Liber Mage & Psychonaut

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatý prach a zvláštny meditačný stav

Lokálny šaman prezývaný Aston Martin, ktorého som stretol na divokej undergroundovej hudobnej párty, mi daroval syntetický kryštalický prášok zlatej farby zvaný Zlatý prach.

8.12.2020 v 11:37 | Karma článku: 14.27 | Přečteno: 977 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Nebeský pastier a skladačkový labyrint

Rozhodol som sa po krátkom rozmysľovaní sa vyskúšať rastlinu moci zvanú Nebeský pastier, vraj obľúbenú to záležitosť starých Aztékov.

18.1.2019 v 20:14 | Karma článku: 14.07 | Přečteno: 380 | Diskuse

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Limbo a tarotový dážď

"V ľuďoch sa skrýva možnosť poznať, ale väčšina ľudí túto možnosť možno nikdy neobjaví, pretože príliš dbajú na populárnu antivedomosť a snahu byť trendovými megaslužobníkmi," vraví spoločenský heretik Frater Saepes.

13.11.2017 v 15:18 | Karma článku: 18.14 | Přečteno: 397 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Džinov mok a exorcizmus

Rozhodol som sa absolvovať psychonautický "rituál" pred zrkadlovou "bránou" do seba samého. Bol som rozhodnutý čeliť klifotickej stránke svojho vedomia (alebo teda svojmu hrozivému nevedomiu) v zmenenom stave vedomia.

11.11.2017 v 8:23 | Karma článku: 20.51 | Přečteno: 536 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Lucia na oblohe s diamantmi a svet mysle

Jedného dňa, keď som si robil vo veciach poriadok, som objavil obrázky, ktoré som nakreslil ako šarvan. Jeden z nich neobvykle zaujal moju pozornosť, tak som ho dal nabok a následne mu venoval špeciálny záujem.

24.5.2017 v 12:51 | Karma článku: 20.25 | Přečteno: 379 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Mágus Frater Saepes, Mutha a extatické vyvrcholenie

Rozhodol som sa stať pozorovateľom psychonautického zážitku mágusa Fratera Saepesa, ktorý chcel predo mnou nahliadnuť do hlbokých sfér vedomia a potvrdiť niektoré moje psychonautické "vhľady".

6.4.2017 v 13:12 | Karma článku: 17.57 | Přečteno: 320 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Magický dym a Lucifer

Luciferiáni vravia, že Lucifer je bytosťou, ktorá prináša osvietenie tým, ktorí ho skutočne hľadajú. Možno to nie je až tak od veci myšlienka.

29.3.2017 v 12:51 | Karma článku: 22.42 | Přečteno: 537 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Kumba a energetický plaz vyliezajúci z hrdla

"Ak nemáš v poriadku energetické centrum v hrdle a prebudíš v sebe hadiu silu v dôsledku "osvietenia", môže sa stať, že ti bude chcieť vyliezť z huby energetický had. Pozor, aby si sa ním nezadrhol." - Frater Saepes

28.3.2017 v 13:43 | Karma článku: 16.80 | Přečteno: 336 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Ki a had strážiaci vajce

"Realita je ako bublina. A túto bublinu stráži tajomná sila, ktorá sa jej zmocnila, aby sa stala Bohom." - Frater Saepes

20.3.2017 v 14:11 | Karma článku: 18.58 | Přečteno: 414 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zlatá hviezda, jin a jang

Tagy pre článok: Zlatá hviezda, psychonautika, zmenený stav vedomia, strach, démoni, jin a jang, diabol, Satan, Saturn, Seth, ego, nekonečnosť, jednota, Ježiš Kristus, Aleister Crowley, hriech, Ilumináti, žena ako protiklad.

13.3.2017 v 15:00 | Karma článku: 18.26 | Přečteno: 518 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: El Gallo a pán sveta diabol

"Keď som nechápal nič, smial som sa, lebo som bol nechápavý. Keď som si uvedomil, že nič nechápem, smial som sa, lebo som vedel, že nič neviem." - Frater Satanus

5.3.2017 v 12:34 | Karma článku: 19.30 | Přečteno: 909 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Džamba, dualita a nekonečné vedomie

Pri psychonautickej skúsenosti, ktorú v článku čo najpodrobnejšie opisujem, mi svet dával iný význam ako zvyčajne. Dostal som sa do konfrontácie s pojmom "diabol", ktorý som vnímal z nového uhla pohľadu.

