa o prenos energie na určitého človeka cez centrum v hrudi. Predstavili sme si božský zdroj nachádzajúci sa za nami, vdýchli sme svetlo z tohto zdroja do hrudi a výdychom sme ho rozliali do celého nášho tela a ďalej za jeho hranice. Ocitli sme sa v miestnosti s krištáľovým lehátkom, zakryli sme si oči rukami a predstavili si, že na lehátku leží nami vybraná spiaca osoba (respektíve jej hologram), ktorej sme chceli predať liečivú energiu. Táto energia môže mať rôznu farbu. Priložili sme svoje ruky najskôr na jej hruď, nádychom sme zhromaždili liečivú energiu v centre v našej hrudi a výdychom sme ju cez ruky do tela človeka vložili. Neskôr sme mu položili ruky na lebku danej osoby a robili to isté. Je jedno, čo tá osoba v skutočnosti či v tom, čo ľudia volajú realita, robila. Keď bol liečivý proces ukončený, človeka sme "prepustili", vrátili sme sa do liečivého svetla, kde sme sa ešte naplnili liečivou energiou cez centrum v hrudi. Liečivú energiu som vložil do blízkej osoby, ktorej meno som počas meditácie v duchu zvolával.

3. meditácia - aktivácia centra uprostred mozgu: slúži na rozvoj intuície, inteligencie, jasnovidných schopností či schopnosti učiť sa. Predstavíme si, že máme veľkú lebku a intuitívne sa napojíme na energetické centrum v mozgu. Liečivé svetlo obklopujúce naše telo je samozrejmosťou. Pri cvičení si môžeme položiť otázku, na ktorú chceme vedieť odpoveď, a tá by sa nám mala zjaviť v ľubovoľnej forme, napríklad v sluchovej, vizuálnej a podobne. Postup: obkolesíme sa liečivým svetlom, priblížime sa k absolútnu, položíme otázku a dostaneme odpoveď z absolútna, potom prenikneme do hustého oceánu božského svetla, opäť sformulujeme ďalšiu otázku a dostaneme odpoveď zo zdroja. Otázku ale nie je nutné absolútnu položiť, ak nechceme - tento krok môžeme vynechať.

4. meditácia - aktivácia centra v temene lebky: cez temeno lebky sa prevádza ochranná energia zo zdroja. Toto bola najkratšia meditácia a trvala pár minút. Človek si naplní ochrannou energiou zo zdroja cez temeno lebky telo, vytvorí si tak ochranný obal chrániaci jeho telo pred nepriaznivými vplyvmi. Ochranná energia býva väčšinou chladivá.

Počas každého cvičenia v priebehu celého semináru si vždy niekto v hale zdriemol - často tu bolo počuť slastné chrápanie.
Petr Chobot mal pred a po každej meditácii preslovy občas obohatené vtipnou poznámkou. Neodpustil si komentovať falošných kontaktérov, komerčných ezoterikov či duchovných chytrákov. Záverečná Chobotova reč bola povzbudivá, a verí, že budúcnosť bude pre ľudstvo napokon priaznivá.
Chobotov liečebný seminár bol podľa mňa celkovo náročný, ale úmysel bol stanovený dobre a pokiaľ človek chce, dokážu mu tieto techniky určite pomôcť. Dôležitá je aj pravidelnosť robenia si takýchto cvičení.


STAŇ SA ČÍTAVÝM SVEDKOM AUTOROVÝCH OSOBNÝCH SKÚSENOSTÍ TU.

---

Ďalšie informácie nájdeš na facebook stránke "Strážca poznania" - klikni tu.

KONIEC.

Autor: Mário Oláh | pondělí 25.7.2016 14:20 | karma článku: 17.90 | přečteno: 1283x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 17 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 14.28 | Přečteno: 270 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.10 | Přečteno: 464 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.19 | Přečteno: 113 | Diskuse
Počet článků 186 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2097

"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si "vyhradzuje" "právo" na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania - https://t.me/strazcapoznania.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...