25.2.2017 v 9:56 | Karma článku: 16.60 | Přečteno: 439 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Atšitši a srdce kozmického Setha

Tak pokojne a vyrovnane ako pri božskej Atšitši som sa pri psychonautickej skúsenosti asi ešte necítil. A tak som si to napríklad namieril rovno do vnútra kozmického diabla Setha.

19.2.2017 v 10:43 | Karma článku: 20.43 | Přečteno: 254 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Vidžája a strážca prahu Saturn

Psychonautický zážitok, ktorý som nazval "Vidžája a strážca prahu Saturn", bol tak osobný a mocný, že som ho najskôr radšej nechcel ani zverejniť. Napokon som si to rozmyslel a (ne)hanebne sa s ním podeľujem.

11.2.2017 v 13:53 | Karma článku: 16.51 | Přečteno: 461 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Zrkadlo smrti

Z "nevinného" zrkadlového rituálu sa nakoniec stal psychonautický proces, pri ktorom sa akýsi vnútorný, v zrkadle sa prejavujúci démon potešil konzumáciou psychoaktívneho listu Maconhy.

6.2.2017 v 12:33 | Karma článku: 21.42 | Přečteno: 528 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Hierba Santa a portrét hnusáka

Liber Mage (čítaj Mejdž) & Psychonaut je virtuálna rubrika, v ktorej sa zaoberám skúmaním zmenených stavov vedomia sprostredkovaných 'božským zásahom'. Piaty článok z tejto sekcie pojednáva o portálnej Hierbe Sante.

30.1.2017 v 14:32 | Karma článku: 18.80 | Přečteno: 295 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Parvati a Šivove pandemónium

Prekvapenie, ktoré ma vo sviatok osobného mena očakávalo u kamarátky Sachmet, bolo nevyhnuteľné. Bola to čarovná bohyňa božskej moci Parvati, manžela boha ničiteľa Šivy, ktorá sa ma rozhodla psychoaktívne obdarovať.

20.1.2017 v 14:34 | Karma článku: 15.87 | Přečteno: 317 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Vražedný elixír hrozivej bohyne Atropos

Bolo to v roku 2009, kedy som od bohyne osudu Atropos obdržal a vypil psychoaktívny božský nápoj, ktorý sa mi stal takmer osudným.

3.1.2017 v 14:43 | Karma článku: 16.87 | Přečteno: 343 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Mary Jane a bozk bázne

V deň narodenia solárnych božstiev som sa vydal na návštevu kamarátky Bastet so svojou starou známou, priateľkou a čarodejnicou Mary Jane, aby ma u nej v kľude previedla mojim osobným podsvetím.

27.12.2016 v 14:19 | Karma článku: 16.87 | Přečteno: 310 |

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Ayahuasca a šesť stupňov vnútornej turbulencie

Ayahuasca je posvätná rastlina, ktorá je považovaná za jednu z najmocnejších síl pre človeka. Dokáže človeku odhaliť, čo je zač, čo sa v ňom skrýva.

10.12.2016 v 13:43 | Karma článku: 21.66 | Přečteno: 1506 |
Počet článků 186 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2098

"Som Nikto, a predsa existujem," prehovoril Frater Neminem.

Nájdeš tu pár článkov o okultizme, satanizme, elitnej pedofílii, demiurgovi Saturnovi, tajných spoločnostiach, globálnej agende, filmovej a hudobnej agende, o psychonautických zážitkoch zmenených stavov vedomia, ďalej zväčša necudné poviedky, "poéziu", zverejnené zápisky z magického denníka Fratera Saepesa, opis snov a iné veci a rôznorodé hovadinky!
Autor si "vyhradzuje" "právo" na prezentáciu svojho pohľadu na svet.
Pre zdieľanie ďalších užitočných informácií slúži platforma na Telegrame zvaná Strážca poznania - https://t.me/strazcapoznania.